תוכן שיווקי

מכללת עתיד בחרה בענן של ווי אנקור כתשתית כוללת למערך ה-IT

העברת מערך המידע של רשת עתיד לענן של ווי-אנקור, בוצעה תוך פרק זמן מדהים של עשר שעות בלבד

29/03/2016 11:21
רומה פרונסקי, סמנכ"ל מערכות מידע ברשת עתיד

רשת עתיד כוללת מספר חברות העוסקות בחינוך ופועלת כרשת של 12 מכללות בארץ ומספר מכללות בחו"ל. הרשת פעילה ביותר מ-240 אתרים ברחבי הארץ, באמצעות מערך IT הכולל עשרות שרתים המספקים שירות לכ-6,000 עמדות קצה.

רומה פרונסקי, סמנכ"ל מערכות מידע ברשת עתיד, מתאר את הסיטואציה העסקית, שבפניה ניצבה הרשת. "כרשת השואפת להימצא תמיד בחזית הטכנולוגיה, חיפשה עתיד מענה טכנולוגי מתקדם להתפתחות הבלתי פוסקת של מערך המידע ולצורך בשרידות מירבית, שתאפשר זמינות מתמדת לכל אלפי משתמשי הקצה בארץ וברחבי העולם".

לדבריו, "מערך המידע ברשת כולל מערכות ניהול מורכבות, מערכות כספים, דואר, משאבי אנוש ועוד. זמינות המערכות הללו הנה קריטית להתנהלות תקינה ושוטפת של הרשת ומהווה חלק מסטנדרט השירות הגבוה אותו אנו מספקים לאלפי הלקוחות הפנימיים והחיצוניים".

מעבר לענן נראה כאפשרות לפתור את אתגרי השרידות, הזמינות והגמישות עמם התמודדה הרשת. לאחר בחינת מספר אלטרנטיבות, הוחלט בעתיד לבחור בווי אנקור כספק שירותי הענן של הרשת ולהעביר את כל מערך המידע שלה מספק הענן הקיים לענן של ווי אנקור.

תוך עשר שעות בלבד

"במהלך בחינת הספקים השונים של שירותי הענן, הבחנו ברמה המקצועית הגבוהה של אנשי ווי אנקור, בשירותיות יוצאת הדופן שלהם ובהבנה המקצועית שהם גילו בסביבה העסקית בה אנו פועלים", מספר פרונסקי. התרשמות זו גובתה בהמלצות מקיר לקיר שקיבלנו מאותם לקוחות שכבר עבדו איתם, מה שחיזק את החלטתנו לבחור בווי אנקור".

"יש לציין כי המעבר של מערך המידע כולו, מספק הענן הקודם למתקן הענן של ווי אנקור, בוצע במלואו תוך עשר שעות בלבד בצורה מהירה, חלקה ומקצועית שאפשרה לנו המשך עבודה נטול תקלות בכלל הרשת", הוא אומר.

פרונסקי מציין כי כיום, למעלה משנתיים לאחר המעבר, המערכת עובדת ללא תקלות. לדבריו, המעבר לעבודה בענן של ווי אנקור מאפשרת התמקדות בפעולות ותוכניות המקדמות את העסק, כתחליף לעבודת התחזוקה והשדרוג הסיזיפית של התשתיות הקיימות.

"העובדה שאנו נמצאים מול צוות סופר-מקצועי, עם רמת שירות וזמן תגובה, שאין להם אח ורע בתחום, מאפשרת לנו לישון בשקט בלילה ולהתמקד בליבת הפעילות שלנו – חינוך", אומר פרונסקי.

שלומי פנאן, מנהל תחום הענן בחברת ווי-אנקור

שלומי פנאן, מנהל תחום הענן בחברת ווי אנקור

לדברי שלומי פנאן, מנהל חטיבת הענן בווי אנקור, "רשת עתיד מחוברת לענן של ווי-אנקור מעל לשנתיים, ונהנית מזמינות, המשכיות עסקית רציפה, אתר DR, גיבויים ואלסטיות מלאה. המעבר לענן של ווי אנקור מאפשר לרשת להתמקד בחדשנות עסקית ובשיפור מתמיד של השירות אותו הם מספקים לצוות ולאלפי התלמידים. זוהי גאווה גדולה עבורנו להיות שותפים לפעילות החינוך החשובה של הרשת ואנו מחויבים לעשות כל שביכולתנו בכדי להבטיח להם את השירות, הזמינות והמקצועיות המיטבית".

אירועים קרובים