תוכן שיווקי

Mobility in Cloud מחליפה שם ומיתוג והופכת לקבוצת mobilitPRO

17/05/2016 12:41
mobilitPRO

אחרי חמש שנות צמיחה מהירה, Mobility in Cloud תרכז את פעילותה תחת שם חדש: mobilitPRO.

mobilitPRO, המספקת פתרונות ניידות לארגונים, כוללת כיום מספר פעילויות משיקות אשר מאוגדות תחת הקבוצה החדשה.

הקבוצה החדשה תכלול מספר ענפי פעילות, הכוללים פעילות לשיווק ויישום פתרונות גלובליים לניהול ניידות ארגונית ובכלל זה: ניהול התקנים ניידים בארגון (Enterprise Mobility Management ), אחסון קבצים נייד, אבטחת מידע וסייבר, גיבוי ושחזור קבצים בענן, זיהוי ישויות, ניהול גישה, פתרונות נגישות ל-Web ולמובייל ועוד.

בנוסף, משווקת ומיישמת החברה את פתרון Make Sense להפיכת אתרים ואפליקציות מובייל לנגישים על פי חוק הנגישות ומציעה פעילות אוף שור אאוטסורסינג בניהול מלא, פעילות פיתוח יישומים ועוד.

דודו אדי, מנכ"ל mobilitPRO, מציין כי "איחוד הפעילות יאפשר לחזק את מיתוג הפעילות של כלל החברות תחת קורת גג אחת, תוך שהקבוצה מספקת מעטפת של פתרונות לעולם נייד ומהיר יותר".

"הקמנו את Mobility in Cloud מתוך ראייה קדימה כי הסמארטפונים, שהיו אז בשלבים הראשונים של חייהם, ותחום הענן – עומדים לשנות את הדרך בה ארגונים פועלים", ציין אדי.

"חמש שנים מאוחר יותר, והסמארטפונים הפכו ממרכיב בחברה שיש לנהל – לאקו-סיסטמם שלם שמייצר ומוביל תהליכים חדשים לחלוטין, והענן הפך מחזון רחוק – לנורמה מקובלת. השינוי הזה דורש הסתכלות רחבה יותר ופתרונות כוללים לניידות. איחוד החברות, תחת קבוצה אחת, מסמן בדיוק את השינוי התפיסתי הזה, והוא יאפשר לנו להציע מעטפת פתרונות כוללת למנהלי ניידות, על התפר שבין ה-IT לבין הפעילות העסקית הניידת".

"שינוי זה יאפשר לנו גם להתמקד בפיתוחים חדשים בתחומים בהם אנו פועלים, כולל מערכת חדשה להפצת מסרים ארגוניים באופן חברתי ומערכות לעולם של האינטרנט של הדברים, ולהרחיב את הפעילות שלנו בחו"ל", הוסיף אדי.

ההכרזה על מיתוג מחודש ל-mobilitPRO מגיעה לאחר הכרזה על הקמת פעילות אוף שור אאוטסורסינג בניהול מלא על בסיס כוח אדם איכותי במזרח אירופה. פעילות זו מצטרפת להרחבת פעילות הנגשת האתרים לאירופה, על בסיס הניסיון הרב שנצבר בישראל, ופרויקטים נוספים של ניידות המבוצעים בימים אלה באירופה, על בסיס פתרונות כגון: MaaS360 של יבמ (IBM), AirPatrol ,Egnyte ,Ping Identity ואחרים.

אירועים קרובים