תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT SPRING PARTY, יום ד' 13 באפריל, מועדון התאטרון יפו

הכר את צוות קומוולט: עמוס חגי

23/03/2016 12:36
עמוס חגי, מהנדס מערכות בכיר בקומוולט

לקראת מסיבת האביב של קומוולט (Commvault), נארח את אנשי הצוות של קומוולט ישראל לשיחת היכרות קצרה, על העשייה בקומוולט, על מערכות היחסים עם הלקוחות וכמובן על המסיבה הקרבה. היום: ראיון עם עמוס חגי, מהנדס מערכות בכיר בקומוולט.

מה תפקידך בכוח?
"אני עושה את כל מה שקשור לתכנון והטמעת המערכות בסביבת הלקוח. החל משלב קבלת ותיעוד צורכי הלקוח מאנשי הפריסיילס, דרך התכנון המפורט ועד לשלב ההטמעה וניהול הפרויקט. השירותים שלנו מוצעים לכל הלקוחות – בין אם הלקוח רכש את המערכת  ישירות משותפי ה-OEM או מכל שותף עסקי אחר".


"במחלקה שלי, מחלקת שירותים מקצועיים עובדים עוד מספר מהנדסי הטמעה שלנו, ותמיד הצוות מורכב גם מאנשי ההטמעה של השותפים עסקיים, אך אישור התכנון המפורט לפני שהוא מוגש ללקוח לחתימה נמצא באחריות שלי. אני עובד בצמוד למחלקת הפריסיילס של יוסי אשכנזי וביחד אנחנו מוודאים שכל דרישות הלקוח באו לידי ביטוי בתכנון המפורט. כמו שאומרים – שהכל יתקתק".

בשנה האחרונה הכריזה קומוולט על מספר פיצ'רים חדשים בתוכנה שלה. ספר לנו על הפיצ'רים המעניינים ביותר.
"קומוולט התקדמה מאוד והוצאנו הרבה פיצ'רים חדשים לאחרונה. אחד הפיצ'רים המעניינים מתייחס לנושא של BLB (ר"ת Block Level Backup). הפיצ'ר גורם לגיבויים להיות ברמת בלוקים וכתוצאה מכך הצורך לבצע את הגיבויים המסורתיים מתבטל. כמו כן, התוכנה כוללת פיצ'רים רבים שקשורים לנושאים של גיבויים בענן ובכל העולמות הוירטואליים. בנוסף לכך, בין הפיצ'רים ניתן יהיה למצוא פיצ'ר של גיבוי ללא סוכן, פיצ'רים של שחזור לענן וגיבוי מהענן".

כיצד הפיצ'רים האלה מבדלים אתכם מן המתחרים בשוק? כיצד הם מסייעים ללקוחותיכם?
"קודם כל, רוב הפיצ'רים שלנו נולדו מעצם העובדה שהלקוחות דרשו אותם ואנחנו דאגנו לפתח אותם. המטרה שלנו היא לענות על צרכי הלקוחות בצורה הטובה ביותר ולהתפתח יחד עם התקדמות הטכנולוגיה בעולם. מרבית הפיצ'רים שתמצאו בתוכנה החדשה הם תוצר של דרישות הלקוחות בגרסאות הקודמות של המוצר. ואם הלקוח מבקש – אנחנו מקשיבים ומשתדלים לבצע כמיטב יכולתנו".

"חשוב לי להוסיף כי הדבר הנוסף שמבדל אותנו מהמתחרים הוא עצם היותנו חברה אחת עם מוצר מאוחד. אצל המתחרים ניתן לראות כי כל סביבה מורכבת ממספר מוצרים או ממוצרים שתפרו אותם יחד. לעומת זאת, אנחנו בקומוולט בונים את המוצר שלנו בצורה פנימית בתוך החברה. מעבר לכך, אנחנו מחשיבים את עצמנו לחברה משפחתית והדינמיקה היא אחרת, והיא באה לידי ביטוי בתהליך העבודה שלנו. הדבר החשוב ביותר עבורנו הוא להקשיב ללקוחות שלנו ולדעת מה הם רוצים וצריכים. אנחנו עושים מאמצים כבירים כדי לענות על הדרישות שלהם ולדעתי, זה מה שמבדל אותנו מהמתחרים בשוק".

ב-13 באפריל קומוולט מקיימת מסיבת אביב עבור לקוחותיה. איזה מסר יש לך עבורם?
"אני רוצה להגיד תודה רבה לכל הלקוחות שמאמינים בנו ונותנים לנו את ההזדמנות להוכיח שאנחנו עומדים מאחורי המילים שלנו באמצעות מעשים. המטרה שלנו היא שלקוחותינו יהיו מרוצים. אני מודה לכל הלקוחות שהאמינו בנו ושמאמינים בנו גם היום וממשיכים לשתף איתנו פעולה. אני מקווה שתיהנו במסיבת האביב שהכנו במיוחד בשבילכם".

אירועים קרובים