תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Ericsson Innovation Day, יום ד' 7 בספטמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

כוחו של ה-ICT בעולם הדיגיטלי

23/06/2016 11:54

כתב: אלון זילבר, מנהל פתרונות ICT באריקסון (Ericsson) ישראל

חזון ה-Digital Network Society של אריקסון כבר כאן וממשיך להתפתח. כבר היום, יותר משלושה מיליארד משתמשי מובייל, יותר מ-100 אלף הורדות של אפליקציות מובייל ו-140 אלף שעות יוטיוב (YouTube) נצפות בכל דקה, ועל פי התחזיות, כמות תעבורת המידע בעולם הניידות ובכלל תגדל פי 10 עד 2020.

העולם הדיגיטלי משנה תעשיות שלמות ומביא עמו אתגרים חדשים על האופן בו אנשים מתקשרים ומשתפים  מידע, יחד עם הצורך בהקמת שירותים חדשים וחדשניים במהירות וביעילות, עם יכולת גידול (Scaling) מובנית.


עידן המערכות הגדולות והמורכבות המביאות לפרויקטים גדולים וארוכים הסתיים!

אריקסון מקדמת את חזון ה-Digital Network Society, המחייב Time to market מינימלי ויכולת לממש מגוון פתרונות דיגיטליים בזמן קצר יחסית.

פתרונות Digital Network Society חדשניים מביאים הזדמנויות רבות להנגשה של שירותי החברות והארגונים בכל סוגי התעשייה – דבר המאפשר גם הגדלת הפעילות העסקית. יש המציינים כי אי-התאמת הארגון לעולם החדש תפגע גם בפעילות העסקית.

פתרונות ה-IT של אריקסון מכסים שווקים רבים כגון: האינטרנט של הדברים וערים חכמות, טלקום, בטיחות הציבור, תחבורה ו-Utilities, בהם אנו מיישמים ומובילים תהליכי חדשנות ומעבר לדיגיטציה. לראייתנו, ארגונים כיום רואים את האתגרים הבאים:

● Real-Time – כל המידע המוצג למפעיל וללקוח הקצה צריך להיות עכשווי, רלוונטי ובזמן אמת, בכדי לאפשר תמיכה בקבלת החלטות וביצוע פעולות מניעה – Be Proactive.

● Configurable – קצב השינויים בטכנולוגיה ובדרישות העסקיות הינו מהיר. נדרשת גמישות מירבית ברכיבי הלוגיקה העסקית ובישויות המערכת, אין לדעת מה יהיה השירות הבא או המכשיר (Device) שבו נצטרך לתמוך ולכן צריכה להיות היכולת לבצע שינויים בזמן מהיר וזאת באמצעות קונפיגורציה (ללא צורך בתכנות), שימוש חוזר ברכיבים (Reusability) ואוטומציה של תהליכים.

Open & Modular – גמישות בהרכבת הפתרון ובחירת המודולים המביאים ערך, וזאת בהתאמה לצורכי הלקוח. כמו גם היכולת לתמוך בשילוב רכיבים משלימים.

● Automated & Agile – אוטומציה של תהליכים והקטנת תהליכים ידניים המביאה להתייעלות וקלות תפעול המערכת.

● Omni-channel – תמיכה בערוצי התקשרות שונים בין הלקוח לארגון ולמערכות כך שתתאפשר המשכיות בתהליכים עסקיים ואינטראקציות מכל מגוון מכשירים ואמצעי הקצה, כל זאת בכדי לאפשר חוויית משתמש (Customer Experience) עשירה וחלקה יותר.

● Cloud & Scalable – תמיכה בהפעלה as a Service והיכולת לגידול (Scaling-out) באופן אוטומטי במקרה של עומס וירידה (Scale in) בחזרה ל"שגרה", המביאים להתייעלות בתפעול וגמישות המערכת.

● Monetization – היכולת לייצר ולחשוף שירותים חדשים, מהם ניתן להגדיל את ההכנסות והרווחיות של הארגון מתוך הפתרון.

להלן מספר פתרונות חדשניים מבית אריקסון, בעולם ה-ICT, המיישמים את עקרונות החדשנות והדיגיטציה הנ"ל:

●  Revenue Manager – מוצר Billing מאוחד המותאם לענן ומגדיר מחדש את תפיסת המערכות העסקיות בארגון דיגיטלי. המוצר כולל יכולות כגון: Real-Time Billing ,Omni-Channel Interaction וניתן להתאמה (Configurable) לכל סוג של מערכת עסקית.

● IoT Accelerator – מוצר חדשני (הניתן גם as a Service) הכולל שלושה מרכיבים עיקריים: פלטפורמת אינטרנט של הדברים, חנות יישומים (Market Place) ושכבת שירותים המאפשרים בניית פתרונות אינטרנט של הדברים, לכל סוג עסק, במהירות וביעילות יותר מאי פעם.

We turn No into Now, Join us in the ICT Digital Journey.

אירועים קרובים