תוכן שיווקי

ג'קדה חתמה על שני הסכמים בחו"ל בהיקף של שישה מיליון שקלים

ההסכמים הם עם חברת ה-BPO מהגדולות בהודו ועם ספקית ביטוחי הבריאות המובילה בארצות הברית ● ג'קדה נבחרה לספק פתרון תמיכה אחיד בשולחן העבודה של נותני השירות במרכזי ה-Call Center של החברות, לצמצם את משך זמן הטיפול בכל שיחה, לעודד שימוש וקבלת המענה ישירות באמצעות מכשיר המובייל ולשפר את חוויית המבוטחים

22/12/2015 10:36
גיא יאיר, מנכ"ל ג'קדה

ג'קדה הישראלית, ספקית גלובלית מובילה של טכנולוגיה המפשטת את חוויית הלקוח והאינטראקציה הרב-ערוצית בין החברה לבין לקוחותיה, הודיעה היום כי חתמה על שני הסכמים, בהיקף של שישה מיליון שקלים: הראשון הוא עם חברת ה-BPO מהגדולות ביותר בהודו, אשר בחרה בפתרונות ה-Call Center שלה כדי לשפר את חוויית השירות לחברת תקשורת מובילה באירופה.

הפתרונות, כולם פרי צוות המחקר והפיתוח של החברה בישראל, נבחרו כדי לספק פתרון תמיכה אחיד בשולחן העבודה של נותני השירות במרכז ה-Call Center של חברת טלקום מובילה באירופה והיא תכלול Jacada’s Workspace Agent Desktop, Integration & Automation, כמו גם את פתרון ה-Agent Scripting, עטורת הפרסים. האתגר בפרויקט היה לפשט את העבודה עם מספר האפליקציות הרבות במוקד השירות של חברת הטלקום על ידי האחדה של כל האפליקציות למסך אחיד למוקדנים, הכולל יכולות רב ערוציות המאפשרות תקשור עם הלקוח בערוצים השונים.

במסגרת הפרויקט יושמה אוטומציה רובוטית המאפשרת מיכון תהליכים בצורה יעילה ומהירה יותר. מלבד מוצרי התוכנה נרכשה תמיכה בהטמעת הפרויקט והסכם שירות ארוך טווח. הפתרונות הנבחרים יסייעו להעניק את המענה המתאים ביותר לחברת הטלקום, בזמן שיחה מצומצם, אך יעיל, מה שישפר משמעותית את חוויית השירות. בנוסף יסייע הפתרון לקצר את זמן הכשרת הסוכנים (עלות כבדה במוקדי שירות לאור אחוזי הנטישה הגדולים של העובדים בתעשייה זו), ויעלה את יכולת ההתערבות הניהולית כדי לפתוח צווארי בקבוק שעשויים להתרחש תוך כדי מתן השירות. פרמטרים אלה צפויים לצמצם באופן משמעותי את השיחות הנכנסות לתמיכה, תוך יצירת חזית וחזות אחידה לסוכנים המספקים את השירות.

שיפור פעילות מוקדי הלקוחות

ההסכם השני נחתם עם ספקית ביטוחי הבריאות מהגדולות בארצות הברית. בהסכם זה נבחר ה-Visual IVR solution, פרי פיתוחה, לשימוש בקרב חברה בפורצ'ן 500 (Fortune 500). הפתרון החזותי של ג'קדה יביא לשיפור פעילות מוקדי הלקוחות וחוויית המבוטחים באופן ניכר. היקף ההזמנה זו, שהינה הזמנה ראשונה בלבד, עומד על מעל שלושה מיליון שקלים.

גיא יאיר, מנכ"ל משותף בג'קדה, אומר כי "עם הגידול במספר לקוחותינו מתחום הטלקום באירופה, אנו גאים להיות אלה שנבחרו על ידי חברת BPO מובילה בהודו, כדי לסייע ביעילותן של אותן חברות טלקום מובילות, ליצור חוויית שירות טובה יותר ולהבטיח כי לקוחותיהם יקבלו שירות עקבי באיכות גבוהה. באמצעות שותפויות חזקות ופתרונות חדשניים, ג'קדה תמשיך להציג ROI מרשים ללקוחותיה מסביב לעולם".

"ההסכם עם ספקית ביטוחי הבריאות יאפשר לחברות הביטוח להציע למבוטחים רמה גבוהה ורחבה יותר של  סל שירותים במגוון נושאים, דוגמת: בדיקת מצב תביעה, שאלות בנוגע לתעודת הזהות, יכולת צפייה ביתרונות הגלומים בפוליסה שלהם, טיפול בתלונות לקוח ואף לאתר ספקים דרך מכשיר המובייל של המבוטח. ה-Visual IVR של ג'קדה כבר מספק בהצלחה יתרונות משמעותיים לחברות בסדר גודל כזה וממשיך לקבל משובים חיוביים מאד מהמשתמשים הרבים ברחבי העולם".

אירועים קרובים