תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Salesforce Essentials TLV, יום ב' 23 בנובמבר, דייוויד אינטרקונטיננטל תל אביב

הבשורה של Salesforce: אל תאמר CRM – מעתה אמור Customer Success Platform

09/11/2015 14:32
אמיר חונגה, מנכ"ל בלאט-לפידות מקבוצת אולקלאוד. צילום: יח"צ

CRM – תחום ניהול קשרי לקוחות, אינו מושג חדש, ומערכות לניהול לקוחות נמצאות בשוק מזה שנים רבות. נדמה כי בתחום בשל ויציב שכזה קשה להיות חדשניים ויצירתיים. ב-Salesforce, חברת התוכנה הצפויה להתברג כרביעית בגודלה בעולם חושבים אחרת.

Salesforce ידועה כמי שיצרה מהפכה בשוק מערכות ה-CRM ומאז הקמתה ב-1999 החדירה את מושגי SaaS, עבודה בענן ומודל תשלום לפי שימוש.

החברה ממשיכה בפיתוח מתמיד של פלטפורמת ניהול הלקוחות כדי להתאים אותה לשינויים בהתנהגות הצרכנים ובדרישות החברות לגמישות מירבית המצופה מתשתית המידע שלהם.

אמיר חונגה, מנכ"ל בלאט-לפידות מקבוצת אולקלאוד, שותפת פלטינום הראשונה של Salesforce בישראל, אומר כי עתה מביאה Salesforce בשורה ולוקחת את תחום ניהול קשרי הלקוחות צעד נוסף וגדול קדימה, אל  עידן חדש בו הלקוח במרכז (Customer Centric), תוך תמיכה בכל הערוצים ובכל אינטראקציה, כדי שהלקוח יראה מולו מותג אחד ולא שורה של אינטראקציות – כאשר הכל סביב הלקוח, ובארגון שמספק לו שירות כל המידע עליו מרוכז וזמין לכל הגורמים איתם הוא בא במגע; מה שהופך את אינטראקציית הלקוח עם הארגון לחוויה שונה.

מה שבולט בקונספט של Salesforce, הוא שהחברה מספקת מכלול רחב ומקיף של פלטפורמה מתקדמת, המאפשרים הטמעת מודולים רבים בדומה לאפליקציות של סמארטפונים המצויות בחנויות. כל אלה יוצרים פלטפורמה גמישה עבור ארגונים.

"כאן נכנסת לתמונה בלאט-לפידות כשותפת פלטינום הראשונה של Salesforce בישראל", אומר חונגה. "בעוד Salesforce מספקת טכנולוגיה ואפליקציות, צריך לדעת לבחור ולהטמיע את המערכת לפי הארגון, צרכיו, ואתגריו. לשם כך דרוש מומחה עסקית וטכנולוגית, שיידע לנצל את גמישות הפלטפורמה, ויספק לארגון במהירות יכולות חדשות הדרושות לו ולהטמיע אותן. בלאט-לפידות מספקת שירותי ייעוץ ויישום פתרונות וביצעה עד היום יותר מאלף פרויקטים בארץ ובחו"ל ללקוחות גדולים וקטנים יותר כאחד, ביניהם צים, שטראוס, אמדוקס, סודה סטרים, NICE, ריטליקס, אודיו קודס, צ'ק פוינט, סרגון, אקס ליבריס, אוניברסיטת בן גוריון ואוניברסיטת תל אביב, ועוד".

נתן גביש, סגן נשיא לפיתוח עסקי בישראל של Salesforce

נתן גביש, סגן נשיא לפיתוח עסקי בישראל של Salesforce

בלאט-לפידות תהיה אחד המשתתפים הבולטים בכנס Salesforce Essentials TLV, אותו תקיים Salesforce ב-23 בנובמבר בדייוויד אינטרקונטיננטל תל אביב, בו תוצג פלטפורמת The Customer Success החדשה, המאפשרת את החיבור הרציף בין לקוחות ומשתמשים. עוד בכנס: הדגמות חיות, סיפורי לקוחות, ותערוכת שותפים עסקיים.

נתן גביש, סגן נשיא לפיתוח עסקי בישראל של Salesforce, אומר כי "אנו גאים להביא לישראל כנס גדול זה, שבתכניו ובמתכונתו דומה לכנס DreamForce השנתי של Salesforce שהתקיים לאחרונה בסן פרנסיסקו ואירח השנה מעל 170 אלף משתתפים. בכנס ב-23 בנובמבר נביא לקהל הישראלי את המסרים המרכזיים אותם תביא Salesforce ללקוחותיה ב-2016, וגם נביא סיפורי לקוחות כדי להוכיח ולהדגים הצלחות בשטח".

בין החידושים שיוצגו בכנס: ענן האינטרנט של הדברים המאפשר אגירת מידע בכמויות אדירות מאובייקטים שונים, כגון שעונים חכמים, חיישנים ושאר אביזרים מקושרים, וזאת תוך מתן יכולות מתקדמות ביותר לניתוח המידע לצורך קבלת החלטות וביצוע פעולות. כמו כן GUI חדש ומתקדם למוצרי Salesforce, מבוסס על טכנולוגית Salesforce Lightning, דומה בחזותו לאפליקציית ה-Mobile ומאפשר גמישות ונוחות שלא נראו קודם לכן, וכן ענן האפליקציות: ענן המספק מגוון רחב של רכיבים מוכנים, אותם ניתן לגרור ולכלול בצורה ידידותית בכל מסך ובכל מודול.

גביש מסכם ואומר כי "אין ספק שהכנס יאפשר לקהל הישראלי לשמוע ולחוות ממקור ראשון את הדרך בה הולכת Salesforce ואת השפעתנו לא רק על עולם המחשוב, כי אם על עסקים וארגונים".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים