תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס הלקוחות של TIBCO בישראל, יום ג' 22 במרץ

"החזון: לספק פתרונות שיאפשרו ללקוחות למנף בקלות את טכנולוגיית הענן"

כך אמר סוקי סנדהאר, דירקטור לאזור EMEA ב-TIBCO העולמית ● לדבריו, "בעולם המחובר של היום, טשטוש הגבולות בין אינטראקציה דיגיטלית ופיזית מחייב טרנספורמציה בעסקים"

21/03/2016 11:59
סוקי סנדהאר, דירקטור EMEA, ב-TIBCO העולמית

סוקי סנדהאר, דירקטור לאזור EMEA ב-TIBCO העולמית, הגיע לישראל השבוע, כאורח הכבוד של כנס הלקוחות של TIBCO, שעורכת יעל תוכנה ללקוחותיה. שוחחנו איתו על החברה ועל השוק הישראלי.

מהי מפת הדרכים של TIBCO ל-2016?
"TIBCO ממשיכה להתמקד בפיתוח והטמעה של כלים שיאפשרו ויפשטו את נושא הדיגיטיזציה והטרנספורמציה העסקית. זאת משום שבעולם המחובר של היום, טשטוש הגבולות בין אינטראקציה דיגיטלית ופיזית מחייב טרנספורמציה בעסקים. הפיכת עסק לדיגיטלי הוא הרבה יותר משימוש בענן, מדיה חברתית או טכנולוגיות מובייל ואינטרנט של הדברים. משמעותו לחבר בין ארגונים, לקוחות, עובדים ושותפים באמצעות טכנולוגיות חכמות, המסוגלות להתאים את עצמן לסביבות עסקיות, דרישות של לקוחות והתפתחויות טכנולוגיות, שכולן ממשיכות ומשתנות כל הזמן".

מהם התחומים הטכנולוגיים העיקריים שבהם TIBCO מתמקדת כיום?
"על מנת להיות מסוגלים לענות על צרכי לקוחותינו, הצעד הראשון, אותו יזמנו כבר לפני יותר משנה, הוא להתמקד בשלושה מרכיבים של Fast Data Platform:
● אינטגרציה וממשקי משתמש, תחום שבו חיזקנו לאחרונה את היתרון שלנו עם הרכישה של Mashery.
● אנליטיקה.
● עיבוד אירועים".

האם TIBCO השיקה לאחרונה פתרונות או כלים חדשים?
"TIBCO ממשיכה להתפתח ולחדש את Fast Data Platform. הכרזות שעשינו לאחרונה כוללות מוצרים שמיועדים לתחום העסקי ול-IT הארגוני. ההכרזות החדשות כוללות שני פתרונות אינטגרציה שיצרנו לאחרונה, שנועדו לאפשר לארגונים למנף מיידית את הענן על מנת ליצור, לבדוק, לפרוס ולנהל יישומים ארגוניים בכל היקף".

"הפתרון הראשון, TIBCO BusinessWorks Container Edition, מאפשר לעסקים גדולים להפיק את המירב מאימוץ של מערכות מבוססות ענן. זאת, תוך כדי יכולת להתרחבות מהירה, בעת הצורך, על מנת לתת מענה לביקושי שיא".

"הפתרון השני, TIBCO Cloud Integration, נבנה במיוחד לענן ומציע ממשק משתמש יעיל לפיתוח ממשקים. זוהי פלטפורמה כשירות (iPaaS) עבור אינטגרציה, המציעה שירותי יצירה, בקרה ובדיקה של השירותים. בנוסף, היא מציעה ממשקי משתמש עם יתרון המאפשר לארגונים להפיץ את השירותים שלהם לפי דרישה, בתוך הארגון ומחוצה לו. שני המוצרים מקדמים את החזון של TIBCO לספק פתרונות שנועדו לאפשר ללקוחות למנף במהירות ובקלות את טכנולוגיית הענן".

מה אתה יכול לומר על אימוץ הטכנולוגיה של TIBCO בשוק הישראלי?
"השוק הישראלי ממשיך להוות חלק חשוב מעסקינו, כיוון שהוא רווי בחברות בעלות ראייה טכנולוגית מתקדמת ומציאות עסקית תחרותית ביותר. שוק בהחלט מאתגר, אני שמח ש-TIBCO  רכשה בו מעמד מוביל ובכוונתינו לשמר מעמד זה, לצד עבודה משותפת עם יעל תוכנה, חברה בעלת מוניטין וניסיון רב בשוק הישראלי".

אירועים קרובים