תוכן שיווקי
בעקבות כנס ביסטק

"ב-2016, ארגונים ישנו את האופן שבו מוחזק המידע, בין היתר כדי להתמודד עם איומי הסייבר"

21/12/2015 11:16
ביס-טק

בכנס השנתי של ביס-טק הוצגו האתגרים בתחום הסייבר עימם מתמודדים רשויות האכיפה וארגונים עסקיים וממשלתיים, בכל רחבי העולם, וכן הפתרונות העדכניים בתחום חקירות המחשבים והסייבר.

רו"ח חיים סקאל, מנכ"ל ביס-טק, אמר כי "אירועי הסייבר האחרונים יכריחו את מקבלי ההחלטות בארגונים לשנות את הגישה המסורתית בקשר לחקירות אירועי סייבר, כך שלא ניתן להתעלם מאירועים שוליים יחסית או לטפל בהם נקודתית ומחלחלת הבנה לחשיבות חקירה מקיפה כדי לטפל בשורש האירוע והשלכותיו. כמו כן, צורת החשיבה של ארגונים תשתנה מהגנה היקפית על הרשת הארגונית למתודולוגיה פרו-אקטיבית הנותנת מענה לאיומים מסוגים שונים על נכסי המידע מהותיים".

משמאל לימין: רו"ח חיים סקאל, מנכ"ל ביס-טק,אלכס מילשטיין, מייסד Seculert, שי סימקין, מנכ"ל Howden ישראל

משמאל לימין: רו"ח חיים סקאל, מנכ"ל ביס-טק,אלכס מילשטיין, מייסד Seculert, שי סימקין, מנכ"ל Howden ישראל

רו"ח עדי שניידר, מנכ"ל FraudWize, אמר כי "קיימת עליה בהיקף הנזק מאירועי סייבר בעולם בתחומי הפעילות השונים. קבוצות של האקרים משתפות פעולה על מנת לייצר את הפשע המושלם, ואף קיים שילוב של טכניקות מתחום הפשיעה הקונבנציונלית לצד טכנולוגיות סייבר".

בראייה מפוכחת, האירוע המכונן בסוני (Sony), אשר זוהה עם האקרים מדרום קוריאה ונחשב כאירוע כופר (Ransome) עשוי להיות דווקא ניסיון להשפיע על מחיר המניה של סוני, שכמעט הגיע לעימות בין מדינות", אמר שניידר. "מבחינת האדם שברחוב, נקודת המפגש בין המרחב הקיברנטי לעולם האמיתי – מהווה נקודת סיכון".

רו"ח חיים סקאל, מנכ"ל ביס-טק

רו"ח חיים סקאל, מנכ"ל ביס-טק

שי סימקין, מנכ"ל Howden ישראל, אמר כי "חברות הביטוח בתחום הסייבר מבינות כיום יותר טוב את הסיכונים ועורכות תהליכי חיתום המסייעים גם לגופים המבוטחים עצמם להבין את הסיכונים ולהקטין חשיפה "

אלכס מילשטיין, מייסד Seculert, הוסיף כי "קיימים פתרונות שאינן מבוססים על הטכנולוגיות המסורתיות המנסים לאתר את הנוזקה באמצעות התסמינים הייחודיים לה, ובכך מסייעים להקטין את החשיפה מחולשות הגורם האנושי והנזק בעטיין".

אירועים קרובים