תוכן שיווקי

זום אנליטיקס – שיפור ההכנסות ממבקרים באתר

11/11/2015 10:28
צוות זום אנליטיקס

כל עסק או חברה מכירים את הצורך להפיק את המירב מהמבקרים באתר. שיעור המרה גבוה הוא אבן יסוד בעולם השיווק של שנות האלפיים, המתבסס ברובו על האינטרנט – הן ביצירת התדמית של החברה והן בשיווק המוצר. כדי להרוויח אסור להסתפק בהבאת מבקרים לאתר – צריך לוודא שהם יקנו, יירשמו לניוזלטר או יעשו לייק. אפשר לשפר את ההמרה בשיטות רבות, יעילות יותר או פחות.

זום אנליטיקס הוא סטארט-אפ חדשני הצומח במהירות, שעוסק בשיפור ההמרה של מבקרים קיימים באתרים. החברה הוקמה ללא מימון חיצוני, וכבר היום מתבססת בלעדית על מכירות המוצר. בזום אנליטיקס עובדים עם רבות מהחברות הגדולות במשק – ומשפרים להן משמעותית את התוצאות.

מה אנחנו עושים?

המוצר של זום אנליטיקס נותן קמפיינים ממוקדים המותאמים אישית לכל מבקר באתר. הקמפיינים מותאמים לא רק למבקר, אלא גם לאתר עצמו – אפשר להתאים את הקמפיין לסוג התוכן (או הסחורה) באתר, לייצר ולמטב אסטרטגיות המרה שונות. הקמפיינים מותאמים בדיוק לאתר, לקהל היעד ולמבקרים השונים באתר – וכך מצליחה זום אנליטיקס להגביר משמעותית את שיעור ההמרה ואת ההכנסות מכל מבקר.

החידוש במוצר של זום אנליטיקס הוא היכולת להתאים, לעצב ולייצר באופן עצמאי את הקמפיין. מנהל הקמפיינים החדשני מאפשר לקבוע בדיוק איזו מודעה יראה המשתמש, וחשוב מכך – מתי. התזמון חשוב ביותר להמרה: אפשר להפיק את המיטב אם תופסים את הגולשים שהתעניינו במוצר ושוטטו באתר זמן רב, ומציעים להם את ההצעה המתאימה בדיוק לחומרים שבדקו. בזום אנליטיקס יודעים לתפוס את הגולש ממש לפני שיעזוב את האתר – ויודעים גם לבחור את ההצעה הנכונה ביותר עבורו. לא מדובר רק במכירה או בהקטנת הנטישה – אפשר להעלות גם את מספר הנרשמים לניוזלטר, מספר הגולשים הנשארים באתר על בסיס המלצות תוכן, למלא סקרים, להציע לגולשים לעשות לייק לדף הפייסבוק (Facebook) וכדומה –  וכך אפשר למלא כל צורך שיווקי.

איך משתמשים?

המערכת של זום פשוטה וידידותית לשימוש. היא כלי מצוין עבור מנהל השיווק או התוכן, שיכול בכמה צעדים פשוטים ליצור ולנהל קמפיינים מורכבים של פנייה ללקוחות. אבל עדיין יש צורך בהבנה ובמומחיות כדי להפיק ממנה את המיטב ולהגיע במהירות להצעות הטובות ביותר. לשם כך נדרשת היכרות מעמיקה לא רק עם המערכת ויכולותיה, אלא גם עם עם האתר של הלקוח ועם הלקוח עצמו, היכולות והצרכים שלו. לשם כך אפשר ליצור קשר עם מומחי ההמרה של זום. אלו יוכלו לסקור את האתר ואת כל הנתונים ולהמליץ על הקמפיינים הנכונים ביותר. המומחים של זום מלווים את הלקוחות לכל אורך הדרך, במייל ובטלפון. השקעה זו בשירות הלקוחות – תמיכה אישית לאורך זמן ולא רק הדרכה ראשונית בזמן הקנייה, מאפשרת ללקוחות של זום למקסם את יכולות המערכת, להגיב במהירות לשינויים ולהגיע לשיעורי המרה מרשימים לאורך זמן.

בזום אנליטיקס עובדים כאמור עם החברות הגדולות, והלקוחות מספרים על עלייה ניכרת ביותר בתוצאות – יותר מנויים, יותר קונים ופחות נוטשים. שיעור הגידול במספר הלקוחות מעיד כשלעצמו על איכות המוצר.

למי זה עוזר?

תחומי קידום האתרים והבאת המבקרים הם מפותחים מאוד, וכל עסק, קטן כגדול, חדש או מבוסס, יכול להביא מספר מרשים של מבקרים לאתר. אבל מבקרים – אפילו קבועים, אינם מבטיחים את השבת ההשקעה. לשם כך יש צורך בהמרה טובה. לא לכל עסק יש שיעור המרה טוב והכנסות ממבקרים באתר, ולנישה הזו נכנס המוצר של זום. זהו מוצר יעיל שיאפשר לכל עסק להגביר את נאמנות הלקוחות, להקטין את הנטישה ולהעלות את ההכנסות ממבקרים באתר. כל אלה יבטיחו גידול יציב בהכנסות והגדלה קבועה של מספר הלקוחות.

לסיכום, זום אנליטיקס היא חברה צעירה וחדשנית שכבר יצרה לעצמה מעמד מוביל בתחומה בזכות מוצר טוב שעונה על צורך, שירות לקוחות מצוין והבנה מעמיקה בתחום השיווק וההמרה.

למידע נוסף, בקרו באתר שלנו

להרשמה לתקופת נסיון חינם לחצו כאן

אירועים קרובים