תוכן שיווקי

HPE StoreServ 3PAR Peer Persistence

16/05/2016 13:40
HPE StoreServ 3PAR Peer Persistence

העולם משתנה ועימו הארגונים הפועלים בו.

המודלים העסקיים משתנים באופן קיצוני ובקצב מהיר, ושינויים אלו דורשים תהליכי טרנספורמציה למערכות המידע הארגוניות. פתרון 3PAR פורץ את גבולות מערכות האחסון ומאפשר למידע לנוע בחופשיות בין הדטה סנטרים השונים מבלי להשפיע על היישומים העסקיים. הפתרון מספק יישום ענן אמיתי בו משאבי האחסון המצויים בדטה סנטרים משותפים ללא תלות בגבולות הפיזיים המוכרים.

פתרון ה-Peer Persistence מאפשר למערכות 3PAR הממוקמות בתחומי המטרופולין לתפקד כעמיתות שוות המספקות שירות אחסון רציף לשרתים המחוברים אליהן. יכולת זו,שהינה בעלת אישור VMware vMSC ו-Hyper-V, מאפשרת ללקוחות ליהנות מפתרון בעל זמינות גבוהה בין שני אתרים או בין שני מרכזי מחשוב אשר יוכלו לנייד את הגישה אל משאבי אחסון ללא הפרעה או השפעה על השרתים והאפליקציות.

הפתרון מבטיח המשכיות עסקית ואיזון עומסים מבלי להכביד על ביצועי השרתים והאפליקציות.

אז מה מיוחד בפתרון?

● התמודדות עם כשל מלא בדטה סנטר באמצעות פדרציה של מערכות אחסון
פריסת פדרציית האחסון על פני מספר אתרים יוצרת תשתית IT בעלת זמינות גבוהה המאפשרת המשכיות עסקית. תשתית האחסון מספקת שירות ללא הפסקה של תחזוקה או כשל באמצעות מעבר שקוף בין מערכות האחסון. תיאום הפעילות על ידי גורם שלישי באמצעות quorum witness.

● המשכיות בגישה למערכת האחסון
פתרון ה-Peer Persistence מאפשר תשתית אחסון זמינה, שרידה ויתירה לחלוטין תוך שימוש בשתי מערכות אחסון אשר יוצבו באותו דטה סנטר. הפתרון מאפשר המשכיות עסקית במקרה של השבתה מתוכננת או לא צפויה של מערכת האחסון מבלי שישפיעו על האפליקציות הקריטיות לארגון.

● חלוקת עומסים
שתי מערכות האחסון יכולות לפעול במקביל ולספק שירותים Active-Active. השימוש ב-VMware vMotion למעשה מנייד את האפליקציות לא רק בין משאבי הוירטואליזציה אלא גם בין משאבי האחסון הפזורים באתרים השונים. האפליקציה תנוע בין האתרים השונים ללא הפרעה לזמינות השירות אותה היא מספקת.

● אינטגרציה למנועי הרפליקציה
הפתרון יוצר פדרציה מעל רפליקציה סנכרונית של 3PAR ללא צורך ברכיבי חומרה נוספים. השימוש ברפליקציה סנכרונית מבטיח זמינות ועדכניות של הטרנסקציות של המכונות הוירטואליות הנעות בין האתרים השונים. לפתרון אנטגרציה עם 3PAR Recovery Manager אשר פועלים יחד להשגת ה RTO של הלקוח על פני הפדרציה.

לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים