תוכן שיווקי

איטרניטי מקימה את מעבדת "הנתונים" הראשונה בישראל

חברות סטארט-אפ וארגונים עסקיים בכל השלבים יכולים מהיום לתכנן את דור העתיד של הפתרונות ללא חשש טכנולוגי, ומתוך ראייה עסקית

30/05/2016 09:27
אסף בר, מייסד ומנכ"ל איטרניטי מקבוצת אמן

איטרניטי מביאה היום (ב') בשורה גדולה לתעשיית הסטארט-אפ הישראלית. בהשקעה אדירה העמידה החברה את מעבדת הנתונים הראשונה והגדולה בישראל בסביבת הענן.

מטרת המעבדה לאפשר לסטארט-אפים ולארגונים גדולים להתרכז בחדשנות ובפתרונות, ולחסוך התעסקות עם אין ספור הטכנולוגיות והמוצרים שנולדים בכל יום.

במעבדה מותקנים כבר היום כלים רבים ומגוונים, ביניהם Cloudera ,Cassandra ,MYSQL ,SQL 16 ,SAP HANA ,Informatica ,MicroStrategy ,Pyramid ,QlikView ,Tableau ועוד.

במעבדה שתנוהל על ידי מומחי איטרניטי יוכלו מעתה החברות לבצע האקתונים ודטה-תונים מבוססי נתונים ופתרונות. כמו כן המעבדה תשמש פלטפורמה למפגש בין ארגונים ללקוחותיהם.

לדברי אסף בר, מנכ"ל איטרניטי מקבוצת אמן, "אנו מביאים לתעשיית ההיי-טק והסטארט-אפים בשורה כפולה; גם המעבדה החדשנית ביותר בישראל, שתאפשר להם להתרכז בפתרונות ותוריד מעל ראשם את עול הטכנולוגיה שהולכת ומתרבה, וגם יכולת קיצור תהליכים בשלב היזום והחשיבה ושילוב כוחות חיצוניים כבר בשלב הייזום".

"אנו באיטרניטי מבינים שהיזמים הצעירים רוצים לגיע מהר ככל האפשר ללקוח, תוך מיקוד משאבי החברה בליבת העסקים של הארגון, ולא להשקיע אנרגיות במקום בו יש כבר פתרונות מדף", אומר בר.

עוד ציין כי "רוב הכלים עליהן מבוססת המעבדה לא מצריכים כתיבת קוד, וכך אנו מוזילים את עבודת הפיתוח, מפחיתים סיכונים ומאיצים את ה-Time to market. בהזדמנות זו אנו פונים לכל הארגונים שמחפשים האצה טכנולוגית בתחום הנתונים לפנות אלינו".

אירועים קרובים