תוכן שיווקי
לקראת אירוע - GIV EAM Summit Israel 2016, יום ד' 7 בספטמבר, מלון שרתון תל אביב

"מערכות המידע הן חוליה חשובה ומשמעותית בשרשרת הערך ללקוח"

כך אמר אבי אלקיים, סמנכ"ל טכנולגיות פוליסיטי ● לדבריו, "בחרנו את הפתרונות האיכותיים ביותר לפוליסיטי, על מנת להעניק את השירות בצורה איכותית וכלכלית לעשרות שנים"

08/06/2016 13:02
אבי אלקיים, סמנכ"ל טכנולגיות פוליסיטי

"אנחנו חברת שירות עסקית עתירת תשתיות, אנחנו גם עיר, גם אקדמיה וגם מלון, ולשם כך הוקמה המערכת ניהול העיר הייחודית על בסיס מערכת Infor EAM, על ידי GIV Solutions, כחלק ממערך התקשוב הכולל שהוקם על ידי טלדור". כך מתאר אבי אלקיים, סמנכ"ל טכנולגיות פוליסיטי, את עיר הבה"דים של המשטרה, המכללה הלאומית לשוטרים.

לפני כשנה, פתחה האקדמיה הלאומית לשוטרים את שעריה בבית שמש, איחדה לתוכה את 20 בתי הספר של משטרת ישראל שהיו פזורים ברחבי הארץ, וכיום אלפי שוטרים משתמשים בשירותי המכללה הלאומית לשוטרים מידי יום.


למעשה מדובר על עיר קטנה המופעלת על ידי פוליסיטי, (בבעלות שיכון ובינוי ו-G4S), שהקימה ומפעילה את המכללה הלאומית לשוטרים באמצעות מכרז PPP.

על מנת לתפעל "עיר" כזו, על כל השירותים שלה, ביקשו בפוליסיטי להקים מערכת ממוחשבת לניהול כלל התהליכים בארגון, וזו הוקמה על ידי GIV Solutions. המערכת מהווה מרכיב מרכזי כחלק ממערך התקשוב הכולל שהוקם על ידי טלדור.

לדברי אלקיים, "אנחנו מפעילים מכללה עם כל שירותי ההדרכה המתקדמים ביותר ואנחנו מפעילים מלון בהיקפים מאוד גדולים. מקצועיות השוטרים ואיכות השירות בראש מעייננו, ומערכות המידע הן חלק משמעותי בתפעול השוטף".

"כאחד מגופי התקשוב הגדולים והמקצועיים בישראל, בחרנו את הפתרונות האיכותיים ביותר לפוליסיטי על מנת להעניק את השירות בצורה איכותית וכלכלית לעשרות שנים. GIV נבחרה לספק את מערכת ניהול העיר בשל הפונקציונליות והיעילות התפעולית, האיכותית והכלכלית בהפעלת המערכת", הוסיף אלקיים.

פוליסיטי

פוליסיטי

בהתייחס ליכולות המערכת, אלקיים פירט כי, "בחרנו את GIV Solutions עם מערכת Infor EAM, כמערכת ניהול העיר. המערכת מנהלת את כלל התשתיות האזרחיות, את התפעול והאחזקה של  עשרות אלפי מטרים בנויים, ניהול התקציב, ניהול הרכש, ניהול המלאי, ניהול כח האדם, ניהול המוקד המרכזי עם בקרת SLA ומוקדי המשנה, כולל המחשוב, ניהול האכלוס בחדרים, ניהול החיובים, בקרה ניהולית ועוד פונקציונליות נרחבת, עם ניהול וניטור פרואקטיבי. ישנה שביעות רצון גבוהה מהמערכת הן מהעובדים והן מהמנהלים בארגון".

בהתייחס לשלבי הפרויקט השונים, הוסיף אלקיים כי, "מערכת ניהול העיר עלתה לאוויר בשלב הרצת המכללה הלאומית לשוטרים באפריל 2014, וסייעה בתהליכי הניהול השונים. GIV ליוותה אותנו משלבי ההקמה והייתה גורם מקצועי משמעותי שתרם להצלחת הפרויקט במועד ובתקציב".

לסיכום דבריו אמר אלקיים כי, "אם ננסה לסכם את הפעילות של החברה, מתברר שאנחנו ארגון הפועל במספר תחומים: אנחנו עיר, אנחנו מכללה, אנחנו מלון, אנחנו שילוב מקצועי של גורמים מקצועיים המעניקים את השירות האיכותי ביותר למשטרת ישראל בתחום ההדרכה, ומערכות המידע הן חוליה חשובה ומשמעותית בשרשרת הערך ללקוח ו-GIV סייעה לנו להשיג את היעד".

אירועים קרובים