תוכן שיווקי

אקסנצ'ר ודאסו סיסטמס חשפו פתרון לייצור אג'ילי בתעשיות כבדות

הוכחת היתכנות אצל לקוח תעשייתי גדול רותמת טכנולוגיות דיגיטליות במטרה להקטין זמני השבתה, ומשלבת טוב יותר בין הנדסה לרצפת הייצור

01/05/2016 09:02
אקסנצ'ר ודאסו סיסטמס

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DEXPERIENCE, ואקסנצ'ר (Accenture), חברת השירותים המקצועיים הגלובלית המובילה, הציגו בתערוכת התעשייה ואיכות הסביבה הגדולה שהתקיימה בסוף חודש אפריל בהנובר, גרמניה, הוכחת היתכנות (Proof of Concept) שנועדה להראות כיצד טכנולוגיות דיגיטליות יכולות לשפר יעילות וליצור ייצור אג'ילי יותר בתעשיות, כגון ציוד תעשייתי כבד ותעופה וחלל.

בעבודה עם חברת ציוד תעשייתי גדולה, אקסנצ'ר ודאסו סיסטמס בונות ומטמיעות פתרון תלת-שלבי, אשר רותם טכנולוגיות דיגיטל כדי ליצור קשר בין הנדסה לבין רצפת הייצור עבור חברות שמבצעות ייצור שאינו חוזר על עצמו (non-repetitive). הפתרון האדפטיבי מספק רמה חדשה של המשכיות עבור הרכבת מוצר, כולל הרצף בו החלקים נבנים, ומספק רמה גבוהה יותר של תובנות על התהליך עבור מהנדסים וצוות ההרכבה.

השלב הראשון של פתרון הייצור האג'ילי יוצר את רצף ההרכבה התיאורטי הנדרש לצורך בניית מוצר כגון רכבת, מטוס או מחפר. השלב השני מסייע ליצור, לבצע אופטימיזציה ולתכנן מחדש במהירות תכנית תפעולית ולתזמן כל עובד ברצפת העבודה. השלב השלישי יוצר תצוגה דיגיטלית של לוח הזמנים עבור כל עובד, כך שיוכל להתייחס אליו. שלושה שלבים האלה משתמשים בפתרונות דאסו סיסטמס.

מפחית זמני השבתה

הפתרון של דאסו סיסטמס ואקסנצ'ר מחליף תהליך שלעתים קרובות התבסס על נייר, והן יוצרות פתרון שמספק קשר דיגיטלי חדש בין צוות ההנדסה לרצפת הייצור, ומאפשר שינויים בזמן אמת בלוח הזמנים. פתרון הייצור האג'ילי יכול גם לספק תובנות והערכת סיכונים לגבי שינויים המוצעים במוצר או בלוח זמני ההרכבה, עוד לפני שהם מבוצעים. בכך הוא מפחית זמני השבתה ומאפשר ייצור אג'ילי יותר.

"חברות רבות נאבקות כדי לשפר גמישות ייצור ולתמוך בשינויים מסחריים או טכנולוגיים בלתי צפויים בעת ייצור, מחסור בחלקים או שינויים הנדסיים", אמר אריק שפר, מנהל בכיר וראש תחום התעשייה באקסנצ'ר. "פתרון ייעודי לייצור אג'ילי יספק גמישות לניהול תצורה ואת היכולת של מפעלים מקומיים להתאים אישית מוצרים, וכן לתמוך בשירותי תחזוקה".

"האינטרנט של הדברים התעשייתי ותפיסות דיגיטליות נוספות, מאפשרים ליצרנים להמריא לעידן חדש של תהליכים פרודוקטיביים חסכוניים, אשר באים לידי ביטוי בחוויה טובה יותר עבור לקוחותיהם", אמר לורן בלנשארד, סגן נשיא, פעילויות שטח גלובליות (EMERAR) בדאסו סיסטמס. "אנו מרחיבים את שיתוף הפעולה ארוך השנים שלנו עם אקסנצ'ר כדי לקדם ייצור אג'ילי בעידן החוויות. חברות יכולות להרוויח מהמומחיות של דאסו סיסטמס בפעילויות ייצור וירטואלי ואפליקציות ניהול הנתונים, לצד התהליכים הטובים מסוגם של אקסנצ'ר בשירותי אינטגרציה, הנדסה מחדש של תהליכים עסקיים, ניהול שינויים והטמעה".

אירועים קרובים