תוכן שיווקי
לקראת אירוע - להכיר את הדור הבא של בסיס הנתונים mongoDB

להיחשף ולשמוע על הדור הבא של בסיס הנתונים הפופולרי mongoDB

09/12/2015 13:33
מטריקס ו-mongoDB

כיום כל הארגונים מבינים את חשיבותו של בסיס נתונים איתן, אשר יאפשר להם לאחסן ולאחזר את כל המידע החיוני של החברה או הארגון ולנהל אותו בצורה יעילה ופשוטה. כל זאת תוך שילוב מגוון רחב של מקורות מידע והתמודדות עם אתגרי Big Data. על רקע אתגרים אלו בסיס הנתונים המתקדם והחדשני בקוד פתוח, mongoDB, שתוכנן ונבנה מראש לאופן בו מפתחים ומריצים היום יישומים מודרניים, צובר מיום ליום יותר ויותר פופולריות בקרב מגוון רחב של חברות וארגונים, שהופכים אותו במהרה לאחד מבסיסי הנתונים הפופולריים בעולם.

mongoDB הוא הראשון מבין בסיסי הנתונים מסוג NoSQL שמצליח להתברג במקום משמעותי בפסגת בסיסי הנתונים בעולם, שמתהדר רק בבסיסי נתונים מסוג רלציוני. בין יתרונותיו ניתן למנות עושר יכולות רב, ניסיון מוכח ומוצלח במגוון רחב של מגזרים לרבות תמיכה לחברות אנטרפרייז , יכולות לטפל בכמויות מידע גדולות ממגוון מקורות, ואולי הכי חשוב – הקלות בשימוש ובעבודה שהוא מספק למפתחים בעזרת הסכֶמה (db schema) הגמישה שלו. אלו שכבר התנסו בו כמעט ולא מוכנים לעבוד עם בסיס נתונים אחר. אלו שטרם עשו זאת, סביר ששמעו על נפלאותיו ושואפים לעבוד מולו בהזדמנות הראשונה שתיקרה בדרכם. ומסתבר שיש רבות כאלה.

על רקע זה, mongoDB ומטריקס, המפיצה של mongoDB בישראל – יקיימו שולחן עגול משותף במסגרתו יציגו את השימושים הנפוצים ל-mongoDB, ישתפו את האסטרטגיה והחזון של mongoDB להשתלב כבסיס נתונים מרכזי בעולם הדטה-בייס וכן יציגו מספר סיפורי לקוחות מרתקים של חברות מובילות המשתמשות בפתרונות של mongoDB.

לכבוד המפגש יגיע לארץ במיוחד מאסימו בריגנולי, ארכיטקט פתרונות בכיר ב-mongoDB, שישתף את הידע והניסיון הרב שלו בתחום ויענה על שאלות המשתתפים.

המפגש יתקיים ב-15 בדצמבר, בין השעות 9:00-12:00, במשרדי מטריקס ברחוב אבא אבן 3, הרצליה, והוא מיועד למקבלי החלטות במגזרים השונים ויכלול מידע עסקי וטכני.

המפגש ללא תשלום, אך מחייב הרשמה מראש.

 

אירועים קרובים