תוכן שיווקי

כיצד הופכים ארגונים למובילי שוק באמצעות Adabas & Natural?

Software AG תקיים כנס לקוחות Adabas & Natural ב-28 ביוני, במתחם אווניו מרכז אירועים וקונגרסים

30/05/2016 11:47
ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל. צילום: פלי הנמר

Software AG תקיים ב-28 ביוני את כנס הלקוחות ADABAS & NATURAL in the DIGITAL WORLD.

במסגרת הכנס, אשר יתקיים במתחם אווניו באיירפורט סיטי, תחשוף החברה את האמצעים והשיטות למנף את יישומי Adabas & Natural, שהינם חלק מהפלטפורמה העסקית הדיגיטלית (Digital Business Platform), כדי להפוך ארגונים לדיגיטליים.


את הכנס יפתח ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל בהרצאתו "המסע לעבר העולם הדיגיטלי באמצעות טכנולוגיות Software AG". במוקד הכנס תעמוד הרצאתו של גידו פלקנברג, סגן נשיא בכיר ב-Software AG העולמית, בנושא "כיצד ניתן להפיק את המירב מיישומי Adabas & Natural באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית העסקית של Software AG".

בכנס אף יוצגו מספר סיפורי הצלחה של לקוחות Software AG וביניהם הבורסה לניירות ערך ועוד, בהטמעת Adabas & Natural לטובת האצת עסקיהן. בנוסף, ירצו מומחי החברה על ניתוח מידע עסקי באמצעות Adabas Analytics ,Adabas In Memory,Natural בסביבת מובייל וחידושים טכנולוגיים נוספיים ב-Adabas & Natural.

לדברי אלראי, "המהפכה הדיגיטלית הפכה את זירת התחרות העסקית למאתגרת ביותר. כל ארגון עסקי מחויב לעבור טרנספורמציה דיגיטלית, אשר תהפוך אותו לחדשני, מהיר ודינאמי יותר, ותסייע לו להגיב בזמן אמת לאתגרים שמציבים בפניו המתחרים. פתרונות Adabas & Natural של Software AG הינם הכלים החזקים ביותר מסוגם בשוק, המסייעים לארגונים להוביל בהצלחה את המהפכה הדיגיטלית, תוך שמירה על מערך הליבה הקריטי לפעילותם".

עוד הוסיף אלראי כי "Software AG מחויבת ללקוחותיה המשתמשים בפלטפורמות Adabas & Natural, ומספקת להם את האפשרות להמשיך ולהתפתח על מנת לעמוד בסטנדרטי התעשייה. הכנס יספק ללקוחותינו הזדמנות להכיר מקרוב את הפתרונות והחידושים שאנו מציעים להם כדי להמשיך להתחדש ולשמור על מעמדם כמובילי שוק".

אירועים קרובים