תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT - MAKE YOUR DATA WORK FOR YOU Conference, יום ב' 16 בנובמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קריית שדה התעופה

"באמצעות מרכז נתונים מוגדר תוכנה משביח הלקוח את השירות לארגונו וללקוחותיו"

10/11/2015 12:54
חנן אלטיף, מנהל השותפים האזורי של VMware

לקראת כנס הלקוחות השנתי של קומוולט (CommVault) שוחחנו עם חנן אלטיף, מנהל השותפים האזורי של VMware.

ספר קצת רקע על VMware – מתי הוקמה, כמות עובדים, באילו תחומים פועלת?
"VMware הינה חברת תוכנה שהוקמה כסטארט-אפ בשנת 1998. בשנת 2002 רכשה EMC כ- 80% ממניות החברה.  נכון להיום, החברה מונה כ-18 אלף עובדים. מחזור המכירות השנתי ב-2014 עבר  את השישה מיליארד דולר. הסניף המקומי של החברה הוקם בשנת 2007 ועובדים בו כיום כ-250 עובדים, מתוכם כ-200 עוסקים בתחום הפיתוח והיתר בתחומי השירות והמכירות".

"החברה פועלת בתחומי ניהול הסביבה הווירטואלית, שירותי ענן היברידי, וירטואליזציה וניהול בתחום משתמשי הקצה. לפני כשנתיים עם רכישת AirWatch נכנסנו גם לתחום ניהול האפליקציות, התוכן ומכשירי המובייל לסביבת האנטרפרייז (MEM). עיקר פעילותינו מתרכז סביב תחום ה-SDDC, מרכז נתונים מבוסס תוכנה. בהתאם לתפיסה של VMware, מרכז נתונים מוגדר תוכנה הינו יעיל, גמיש וזריז יותר. ללא תלות ביצרן החומרה. כל יצרן מוכר בתחום המחשוב, האחסון והתקשורת יכול להתאים. במרכז הנתונים שאנו מציעים התוכנה מאפשרת ניהול ואוטומציה באמצעותם משביח הלקוח את השירות אותו הוא מספק לארגונו וללקוחותיו".

אילו פתרונות אתם מספקים לשוק?
"מעבר לפתרונות הוירטואליזציה לשרתים (vSphere) בהם אנו מובילי שוק כבר לא מעט שנים, נוספו בשנים האחרונות לסל הפתרונות המתקדמים שאנו מספקים ללקוחותינו גם אחסון וירטואלי (vSAN), וירטואליזציה של תקשורת ואבטחת מידע (NSX), שירותי ענן מגוונים, סוויטת פתרונות למשתמשי קצה (Horizon Suite) וכמובן את פתרונות ה- Mobility של AirWatch".

מהן המגמות או הטרנדים הבולטים בתחום זה כיום?
"הטרנד הבולט ביותר כיום הוא וירטואליזציה של תקשורת ואבטחת מידע. לשמחתי VMware מחזיקה בפתרון ה-NSX הנחשב למוביל בתחום. למעשה, ללא פתרון של תקשורת וירטואלית לא ניתן לממש פתרון מלא של מרכז נתונים מבוסס תוכנה (SDDC)".

ספר על שיתוף הפעולה עם קומוולט? איך מתנהלת העבודה המשותפת?
"קומוולט מספקת מוצרי גיבוי, שינוע, ארכוב ושחזור. היות ומוצרים מסוג זה אינם חלק מהפורטפוליו הפתרונות של VMware, יש לנו הזדמנויות רבות להציע יחד עם קומוולט פתרונות משותפים ללקוחות המעוניינים בשדרוג. היתרון בעבודה המשותפת עם קומוולט טמון בכך ששתי החברות משלימות האחת את השנייה ומסוגלות לספק פתרונות בתחומים שונים, אשר עשויים להתאים ללקוחותיה של החברה השנייה. קומוולט לדוגמא, מספקת פתרונות ניהול ושחזור מהשורה הראשונה ואנו מספקים פתרונות ענן, ניהול ואוטומציה לסביבה הוירטואלית וכמובן את סוויטת הפתרונות למשתמשי הקצה. כמו כן, בנוסף לכנס הקרוב, אנו עובדים על שיתופי פעולה וכנסים משותפים נוספים, אשר בהם נציע פתרונות משולבים של החברות ללקוחות ספציפיים".

מה תציגו בכנס?
אנו נציג בכנס את מגוון פתרונות הטכנולוגיים המתקדמים שלנו, באמצעותם אנו מספקים ללקוחותינו סביבת ענן היברידי, פלטפורמה אחודה לכל סוגי האפליקציות, על גבי כל מכשיר, בצורה מאובטחת בכל מקום ובכל זמן.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים