תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס Insight, יום ה' 17 במרץ, סינמה סיטי ראשון לציון

חידושים בעולם האנליטיקה בכנס Insight Israel

בכנס, שייערך ב-17 במרץ בסינמה סיטי בראשון לציון, יתקיימו שלושה מסלולי ידע, למגוון משתמשים: IT & Data Science, Business & Industry ,Systems & Infrastructure

13/03/2016 09:38
מתפצלת. יבמ. אילוסטרציה: BigStock

בכנס Insight, שנערך בלאס וגאס לאחרונה, הציגה יבמ (IBM) שורה של חידושים מעוררי עניין. אחד מהם, היה שירות המסייע לעסקים לאסוף כמויות גדולות של נתונים ולהפיק מהם תובנות חדשות, בעזרת שיתוף פעולה עם גופים דוגמת טוויטר (Twitter) ו-The Weather Company, ושילוב מידע ממקורות חיצוניים, לרבות חדשות, אירועים, מזג אוויר ופעילות ברשתות חברתיות.

הזמן לטרנספורמציה דיגיטלית בארגון

בכנס הכריזה יבמ גם על פתרונות ייעודיים לתעשיות שונות. לדוגמה, פתרון הנקרא Behavior-based customer Insight for banking, המאפשר לאנשי השיווק בגופים פיננסיים להציע הלוואות או פתרונות פיננסיים אחרים בהתאם לאירועי חיים והתנהגות הצרכן, תוך כדי שימוש באמצעי המתאים ביותר עבורו (כגון מובייל).

פתרונות מסוג זה מהווים נדבך חשוב בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית של ארגונים.

שורה של חידושים מעוררי עניין. Insight

שורה של חידושים מעוררי עניין. Insight

למצוא קשרים בלתי נראים בנתונים

בתחום הבינה העסקית, עיצבה יבמ מחדש את חוויית המשתמש ותהליכי העבודה בספינת הדגל של פתרונות הבינה העסקית שלה, Cognos Analytics, על בסיס עקרונות השירות העצמי (Self-service BI) הזוכים להצלחה נרחבת.

שירות נוסף הנותן מענה לבינה עסקית עבור משתמשים עסקיים ומוצע בענן, Watson Analytics, מאפשר למצוא הקשרים בלתי ידועים בין נתונים ולהציגם באופן גרפי למשתמש, כולל יכולות חיזוי. כל הנדרש הוא להזין קובץ נתונים לכלי ולשאול שאלות הקשורות לנתונים, בשפה טבעית. המערכת תציג גם תשובות לשאלות, שלא חשבתם לשאול, אך הנתונים יכולים לענות עליהן. הכלי נותן גם גישה למקורות חיצוניים של נתונים המגיעים מרשתות חברתיות, על מנת לנתחם. כך לדוגמא, ניתן לבחון את שם המותג שלכם, ולראות מהו הסנטימנט אודותיו.

בשורות חדשות למפתחים

הכרזה נוספת של יבמ, שהיא בגדר בשורה למפתחים, היא יוזמת Open for Data. יבמ מאפשרת לגופי פיתוח שאין באפשרותם להשקיע בהקמת תשתיות ובסיסי נתונים נרחבים, להשתמש בשירות מנוהל עבור מגוון רחב של בסיסי נתונים בענן, כגון: Elasticsearch ,Mongo DB, ומשתפת מאגרי מידע מארגונים שונים המוכנים לחלוק אותם. דוגמא לנתונים כאלה: נתוני תעבורה תיירותית בינלאומית.

וישנו כמובן, גם הקוד הפתוח. השקעה מאסיבית של יבמ בטכנולוגיות פתוחות, מיליארדי דולרים ברכישות ואלפי מפתחים במעבדות המחקר של החברה, בתחום ה-Big Data דוגמת Hadoop ו-Spark מאפשרים עתה לחברה לבסס עצמה כמקור ידע והנחיה לארגונים המעוניינים להשתלב במהירות בעולם הפתוח. הכל, תוך שמירה על ההשקעות הקיימות ומינוף מירבי שלהן, בתהליכים מהירים וקלים ליישום, ומבלי להקריב את האבטחה הארגונית.

כנס Insight, המגיע עתה לארץ נועד להביא את כל החידושים האלה, ורבים אחרים, למנהלים, משתמשים ומפתחים בישראל.

הכנס אשר ייערך ב-17 במרץ בסינמה סיטי, ראשון לציון, יאפשר לללמוד מקרוב כיצד ניתן להשתמש בפלטפורמות הניתוח האנליטי וה- Big Data של יבמ, על מנת לחשוף תובנות החבויות במידע הזמין בארגון ומחוץ לו, באופן המאפשר לשפר את התוצאות העסקיות.

יכולות ויזואליזציה, חיזוי אנליטי ותשתיות חכמות הנדרשות על מנת לטפל במכלול הזה, הן בגדר תנאי הכרחי ליצירת יתרון עסקי – והכנסים של יבמ מוכרים זה מכבר, כזירה המאפשרת עדכון מקצועי חיוני.

אירועים קרובים