תוכן שיווקי

אסוס ישראל משיקה את אפליקציית MyASUS

מטרת היישום לעודד קשר ישיר עם מוקד השירות של החברה ● האפליקציה תאפשר לצרכן לפתוח קריאת שירות, לקיים צ'אט ישירות מול נציג ולקבל עדכונים שוטפים לגבי מוצר שנמצא בתיקון

13/12/2015 12:31
נעם גור, מנהל השירות באסוס

אסוס (ASUS), יצרנית המחשבים הניידים השלישית בגודלה בעולם (בשוק הקונסיומר), משיקה בימים אלו את אפליקציית MyASUS.

האפליקציה הייחודית שיוצרה על ידי אסוס מתייחסת בעיקר לנושא השירות, ובאמצעותה ניתן לבצע את הפעולות הבאות: ביצוע צ'אט מקוון (בשעות פעילות המוקד 8:00-17:00), בירור סטטוס תיקון למכשיר שנמצא במעבדה, שליחת שאילתות טכניות או שאילתות שירות ישירות למוקד, קבלת מידע על מוצרי אסוס, קישור לפתיחת קריאת שירות, קבלת חדשות עדכניות אודות אסוס ועוד. האפליקציה קיימת ונגישה לכל מכשירי האנדרואיד ומכשירי אפל כבר היום."

נעם גור, מנהל השירות באסוס, מסביר כי מדובר באפליקציית שירות ייחודית בישראל. "בכך מוכיחה החברה כי השירות הינו חלק מאסטרטגיית ההשקעה הנרחבת בלקוחותיה בארץ. כחברה ששמה את הלקוח במרכז תשומת הלב, שירות הלקוחות הדיגיטלי הוא עוד צעד שאנו עושים כד להיות קרובים יותר למשתמשים שלנו בישראל".

הורדה לאנדרואיד

הורדה ל-iOS

אירועים קרובים