תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס הלקוחות השנתי של נט-אפ ישראל, יום ב', 7 במרץ, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים

"Data Fabric: אין צורך להשתעבד לענן אחד – כך נוצר מעבר פשוט, קל ויעיל"

כך אמר גיא רחמים, CTO בנט-אפ, על החידושים והפתרונות החדשים של החברה, לקראת כנס חדשנות ללקוחות נט-אפ בישראל, תחת הכותרת Innovation Event

21/02/2016 11:46
גיא רחמים, CTO בנט-אפ

הדטה סנטר המודרני כבר לא נתחם על ידי "קירות פיזיים", אלא מצוי בעננים ציבוריים, שעוררו בעבר חששות אצל המתעניינים בנושא. כיום השרתים עברו קונסולידציה, הפכו לוירטואליים והצליחו להשיג רמות חדשות של אינטגרציה עם מערכות תשתית משולבות. על מרכזי הנתונים להיות מהירים מאי פעם ואנשי המקצוע בתחום ה-IT חייבים להיות מקצועיים מתמיד ולדעת לבחור בספקים הטובים ביותר. אם נשלב זאת עם הדרישות הלוחצות לצמצום תקציבים של השוק התחרותי, נבין את הצורך של ארגונים בפתרונות חכמים, מהירים ויעילים.

נט-אפ (NetApp), אחת מספקיות האחסון ופתרונות המידע המובילות בעולם, תערוך ב-7 במרץ כנס חדשנות ללקוחות החברה בישראל, תחת הכותרת Innovation Event. אל האירוע השנה צפויים להגיע מעל 600 משתתפים ובכירים מהחברה העולמית, ביניהם: ג'ואל רייך, סגן נשיא בכיר בתחום הפיתוח, מייק ריילי, מנהל טכנולוגיה ואסטרטגיה, אנטוניו חוזה רודריגז, המכונה נטו מברזיל, יועץ מערכות מוביל ועוד בכירים גם מתחום השיווק. בנוסף ניתן יהיה להתרשם מסיפור לקוח מעניין במיוחד של יישום פתרונות החברה בחיל האוויר הישראלי.


לקראת הכנס שוחחנו עם גיא רחמים, CTO בנט-אפ על החידושים והפתרונות החדשים של החברה, וכמובן על חזון מארג הנתונים של נט-אפ – עליו נשמע בהרחבה בכנס.

מהן ההכרזות החמות של נט-אפ באירוע?
"בכנס נציג את מגוון הפתרונות של נט-אפ בטכנולוגיית All Flash, במיוחד בעקבות רכישת SolidFire, שהסתיימה לאחרונה. SolidFire משלבת את הביצועים של אחסון פלאש (Flash) עם ארכיטקטורה, המפשטת את תפעול הדטה סנטר ומאפשרת יישום מהיר. כעת ללקוחות נט-אפ תהיה גישה מלאה לסל פתרונות פלאש הרחב במגזר, כך שיקבלו מענה שלם לכל דרישותיהם בנוגע למהירות, נתונים ושירות. בהמשך אנו צופים כי פתרונות SolidFire ישולבו לתוך אסטרטגיית מארג הנתונים של החברה, כך שיוכלו לספק ניהול מידע מתמשך בקרב טכנולוגיית פלאש, פתרונות אחסון Disk ומשאבי ענן".

"למעשה אנחנו פועלים למען (Agile Software Defined Storage (SDS – ארכיטקטורת SDS הינה חלק ממרכז הנתונים מוגדר התוכנה – מערכת של טכנולוגיות ויישומים, המיועדים להאיץ את אספקת שירותי ה-IT עבור בעלי האפליקציות. ארכיטקטורת SDS מאפשרת יעילות תפעולית גדולה יותר, זמינות גבוהה יותר ועלות נמוכה יותר בסביבות SAN ו-NAS. למעשה, SDS עושה לאחסון מה שווירטואליזציה עשתה לשרתים – שבירת המחסומים הפיזיים, הכובלים את הנתונים לחומרה מסוימת".

מהו חזון מארג הנתונים של נט-אפ?
"חזון Data Fabric של נט-אפ עוסק בפיתוח ושמירה של הנתונים בארגונים מכל הסוגים. תפיסה זו מתבססת על וירטואליזציה של האחסון או על אחסון מוגדר תוכנה. היישום מתאפשר באמצעות שחרור פונקציות האחסון ממגבלות החומרה – זה מתאפשר הודות לפתרון NetApp Clustered Data ONTAP. העיקרון העומד מאחורי תפיסה זו, הוא שכדי לנהל את המידע, המאוחסן בכל הפלטפורמות הזמינות בצורה הטובה והמתאימה ביותר, יש להשתמש במערכת נוחה ומאובטחת. פתרון NetApp Clustered Data ONTAP מאפשר להשתמש במידע היכן שצריך ועל פי דרישה. מאחר ולא כל המידע שבו משתמשים צריך להיות בפלאש, מציעה נט-אפ להעביר את המידע לפלטפורמה אחרת. בחירה בדרך פעולה זו עוזרת לחסוך כסף והלקוח יכול להשתמש במידע בדיוק בצורה בו הוא רוצה להשתמש".

"התפיסה החדשה מציעה פתרון לאתגר הרציני בו נתקל כל ארגון, בבואו לשנע מחסני נתונים ענקיים בין הדטה סנטר הפרטי לענן הציבורי. כיום ארגונים שואפים לכך שהמידע שלהם יהיה נגיש בכל מקום, בלי קשר לסוג האחסון בו הוא נמצא – בין אם פלאש, דיסק, ענן, או מחוץ למיקום הפיזי של הארגון. בעזרת תפיסת Data Fabric של נט-אפ, אין צורך להשתעבד לענן אחד, או להיות תלוי במפעיל ענן אחד, וניתן להחליף לענן אחר בכל שלב. תפיסה זו מאפשרת מעבר פשוט, קל ויעיל".

אירועים קרובים