תוכן שיווקי

מידעטק השלימה פרויקט הטמעה בכהן את בן דוד חשמל ותקשורת

החברה השלימה לאחרונה הטמעת מערכת Priority בכהן את בן דוד חשמל ותקשורת ● עלות הפרויקט מוערכת בכ-300 אלף שקלים

24/11/2015 14:02
חנה שראל, מנכ"לית מידעטק. צילום: עמרי מירון

מידעטק טכנולוגיות מידע סיימה לאחרונה הטמעת מערכת Priority בכהן את בן דוד חשמל ותקשורת, העוסקת בניהול וביצוע פרויקטים בתחום ההקמה והאחזקה של עמודי תאורה וביצוע עבודות חשמל.

עלות הפרויקט מוערכת בכ-300 אלף שקלים, ובמסגרתו הוטמעו מגוון מודולים מבית מידעטק, תוך התאמתם לצרכים הייחודיים של החברה, בהם מודול ניהול חשבונות קבלנים ומודול מזמינים, לניהול התקשרות עם קבלני משנה ומזמיני עבודה, כולל הרחבת השימוש בחוזים ובחשבונות החלקיים ומתן אפשרויות גמישות בעבודה מול המזמין.

במהלך הפרויקט ביצעה מידעטק שינויים ושיפורים בתהליכי העבודה בחברה וכן, התבצע מחשוב של תהליכים שנוהלו עד כה מחוץ למערכת מידע מסודרת. מערכת ה-Priority החדשה שהוטמעה מנטרת את כל המידע בחברה ומאפשרת שליטה מלאה על כל התהליכים העסקיים וניהול מלא של כל היבטי הפרויקט – מכספים ועד רכש ומלאי. כיום, כל משתמש בעל הרשאה מתאימה יכול להיכנס למערכת ולצפות במצבו של פרויקט מסוים ובכל הנתונים שקשורים אליו.

חנה שראל, מנכ"לית מידעטק, אומרת כי "מידעטק הביאה עמה את הניסיון הרב שצברה בהטמעת המערכת במגוון חברות בישראל ובעולם, בהן חברות פרויקטאליות, קבלניות, חברות הנותנות שירותים בתחום התשתיות ועוד. לאחרונה פונות אלינו יותר ויותר חברות שמבינות את החשיבות שבעבודה עם חברת יישום בעלת ניסיון מוכח בפרויקטים דומים. למידעטק מתודולוגיית יישום ייחודית המבטיחה עמידה ביעדי הפרויקט, בלוח זמנים קצר, תוך מיצוי מקסימלי של ההשקעה במערכת. המערכת החדשה, אשר הוטמעה בהצלחה רבה, מאפשרת ניהול נכון ומדויק של הארגון, הן מבחינת הרכש והן מבחינת הניהול הפיננסי, תוך יכולת תכנון לטווח ארוך וצמצום החריגות התקציביות. שיתוף הפעולה המצוין שקיבלנו בכהן את בן-דוד סייע רבות והוביל לסיום הפרויקט בהצלחה ולשביעות רצון הלקוח, תוך עמידה ביעדים ובמטרות שהוגדרו, הן מבחינת לוחות הזמנים והן מבחינת התקציב".

רמי ישר, חשב קבוצת כהן את בן דוד חשמל ותקשורת, אומר כי "המעבר לשימוש בתוכנת Priority אפשר לחברה מעקב טוב יותר אחר צבר הפרויקטים, ראיה כוללת של כל שלבי העבודה ובסופו של דבר, הוביל להתייעלות ושיפור בכל אחד ואחד משלבי העבודה".

מידעטק טכנולוגיות מידע מתמחה ביישומי Priority, בפיתוח מודולים לסביבת Priority ובאספקת פתרונות כוללים בתחום מערכות המידע הניהוליות. פתרונות אלה כוללים ביצוע פרויקטי ERP, יישום פורטלים עסקיים, פיתוח אתרי מסחר נלווים ועוד.

אירועים קרובים