תוכן שיווקי

מג'יק השיקה את הגרסה החדשה של פלטפורמת הפיתוח Magic xpa

הגרסה החדשה תאפשר פיתוח קל מתמיד של אפליקציות מובייל עסקי, והיא כוללת אפשרויות התאמה אישית, שיפורי UI ומנהל התקנות חדש

24/03/2016 13:31
מג'יק

מג'יק תעשיות תוכנה, ספקית ישראלית גלובלית של פלטפורמות פיתוח אפליקציות מובייל, יישומי ענן ואינטגרציית תוכנה בארגונים, הודיעה על השקת גרסת 3.1 החדשה של פלטפורמת Magic xpa לפיתוח מגוון אפליקציות מובייל עסקי בקלות ובמהירות, המאפשרת אימוץ מהיר שלהן על ידי המשתמשים. העדכון כולל אפשרויות חדשות להתאמת הפלטפורמה להעדפות המשתמש, שיפורי UI (ממשק משתמש), ומנהל התקנות חדש.

לדברי עמי רייס, סגן נשיא למחקר ופיתוח, מג'יק העולמית, "אנו שמחים על השקת הגרסה החדשה של פלטפורמת פיתוח האפליקציות האיתנה שלנו. האפליקציות העסקיות הופכות יותר ויותר חיוניות להצלחתם של מהלכי טרנספורמציה דיגיטלית, וסביבת הפיתוח העוצמתית של מג'יק יכולה לספק יתרון תחרותי מהותי. אפשרויות ההתאמה האישית המתקדמות של הפלטפורמה, רמת הידידותיות המשודרגת, ומנהל ההתקנות החדש שלה, הופכים את הפיתוח באמצעות Magic xpa 3.1 לקל מתמיד עבור מגוון לקוחותינו, המעוניינים למקסם את יכולות האפליקציות הקיימות שלהם, תוך השקעה מינימלית של מאמצים ומשאבים".

פלטפורמת פיתוח האפליקציות של מג'יק, המבוססת מטא-דטה, מספקת לארגונים סביבה קלה לשימוש ומשתלמת כלכלית, לפיתוח ופרישת אפליקציות עבור מספר מערכות הפעלה בו-זמנית, עבור מחשבים אישיים ומכשירי מובייל.

השיפורים בפלטפורמת Magic xpa 3.1 כוללים:
● אפשרויות חדשות להתאמה אישית, המאפשרות למשתמשים לשנות את תצוגת המכסים לפי העדפותיהם, ללא צורך בקידוד או בסיוע תוכניתן. זמינות עבור אפליקציות RIA ו-Client/Server.
● שיפורי UI, המאפשרים פיתוח מהיר יותר של אפליקציות אסתטיות וידידותיות לשימוש, עבור מערכות הפעלה מרובות.
● יכולות צריכת WCF המפשטות את פיתוח אפליקציות השירות.
● שיפורים בולטים בחוויית המשתמש כמו תמיכה בפונקציית רענון באמצעות החלקת אצבע, ושיפורים לסרגל התפריט.
● כלי חדש לניהול התקנת השדרוג ממיר את האפליקציות מכל גרסה קודמת של פלטפורמת מג'יק לגרסה החדשה, ובכך מאפשר מעבר חלק ושדרוג מהיר.

פלטפורמת Magic xpa לפיתוח אפליקציות מהווה חלק מהפתרון המובייל העסקי המקיף של מג'יק, אשר כולל גם את פלטפורמת האינטגרציה Magic xpi, כלי ניהול המכשירים של מג'יק, ומגוון השירותים המקצועיים של מג'יק למובייל. פתרון המובייל העסקי של מג'יק מספק לארגונים מכלול מקיף ומשתלם כלכלית לצורך פיתוח ופרישה מהירים של אפליקציות מובייל עסקי ברמה ארגונית גבוהה.

אירועים קרובים