תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - IT מוניציפאלי

אינטרטאון בכנס IT מוניציפאלי – מצוינים על המפה

11/11/2015 12:52
אינטרטאון

אינטרטאון שמה לה לדגש בכנס זה, להציג את היכולות הייחודיות של ה-GIS להוות שולחן עבודה לרשות.

GIS אינה רק היכולת להציג מפה יפה, אלא גם היכולת לבצע סינרגיה לאחר טיוב נתונים ומערכות כללי והצגת מידע כלל רשותי על גבי ממשק אחוד, ברור ו-ויזואלי.

במבט אחד ניתן לגלות לדוגמא, את כל קריאות המוקד הפתוחות עבור מחלקה מסוימת בעירייה, ובכך להעניק לה את ארגון סדר היום שלה. דוגמא נוספת הינה היכולת להציג מידע עבור קרקעות מינהל, ובכך לעזור לרשות בעלת הסכם גג או קרקעות מדינה, לבצע קישוריות לדפי מכרז, הזוכים, מצב השיווק ומידע רב נוסף אשר ניתן לשאוב מבחינה נדל"נית על אזור מסוים בתהליך פיתוח מואץ. תהליך שכזה יכול לעזור הן בצמצום עומס קהל בשעות הקבלה של ועדות תכנון ובנייה, והן במתן הצעות מחיר נכונות עבור מגרשים.

לאחר הצטברות המידע הרב במערכת דרך בסיסי נתונים ארציים קיימים או באמצעות איסוף בסקרי שטח (בשניהם אינטרטאון מתמחה), ניתן יהיה לבצע אנליזות מתקדמות יותר, המקנות תובנות גאוגרפיות ופסיכולוגיות לגבי השימושים המרחביים. מוכנות זו של הרשות באמצעות איש מקצוע מקומי, תאפשר ניהול נכון ומהיר יותר לכל צורך אשר עשוי להתעורר. לדוגמא, תב"עות שיש להציג מול ועדה מחוזית ולהטמיע במערכת בהתראה קצרה, עדכון שכבה המיועדת לתרגיל חירום מקיף ועוד.

חדשנות ומקוריות התוכנה מבלי להתפשר על נוחות המשתמש

עוד יתרון משמעותי של אינטרטאון הוא ההתבססות על חבילת ESRI המאפשרת שליטה מרמת המובייל, דרך ניהול המידע השולחני וכלה בפתרונות שרת ובצד הפיתוח. מחלקת הפיתוח באינטרטאון מבצעות אינטגרציות ופיתוחים מורכבים לכל צורך ובקשה. קישור למערכות, קיסטום מנשק, המצאת יכולות חדשות ועוד.

אינטרטאון הינה חברה צעירה בעלת צוות עתיר נסיון בתחום ה-GIS.

בהתמקדות על GIS מוניציפאלי, החברה שמה לעצמה למטרה – חדשנות ומקוריות התוכנה מבלי להתפשר על נוחות המשתמש. אנשי הפיתוח עובדים לצד מומחי הממ"ג, בכדי להמציא כלים חדשים בעבור מחלקות הרשויות המגוונות.

אינטרטאון נהנית לקחת על עצמה אתגרים חדשים, ומוצאת פתרונות ההולמים באופן ייחודי כל לקוח ולקוח. המעוף, הדינאמיות והיכולות של אנשי הצוות הם המהווים השראה למחשבה מחוץ לקופסא ולמענה חדשני לשוק המוניציפאלי.

אירועים קרובים