תוכן שיווקי
לקראת אירוע - OASIS, יום ג' 19 ביולי, LAGO

שילוב כלי סייבר, אבטחת מידע ומערכות בקרה מתאפשר רק באמצעות תשתית ניטור ייעודית

22/06/2016 17:35
כפיר בירנבוים, מנהל Gigamon ישראל

Gigamon Visibility Fabric הוא הפתרון שיספק תשתית דינאמית וחכמה לחיבור כלל האלמנטים לרשת הפיזית והווירטואלית.

הרעיון הנו לייצר שכבה המאגדת את המידע ממקומות שונים ברשת, המאפשרת העברת מידע באופן אופטימלי למערכות הניטור השונות, תוך כדי שהיא מונעת העמסה של כלים קיימים, מפשטת את ההתממשקות אליהם ומשמרת את ההשקעה בהם. יכולות הפילטור של Gigamon מסוגלות לסווג תעבורה לפי מגוון פרמטרים, לרבות שכבת האפליקציה. להלן חלק מהיכולות הקיימות במערכת, המספקות ערך רב למשתמשים:

Netflow generation ,de-duplication ,packet masking ,packet tunneling ,source port labeling ,adaptive packet filtering, header stripping, ,L7 load balancing, ,packet slicing ועוד.


לדוגמה, packet masking הוא מאפיין שבאמצעותו ניתן "להחביא" חלק מהמידע שעובר על packet (מספר כרטיס אשראי) כדי לשמור על פרטיות הלקוח ורגולציות, או לחילופין packet slicing אשר יחתוך לחלוטין חלק מה-payload בשביל לחסוך מקום בכלי הניטור שאליו נשלח את התעבורה.

דוגמה נוספת היא שימוש ביכולת De-Duplication המונעת זרימת כפילויות הקיימות באופן טבעי בכל רשת, אשר מעמיסות את כלי הניטור שלא לצורך. לקוחות רבים מדווחים על חיסכון של למעלה מ-50% בעלות פרויקטים משיקים.

Gigamon מספקת שקיפות מלאה ושליטה על תעבורת הרשת, כולל קול, וידיאו ונתונים, ובכך מאפשרת לנהל בהצלחה את המידע שאנו רוצים לנטר. ללא פתרון Gigamon, המנמ"ר נדרש לשדרג את כלי הניטור ואבטחת המידע שלו בתדירות גבוהה יותר.

לאחרונה Gigamon השיקה פלטפורמה ייחודית ראשונה מסוגה הממוקדת לסביבת אבטחת המידע – GigaSecure.

לדברי כפיר בירנבוים, מנהל פעילות אזורית Gigamon, "אנו מסייעים ללקוחותינו להשיג נראות מלאה ולקבל תובנות בזמן אמת לתשתיות הקריטיות בארגון. הדבר מאפשר תגובה מהירה, ייעול מערך ההגנה, וחסכון כספי ניכר. פתיחת הפעילות בישראל מגיעה בתזמון מושלם לשוק שגדל באופן חסר תקדים עם ביקושים מכלל המגזרים. כולם מבינים שאתה לא יכול להגן על מה שאתה לא רואה".

לדברי מנכ"ל Arrow ECS, אילן יהושע, "Gigamon היא מובילת השוק העולמי בתחום ה-network visibility fabric. הפתרונות שלה מאפשרים לארגונים להרחיב את תשתיות הניטור ואבטחת המידע שלהם, בעוד שהם מנצלים את מירב ההשקעה מהכלים הקיימים. Gigamon מאפשרת לכל מערכת אבטחת מידע או מוצר Application performance management, לקבל רק את המידע הנחוץ עבורו ולא להעמיס אותו בנתונים מיותרים, ובכך לייעל את ביצועיו בדרכים שאין להן תחרות היום בשוק.

אירועים קרובים