תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ISUG 2016, יום ב' 6 ביוני, LAGO

גרטנר מדרגת את סאפ כמובילה בתחום מערכות בנקאיות קמעונאיות גלובליות

05/05/2016 08:52
סאפ

דו"ח ריבוע קסם חדש של חברת המחקר גרטנר (Gartner) מציין את סאפ (SAP) זאת השנה התשיעית ברציפות, כמובילה בתחום מערכות עבור בנקאות קמעונאית.

הדוח מדרג את סאפ כמובילת השוק בפרמטרים של יכולות הפתרון שלה והחזון והאסטרטגיה שלה בתחום.

לסאפ בסיס לקוחות רחב בתחום הכולל למעלה מ-14,100 לקוחות מהמגזר הפיננסי, בכ-150 מדינות ברחבי העולם. חברות וארגונים אלו מבססים את ליבת פעילותם על מערכות סאפ במטרה להיות ממוקדי לקוחות, לפשט מורכבות עסקית ולהתנהל באופן יעיל יותר מול דרישות הרגולציה.


על פי דו"ח גרטנר, החברות המובילות בתחום מאופיינות בהבנה מעמיקה של השוק, לרבות מגמות וכיוונים בתחום, והן ממוקדות בקידום חדשנות לפתרונות שלהן לאורך כל הדרך עם מבט קדימה.

בנוסף, החברות המובילות בתחום עומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק, ומציעות פלטפורמות מתקדמות וגמישות, המאפשרות לכל לקוח ולקוח מתחום הבנקאות להגדיר את המערכת בהתאם לצרכיו ולאסטרטגיה שלו על מנת לקדם בולטות וייחודיות בענף.

פתרונות סאפ בתחום הבנקאות מעניקים לחברות וארגונים מבט של 360 מעלות על פעילותם העסקית, ובכך מאפשרים להם להתייעל מבחינה תפעולית, לספק שירותים מוכווני לקוח ולעמוד בדרישות הרגולציה.

לפעול בזמן אמת וביעילות מסביב לשעון

באמצעות שילוב הגמישות של פלטפורמת הענן ויכולות האנליטיקה העוצמתיות של SAP HANA, לקוחות סאפ זוכים לתובנות עסקיות בזמן אמת סביב מדדים עסקיים ותפעוליים כגון מגמות שוק, דפוסי התנהגות של לקוחות וניהול סיכונים.

לדברי פאלק רייקר, מנהל תחום הבנקאות בסאפ, "בסביבה התחרותית והדינאמית כיום, הבנקים נדרשים לפעול בזמן אמת וביעילות מסביב לשעון. אחת הדרכים המרכזיות להשיג זאת היא באמצעות אימוץ מהיר של טכנולוגיות In-Memory".

רייקר מסביר כי "באמצעות טכנולוגיות In-Memory המבוססות על פתרון SAP HANA, בנקים יכולים לנתח ולחקור תהליכי תפעול, את פעילויות השווקים והלקוחות. כל זאת במקביל תוך קבלת תובנות עסקיות משמעותיות, המאפשר לבנקים לקבל החלטות מושכלות בזמן אמת ולהפוך לארגונים גמישים וממוקדי לקוח עוד יותר".

אמנון פרוינד, מנהל מכירות למגזר הפיננסי בסאפ ישראל מסכם ואומר כי, "בנוסף על המובילות של סאפ בתחום הפתרונות הבנקאיים כפי שמופיע בדו"ח גרטנר, סאפ הינה החברה היחידה המציעה לארגונים פיננסיים פתרון כולל ואינטגרטיבי החל מבנקאות דיגיטלית ורב-ערוצית, מערכות ליבה בנקאיות, מערכות פיננסיות וניהול סיכונים וכן מערכות משלימות, וכל זה על סביבה טכנולוגית מתקדמת המאפשרת אנליטיקה של הפעילות של הבנק על כל היבטיו, בכל החתכים וכל זאת בזמן-אמת.

בנוסף, אומר פרוינד, "סאפ מאפשרת ללקוחות לבחור אם ליישם את הפתרונות בענן, בחצרות הבנק או שילוב של השניים, דבר שמאפשר לארגונים להתייעל, לחסוך עלויות ולקצר תהליכים של יצירה והפצה של מוצרים חדשים".

ב-6 ביוני תקיים סאפ את הכנס השנתי SAP Innovation Forum בשילוב המפגש השנתי של ISUG עם שמונה מסלולי תוכן מרתקים.

אירועים קרובים