eBay מחפשת את הדור הבא של מפתחי האפליקציות בישראל

במסגרת האקתון שימשך 27 שעות ויתקיים ב-13-14 בנובמבר, יצטרכו צוותים או יחידים בגילאי 12-20 לפתח אפליקציית משחק המיועדת למובייל ● הפרס לזוכה יהיה לא פחות מאשר 10,000 דולר ● מי בא?

תוצאות טובות. eBay

ענקית המסחר eBay בשיתוף עם Hacking Generation Y ו-Wix יצאו בפרויקט מיוחד לבני נוער, שמטרתו לאתר את הדור הבא של מפתחי האפליקציות בישראל. הפרויקט פתוח לצעירים בגילאים 12-20, צוותים או יחידים, שיפתחו אפליקציית משחק המיועדת למובייל, על גבי הקוד הפתוח (API) של eBay. האפליקציה תכלול פיתוח טכנולוגי, עיצוב, פתרון בעיות ויצירתיות, תוך כדי גיבוש צוותי העבודה וחלוקת התפקידים בתוך הצוותים.

הפרויקט יפתח בהאקתון, שימשך 27 שעות ויתקיים ב-13-14 בנובמבר, במשרדי Wix, בנמל תל אביב. בתום התחרות, יבחרו בידי צוות השופטים שבעה הצוותים שיקבלו את ההזדמנות להתארח במשרדי eBay ישראל שבנתניה במשך שבועיים, ולפתח את אפליקציית המשחק שלהם.

אירוע הגמר לפרויקט יתקיים ביום חמישי, ה-3 בדצמבר, בשעה 18:00, במשרדי ענקית המסחר, במהלכו יציגו שבעת הצוותים את פרי פיתוחם ויוכרזו הזוכים. הזוכה במקום הראשון יזכה ב-10,000 אלף דולר, המקום השני והשלישי יזכו בשעונים חכמים (iWatch) של אפל (Apple) וברחפנים.

לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים