תוכן שיווקי
לקראת אירוע - מפגש מנכ''לים ומנמ''רים, 7-10 ביולי, סנט פטרסבורג

ASUS מסתערת על השוק הארגוני

28/06/2016 12:15
קארין דיין, מנהלת תחום מחשוב עסקי, ASUS ישראל

כתב: הילל יוסף

"לאחר שנים של הצלחה בפעילות במגזר הצרכני, פנינו לפני יותר משנה אל המגזר הארגוני-עסקי, ואנו מתחילים לראות פירות בכיוון חדש ומאתגר זה". כך אמרה קארין דיין, מנהלת תחום מחשוב עסקי, אסוס (ASUS) ישראל.

דיין התראיינה לקראת מפגש המנמ"רים והמנכ"לים מבית אנשים ומחשבים, אשר ייערך בסנט פטרסבורג, בתאריכים 7-10 ביולי.

לדבריה, "לאסוס מעל 25 שנות ניסיון בעולם הרכיבים ולוחות-אם. ההנהלה והעובדים באסוס הם ברובם אנשי פיתוח, ששנים רבות עסקו בפיתוח פלטפורמות עבור יצרנים אחרים. צוות המו"פ של החברה עומד על למעלה מ-5,500 מהנדסים, ומהווה כשליש מכלל 17 אלף עובדי אסוס".

"פנינו לעולם העסקי", אמרה דיין, "עם סדרת מחשבים חדשה ומגוונת – ניידים, נייחים, AiO ועוד – הנקראת ASUSPRO. הדבר החשוב ביותר מבחינתנו הוא לתת ערך מוסף ללקוח העסקי ולהתאים לו את הפתרון האולטימטיבי עבורו".

ביצועים ללא פשרות

לדוגמה, מחשב מדגם ASUSPRO B8430UA – במשקל 1.7 ק"ג, מיועד לאנשי עסקים המרבים בנסיעות עבודה, מנהלי IT בארגונים גדולים ועובדי חברות ציבוריות ופרטיות, הנדרשים למחשב בעל ביצועים ללא פשרות ואמינות מרבית".

היא הוסיפה כי "המחשב כולל תצוגה בגודל 14 אינץ', מצלמה המיועדת לשיחות ועידה באיכות גבוהה, קורא טביעות אצבע לאבטחת מידע, מקלדת מוארת שעמידה למים, ועוד".

דיין ציינה כי "סדרת המחשבים העסקיים ASUSPRO מציעה מארז קשיח, העומד בסטנדרטים מחמירים ומבדקי איכות קפדניים, פתרונות ניהול ואבטחה מתקדמים, מנגנון הגנה על הדיסק הקשיח מפני זעזועים, ממשק ידידותי לחוויית משתמש מיטבית ושירות באתר הלקוח".

המחשב מדגם ASUSPRO B8430UA, אמרה דיין, "נבחר לאחרונה לשמש עובדי משרדים וארגונים במגזר הממשלתי, במכרז של החשב הכללי של הממשלה".

ערים חכמות

בעת האחרונה, אמרה דיין, "יותר ויותר רשויות מקומיות מבינות את הפוטנציאל שביישום חזון הערים החכמות. משיפור הנגישות והיעילות של אספקת השירותים העירוניים – ועד העלאת רמת הביטחון האישי של התושבים".

"כדי ליישם את חזון העיר החכמה בצורה המיטבית, יש לערוך תחילה תהליך תכנון, שיביא את המנמ"ר החכם לעיר החכמה כשהוא מצויד באמצעים המתאימים לכך – בראשם ציוד המחשוב".

"אסוס מספקת חדשנות, ומתאימה עבור הלקוח את הפתרונות ולא דורשת ממנו להתאים עצמו אליהם", אמרה דיין. "החדשנות היא חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה העסקית של אסוס, עם מגוון רחב של פתרונות ופורטפוליו עשיר של מוצרים לכל צורך משתנה, תוך שיתופי פעולה עם החברות המובילות בעולם, דוגמת אינטל (Intel), מיקרוסופט (Microsoft) וגוגל (Google)".

אסוס, הדגישה דיין, "שמה במיקוד את המשתמש הארגוני, עם דגש על ביצועים מהירים, חיי סוללה ארוכים ועמידות מירבית. כך היא מספקת מענה לאופי העבודה האינטנסיבי בארגונים".

הקפדה על שימוש בטכנולוגיה מתקדמת

היבט חשוב נוסף, ציינה דיין, "הוא השירות, שכן זה הדבר החשוב ביותר בעת בחירת ציוד הקצה הארגוני. מנמ"ר חייב להבטיח לעצמו שקט נפשי בכל הקשור לציוד הקצה, כזה שימנע ממנו באופן מירבי זמני השבתה, או התעסקות מיותרת בלוגיסטיקה ובתיקונים".

"זכינו בשנה האחרונה בפרויקטים רבים", אמרה דיין, "ביניהם, קבוצת מילגם אשר בחרה במחשבי אסוס עבור מוקד השירות החדש שלה שהקימה באשדוד. המוקד מעניק שירות ותמיכה טלפונית ליותר מ-80 לקוחות, ביניהם עיריות, גופים מוניציפליים, תאגידי מים, גופים ממשלתיים, חברות ציבוריות וחברות פרטיות".

"במוקד יש כ-250 עמדות של נציגי שירות ומכירה, והמחשבים שנבחרו הם מחשבי All-in-One, מדגם ASUS A6420. שימוש בעמדות מחשב מסוג זה, מאפשר הטמעה פשוטה, מהירה ונקייה של סביבת העבודה, ללא כבלים מיותרים. עמדות המחשב של אסוס מאפשרות חסכון רב בשל תכונות של שרידות ועמידות גבוהה".

"כמי שבאה מהעולם הצרכני", סיכמה דיין, "הקו המנחה של אסוס הוא הקפדה על שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, לצד עיצוב מתקדם ומענה לצרכים הדיגיטליים של המשתמש בעידן הטכנולוגי".

אירועים קרובים