תוכן שיווקי

רד-האט מעצימה DevOps עבור הענן

החברה עושה זאת באמצעות הזמינות של Red Hat Cloud Suite ו-Red Hat OpenStack Platform 8

01/05/2016 10:22
הלוגו הישן של רד-האט. מצאו את ההבדלים

רד-האט (Red Hat) , הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה על הזמינות של Red Hat Cloud Suite ו-Red Hat OpenStack Platform 8, העוזרים לגשר על הפער בין צוותי פיתוח ותפעול בהיקף של מחשוב ענן.

עם המוצרים החדשים הזמינים עתה מציעה רד-האט מערך ענן היברידי משולב מלא עם פלטפורמת יישומי קונטיינר (OpenShift by Red Hat), תשתית עתירת סקלאביליות (Red Hat OpenStack Platform 8) וכלי ניהול מאוחדים (Red Hat CloudForms); כולם זמינים בנפרד או באמצעות פתרון יחיד וקל לפריסה עם Red Hat Cloud Suite.

יותר ויותר ארגונים בונה עננים פרטיים כדי שתהיה להם תשתית מודרנית עתירת סקלאביליות, תוך שמירה על אבטחה ובקרה מוגברות. על פי סקר Outlook 2016 הגלובלי שנערך בקרב לקוחות רד-האט, פריסות ענן פרטיות צפויות לעלות במספרן פי שישה בהשוואה לאלה של ענן ציבורי.  בנוסף, צוותי פיתוח מחפשים לייעל את היצירה והפריסה של יישומי ענן חדשים, בעוד הנהלת ה-IT מקווה לעמוד עם אוטומציה מבוססת ענן בדרישות עסקיות גדלות.

סביבות IaaS חסינות מפני תקלות

פתרונות הענן החדשים של רד-האט עוזרים לענות על הצרכים הללו באמצעות הזמינות של:
● Red Hat OpenStack Platform 8 – הגרסה החדשה ביותר של היצע OpenStack המוביל של רד-האט, מוסיפה יכולות אחסון וניהול משופרות, באמצעות הכללה של Red Hat Ceph Storage ו-Red Hat CloudForms, בהתאמה.
● Red Hat Cloud Suite – מערך משולב מראש של טכנולוגיות הענן של רד-האט, אשר לראשונה מאפשר פיתוח יישומי ענן טבעיים ופריסתם, עם הכללת OpenShift by Red Hat, בנוסף לתשתית עתירת סקלאביליות וניהול מאוחד.

פתרונות ענן פרטי מבוססי OpenStack של רד-האט, מספקים את הבסיס הפתוח כדי לענות על צרכים ברמת ייצור של העסקים המודרניים של היום, תוך שילוב תשתית וניהול סקלאביליים ביותר עם פרודוקטיביות מפתחים, בגיבוי מערכת רחבה של ספקי תוכנה וחומרה מוסמכים. פתרונות הענן של רד-האט, הזמינים כפלטפורמה יחידה עם Red Hat OpenStack Platform או כהיצע משולב דרך Red Hat Cloud Suite, עוזרים ללקוחות לבנות סביבות IaaS סקלאביליות וחסינות מפני תקלות.

Red Hat OpenStack Platform 8

מי שיוצרת את עמוד השדרה של היצע הענן ההיברידי של רד-האט, היא Red Hat OpenStack Platform 8, הגרסה האחרונה של פלטפורמת IaaS הסקלאבילית  של החברה, המבוססת על מהדורת Liberty של קהילת OpenStack.

פתרון זה משלב את הבסיס המוכח של Red Hat Enterprise Linux עם טכנולוגיית OpenStack של רד-האט, ליצירת פלטפורמת ענן פרטי והיברידי מוכנה לייצור.

Red Hat OpenStack Platform 8 הופכת לסטנדרט הזהב עבור פריסות סביבות ייצור גדולות של OpenStack. מאות הטמעות בסביבות ייצור גלובליות וכמות גדולה אף יותר של POCs מתבצעות עכשיו, ובתעשיית המידע והטלקומוניקציה מתאחד אקו-סיסטם חזק של מובילי תעשייה סביב Red Hat OpenStack עבור פריסות וירטואליזציית פונקציות רשת (NFV) וקישוריות מוגדרת תוכנה  (SDN)המחוללות מהפך.

Red Hat Cloud Suite

Red Hat Cloud Suite הזמין עתה, משלב את פלטפורמת יישומי הקונטיינרים זוכת הפרסים OpenShift Enterprise, עם תשתית ענן סקלאבילית ביותר בדמות Red Hat OpenStack Platform, ומסגרת ניהול משותפת באמצעות Red Hat CloudForms.

Red Hat Cloud Suite מאפשר למשתמשים להאיץ שירותים מבוססי-ענן חדשים עבור ענן פרטי, ופיתוח יישומים ואופטימיזציית עומסי עבודה קיימים באמצעות וירטואליזציה וביצועים משופרים, דבר המאפשר סביבת ענן מודרנית, בה צוותי אספקת היישומים יכולים להתמקד בפיתוח, בחינות, ופריסות בשימוש בפתרונות מיקרו-שירותים מודרניים מבוססי ענן ארוזים בקונטיינרים, תוך שמירה על שליטה ונראות.

כדי לדעת יותר לחצו כאן.

אירועים קרובים