תוכן שיווקי
לקראת אירוע - NessPRO CA, יום ב' 14 במרץ, לאגו

"נחבר ללקוחות את CA המסורתית והמוכרת עם זו המתחדשת בעולמות ה-DevOps"

כך אמר זוהר פרל, סגן נשיא בכיר בנס ומנהל חטיבת CA ב-NessPRO, קבוצת המוצרים של נס ● לדבריו, "CA מעניקה ללקוחותיה מימדי IT חדשניים"

23/02/2016 15:34
זוהר פרל, סגן נשיא בכיר נס, ומנהל חטיבת CA ב-NessPRO, קבוצת המוצרים של נס

כתב: הילל יוסף

"משימתנו היא לשנות את המיצוב של CA בארץ: לצד פעילותה המסורתית בעולמות ניהול התשתיות, המיינפריים ואבטחת מידע – אנו חושפים את CA החדשה, המסייעת לכלכלת האפליקציות ופועלת בעולם ה-DevOps". כך אמר זוהר פרל, סגן נשיא בכיר נס, ומנהל חטיבת CA ב-NessPRO, קבוצת המוצרים של נס.

פרל התראיין לקראת כנס Application Economy: What`s Next, הנערך בשיתוף פעולה בין CA ו-NessPRO. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, יתקיים ביום ב', 14 במרץ, באולם אירועים לאגו, ראשון לציון.


לדברי פרל, "בעולמות התוכן המסורתיים של CA, אחת מחברות התוכנה הגדולות בעולם, החברה מעניקה תמיכה לסביבות רבות יותר, כולל ניטור יישומים, ניטור רשתות תקשורת – לרבות רישות מוגדר תוכנה, SDN, וכל הפתרונות מסופקים אינטגרטיבית כמעטפת IT מלאה".

באבטחת המידע, אמר פרל, "CA הרחיבה את היצע הפתרונות שלה לניהול זהות דיגיטלי. בשל כניסתה של מגמת האינטרנט של הדברים, נדרש לדבר על זהות של ה'דברים'. עליהם להיות מאובטחים ונדרשת בקרה גישה הדוקה. יש לחבר בין אנשים (משתמשים), מערכות IT ו'דברים' – ובינם לבין עצמם – למערך מאובטח אחד".

לצד הפעילות המסורתית, דוגמת ניהול תשתיות IT , אמר פרל כי "CA מעניקה ללקוחותיה מימדי IT חדשניים. "כשארגונים מכוונים להנפקת שירותים חדשים ולהרחבת מעגל הלקוחות החדשים, וכן מכירות חוזרות ללקוחות קיימים – נדרשת חדשנות. כל ארגון צריך לראות עצמו גם כבית תוכנה וחדשנות מושגת בעזרת תוכנה: זו כלכלת האפליקציות, המבססת את התפיסה של שיתוף העברה ושילוב מידע בין ישויות שונות בתוך התהליכים. כדי להאיץ חדשנות יש לשנות את מודל הפיתוח וההגעה של האפליקציות הארגוניות לשוק. הדגש צריך להיות על מהירות, כי העולם היום תחרותי מבעבר. יעדי העבר, שהתמקדו בתפעול שוטף, ו'לשמור שהאורות דולקים' – מוחלפים היום ביעדים של תחרותיות, שימושיות ואמינות".

מאחורי כל חדשנות, אמר פרל כי "יש מחזור חיים עסקי: הוא מתחיל עם רעיון עסקי, עובר לשלב התכנון, נמשך בבדיקות, יישום ושחרור – כאשר הכל צריך להיות אג'ילי, על מנת לקצר את ה-TTM, זמן ההגעה לשוק", הסביר פרל, "כלכלת האפליקציות מניעה ארגונים להגדיל את השקעותיהם בתחום, להפוך את הפיתוח ליותר יעיל וגמיש ולהנפיק באופן רציף יותר יישומים מוכווני לקוח".

האצת החדשנות, ציין פרל, "תיעשה על ידי מתודולוגיות וכלי DevOps. השילוב של הכלים ביחד עם שינוי בשיטות עבודה ותהליכים ארגוניים מביאים ליכולת לחדש במהירות ולספק אפליקציות חדשות – מהתכנון ועד לייצור ולהשקה – בצורה מהירה, חלקה וצפויה. מתודולוגיות וכלי DevOps משפרים את השיתופיות בין המפתחים, הבודקים ואנשי התפעול ומקצרים את זמן ההגעה לשוק. התפעול שמשולב בתהליכי הפיתוח, אוטומציה של מעבר בין פיתוח לייצור, בדיקות מואצות וסימולציות של סביבות עבודה ומערכות ארגוניות, בשילוב עם מערכת להקמת מימשקים מאובטחים בין שירותים וקטלוג שירותים, מאפשרים לכל ארגון להביא לשוק שרותים ויישומים במהירות. כאשר עוטפים את זה גם בכלים הסטנדרטיים של CA לניהול וניטור מקצה לקצה וכלי אבטחת מידע מובילים נסללת הדרך לכל ארגון לקדם חדשנות ולהביא ערך אמיתי ותחרותי.

לסיכום אמר פרל, כי לכנס "יגיעו מקצועני CA לעולמות התוכן השונים כולל ג'ייקוב לם שמשמש כסגן נשיא בכיר (EVP) ואחראי על האסטרטגיה ב-CA, שירחיבו בהיבטים הטכנולוגיים והתשתיתיים והחיבור של אלה – לתהליכים העסקיים בארגון. במהלך הכנס נערוך 'ספיד דייטינג' בין לקוחות ארגוניים ובין מומחי CA. במקביל לקהל הלקוחות המסורתי,  CA פונה הפעם גם לקהל חדש – קהילת המפתחים בישראל, על מנת לחשוף אותם לכלים של החברה. IT מהיר ומבוסס חדשנות – נדרש להיות במרכז העשייה העסקית".

אירועים קרובים