תוכן שיווקי

Software AG רותמת את המהפכה הדיגיטלית לשיפור חוויית הלקוח בתחומי הביטוח והפיננסים

קבוצת ביטוח החיים AIA, המנהלת נכסים בשווי של כ-172 מיליארד דולר, בחרה בפלטפורמת webMethods של החברה כבסיס טכנולוגי לתכנית הבריאות שלה

12/11/2015 09:59
Software AG

Software AG הודיעה כי קבוצת AIA Group Limited, קבוצת ביטוח החיים הגדולה ביותר במזרח אסיה, בחרה בפלטפורמת  WebMethods של החברה כבסיס הטכנולוגי לתכנית הבריאות שלה AIA Vitality.

קבוצת AIA פעילה בשמונה מדינות ומנהלת נכסים בהיקף כולל של 172 מיליארד דולר. תכנית AIA Vitality הינה תכנית בריאות המבוססת על מחקר מדעי המאפשרת ללקוחות AIA לנהל את אורח חייהם ובריאותם ביעילות גבוהה יותר, ולחסוך עלויות הקשורות לאשפוז ובריאות. התכנית הושקה בהצלחה בתאילנד ובפיליפינים.

בנוסף, הודיעה Software AG כי AmBank, מקבוצות הבנקאות הגדולות במלזיה, המנהלת נכסים בשווי של כ-30 מיליארד דולר, בחרה גם היא לבסס את שירותי הבנקאות הקמעונאית שלה על פלטפורמת האינטגרציה שלה. הפתרון מעניק ל-AmBank מערכת יחידה נוחה לתפעול ולתחזוקה, המאגדת כל את השירותים ויישומי הליבה הבנקאיים של הקבוצה ויוצרת בסיס לצמיחה עסקית מהירה לטווח ארוך.

WebMethods של Software AG הינה פתרון אינטגרציה המשמש כיום למעלה מ-4,000 חברות ברחבי העולם, אשר רבות מהן הינן חברות הפורצ'ן 1000 (Fortune 1000). הפלטפורמה מאפשרת לחברות לבצע אינטגרציה חלקה של מערכות המידע שברשותן – on-premise, בענן או היברידיות. הדבר מאפשר לחברות לאחד ולטייב את כל המערכות שלהן על גבי פלטפורמה אחת.

ליצור שירותים משותפים

WebMethods נבחרה בשל יכולתה לפשט את האינטגרציה ואת השימוש החוזר ביישומים עסקיים על גבי פלטפורמות הטרוגניות ומגוונות, באופן אשר איפשר ל-AIA ליצור שירותים משותפים, ולחלוק אותם בכל אחת מהחברות בהן הושקה תכנית הבריאות.

אנדרו ברוס, מנהל תחום התכנון בקבוצת AIA אמר כי "השקת AIA Vitality חשובה לנו מכיוון שהיא משפרת מהותית את חוויית הלקוחות שלנו. Software AG הציגה הבנה מעמיקה כיצד מתנהלים עסקינו בענף הביטוח התחרותי באמצעות הפתרון שהציעה. בנוסף, הצלחת ההשקה שלנו ברחבי אסיה מתבססת על היכולת שלנו לשלב מערכות רבות בצורה חלקה ובמהירות באמצעות פלטפורמת WebMethods של Software AG, באופן המשפר מהותית את חוויית המשתמש של לקוחותינו".

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל, אומר כי "תכנית AIA Vitality ממחישה היטב אילו יתרונות ללקוח ניתן להשיג באמצעות שילוב נכון בין משאבי IT לבין הצרכים העסקיים. הצלחה זו מתבססת על גישה חדשנית הכוללת פיתוח עצמאי, רכישות והתאמה לצרכי הלקוח. בחירתן של AIA ו-AmBank ב-WebMethods התבססה על היכולת שלנו לספק כלים לניהול תהליכים ולשילוב עסקים, יחד עם ההתמחות שלנו בענף הביטוח והבנקאות. אנו שמחים על בחירתן של מובילות פיננסיות אלה ב-Software AG להאצת שירותיהן, ואנו בטוחים כי הדבר ימשוך אליהן לקוחות חדשים ויקדם את צמיחתן בטווח הארוך".

אירועים קרובים