תוכן שיווקי

האתגר: גיבוי והמשכיות עסקית

21/01/2016 10:32
דן שפרונג, סגן נשיא בכיר לאזור EMEA באינפינידט. צילום: יח"צ

כתב: דן שפרונג, מנהל מכירות ישראל ב-Infinidat

מידע הולך וגדל בקצב אקספוננציאלי, בעוד ארגונים סביב העולם מנסים לשמר כמה שיותר מידע, כך שיוכלו לנתח אותו ולהשתמש בו ליצירת ערך עסקי. אולם פעם אחר פעם מתברר כי לא רק המידע העסקי הוא זה שגדל כל כך מהר, אלא כי לכל מידע כזה יש כמה עותקים שארגונים חייבים לשמור למטרות גיבוי. עותקים אלו, הנשמרים אונליין במטרה לאפשר התאוששות מהירה במקרה של אובדן מידע, מוסיפים 400%-100% לנפח האחסון בעקבות שימוש בפתרונות אחסון לא יעילים.

תקציב ה-IT לצערנו אינו בהכרח גדל באותו קצב שבו גדל המידע בארגון, ושמירת עותקים מרובים למטרות גיבוי, רק מגדילה יותר את נפח האחסון, ומאיימת להגדיל את התקציב. המתודולוגיה המיושנת לגיבוי מידע כוללת העתקה של המידע המלא ושמירתו במיקום אחר. מתודולוגיה זאת גורמת להשלכות שליליות ביותר על ביצועים, זמני גיבוי וזמני התאוששות.

סנפשוטים (snapshots) הינם פתרונות שנמצאים בשימוש מזה מספר שנים, והם מאפשרים ליצור העתקים מלאים של המידע ללא צורך בהעתקה למקום אחר. אולם, רוב פתרונות האחסון סובלים מבעיות קשות בביצועים בזמן יצירת הסנפשוטים.

מנוע הסנפשוטים החדשני של החברה, InfiniSnap, מאפשר לארגון לשמור עותקים מרובים של מידע לאורך זמן למטרות גיבוי. InfiniBox, פתרון האחסון המתקדם של Infinidat, מציע גישה ייחודית, מוגנת פטנט, המאפשרת זמינות מידע גבוהה יותר מאי פעם, ללא פגיעה כלשהי בביצועים, והתאוששות מיידית.

גיבוי מעולם לא היה פשוט יותר – בקליק אחד בממשק המשתמש של InfiniBox, אפשר ליצור מיידית סנפשוט חדש, או לשחזר סנפשוט קיים, וכל זאת תוך פחות משניה.

פתרון ה-InfiniBox מאפשר ייצור מספר עצום של סנפשוטים (100 אלף סנפושטים קונסיסטנטיים ברמת האפליקציה), ללא פגיעה בביצועים.

מעבר לכך, הסנפשוטים ב-InfiniBox מחזיקים בנפח אחסון מזערי, משום שהם רק "מקליטים" את הבלוקים שהשתנו מגרסת המאסטר. דבר זה מאפשר לאדמיניסטרטורים ליצור ולשמר גרסאות מרובות של סנפשוטים, תוך צריכה מינימלית של נפח האחסון של ה-InfiniBox, המכיל 2 פטה-בייט במסד בודד של 19 אינץ'/U42. בזכות יתרונות אלו, InfiniBox מציע, לא רק טכנולוגיה חדשנית, שהיא הדור החדש בתחום האחסון, אלא גם דרך לחסוך בתקציב רב בצד התפעולי.

אירועים קרובים