תוכן שיווקי

ניהול ביצועי IT יחד עם איסוף לוגים וסנכרון ביניהם – The Next Level IT Performance

28/02/2016 08:55
Alltech Solutions

SevOne היא מערכת לניהול ביצועי ה-IT בארגון (רשת, שרתים, VM וענן, VoIP, אפליקציות, אחסון, דטה סנטרים) וגם איסוף לוגים כולל מתן התראות באימייל או SMS  (וגם התראה דרך Trap למערכות Fault ) במקרים שיש למשל  חריגה חשודה בשימוש או חריגה מה-Baseline (הנוצר אוטומטית). כל זאת במחיר מאוד תחרותי.

חברות ענק כמו אפל (Apple), וריזון (Verizon), קומקאסט (Comcast) וגם מובילאיי (Mobileye) מישראל עברו ל-SevOne (נטשו פתרונות קיימים) מנהלות גם מיליוני אובייקטים באמצעות SevOne מכיוון שהתכונות שהן דרשו לא נמצאות במערכות מתחרות אחרות.

היתרונות של עבודה עם פתרון SevOne:

● מערכת אחת (ולא אוסף של plugin-ים) תומכת בכל הממשקים והפרוטוקולים וכוללת Storage פנימי של עד שנה, אינה דורשת DB חיצוני.

● קניה (רישיון) לפי מספר האובייקטים, לא משלמים על החומרה (שרת/Appliance) כך שיש פתרון הכל מחברה קטנה שרוצה לנהל את השרתים, הרשת ואולי כמה שרתים וירטואליים ועד חברת ענק גלובלית שיש לה כמה קמפוסים ואלפי/מיליוני אובייקטים).

● הכל In-house, צוות פיתוח של מאות מתכנתים שלא מפוזרים בעולם ללא קשר ויד מכוונת (כמו בפתרונות Open source) אלה במקום אחד, עם אסטרטגיה ותכונות שאין במערכות OSS כאלו.

● יצירת Baseline אוטומטי שלומד התנהגות ה-IT, כולל התנהגות חריגה תקינה שהייתה אמורה לעורר Alertים אבל נמנעת כי נלמדה על ידי SevOne.

● אינדיקטורים (KPI) סינטטיים ו-Metadata – לדוגמה Metadata מאפשר להצמיד לאובייקטים במערכת שם או מספר סידורי ואפילו קואורדינטות של google maps כך שמקרה של Alert יהיה קל לאתר גורם אחראי או מיקום פיזי או אחריות יצרן (דרך מספר סידורי).

● המערכת יודעת לאסוף מידע גם ממקורות לא סטנדרטים כגון CSV, TXT וכו'.

● שילוב מערכת ניהול ביצועים (PSA) יחד עם מערכת איסוף לוגים (PLA) כך שנוסף לאיסוף לוגים וסוגי טקסט אחרים מאפשרת לסנכרן בין בעיות ביצועים וזמינות של רשת ה-IT ולוגים שיכולים להסביר שינוי קונפיגורציה או חדירה לארגון או כל פעולה אחרת שקרתה בזמן הפגיעה בביצועים.

● ארכיטקטורה ייחודית שמאפשרת יכולות שמערכת Open source שצריך להתקין על שרתים לא נותנת. כל שרת הוא Appliance שכולל בתוכו גם את ה-DB של הנתונים ושל הקונפיגורציה (נתונים נשמרים לתקופה של שנה בהנחה של דגימה כל חמש דקות).

● המערכת ניתנת להרחבה בכל עת על ידי הוספת Appliance פיזי או וירטואלי ללא השבתה.

● אפשרות לכתוב תוספות בשפת תוכנה דרך API פתוח או דרך ממשק xStat שמאפשר התממשקות לכל מידע דיגיטלי כולל ממסרים, מזגנים או כל מידע אלקטרוני אחר.

● רמת ההפשטה Abstraction היא גבוהה מאוד ומאפשרת יכולות שאין במערכות אחרות כמו למשל יצירת אינדיקטורים סינטטיים, לדוגמה איסוף InOctet משלושה VPN-ים והצגה באחוזים לעומת ה-InOctet הכללי והתראה במידה ואחד מהם חורג ב-X אחוזים (בעיית איזון עומסים).

● למערכת אינטגרציה מלא עם LDAP וניהול הרשאות, ניתן להפיק דו"חות "חיים" הנשלחים אוטומטית להנהלה או משתמשים אחרים (ראשי צוותים, מנהלי מחלקות, וכו').

לסיכום, מערכת אחת שאוספת  גם בקצבים עד-1 שניה (דגימה פעם בחמש דקות אצל המתחרים, כמעט לא אפשרי לעלות על בעיה), תמיכה ממשקים וירטואליים, port shaker, טלפונית IP ואיסוף לוגים+טקסט וקישור לביצועים.

נציגת SevOne בישראל : Alltech Solutions

אירועים קרובים