תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Salesforce Essentials TLV, יום ב' 23 בנובמבר, דייוויד אינטרקונטיננטל תל אביב

ג'ף ארמוספ, Spanning: "משתמשי יישומי ענן מוטרדים מביטחון הנתונים שלהם"

11/11/2015 07:35
ג'ף ארמוספ, סגן נשיא Spanning

אורח בישראל – ג'ף ארמוספ, סגן נשיא חברת התוכנה Spanning, שמיוצגת בישראל על ידי קבוצת יעל. ארמוספ הגיע לכאן מארצות הברית על מנת להיפגש עם לקוחות מקומיים. שוחחנו איתו על פתרונות החברה, על השוק ועל שת"פ עם קבוצת יעל.

יעל תוכנה משווקת ומפיצה את מוצרי Spanning Backup כפתרון גיבוי ושחזור משלימים למוצרי SaaS נפוצים כגון: Salesforce, Google Apps, Office 365 ועוד.

מהן הטכנולוגיות העיקריות שבהן מתמקדת החברה כיום?
"Spanning מתמחה בטכנולוגיות גיבוי מענן לענן ובמיוחד ביצירת פתרונות ארגוניים המגינים על הנתונים ביישומי ענן מסחריים. אנו מצטיינים בהעברת כמויות גדולות של נתונים וניהולם, ובנוסף מקלים על המשתמשים לשחזר נתונים שאבדו בשוגג. כדי לאפשר את כל אלה, אנו מתמקדים בארכיטקטורה משתנה של בסיסי נתונים , אחסון, ארכיטקטורת מידע וממשקי משתמש אינטואיטיביים. ניהול אפליקציות ענן גדולות מצריך יכולת לראות את התמונה הגדולה ובמקביל לנהל את הפרטים הקטנים בזמן אמת. צוות הפיתוח שלנו הוא אחד הטובים בתחום זה".

תאר בבקשה את מפת הדרכים של Spanning ל-2015-2016
"המוקד העיקרי שלנו במפת הדרכים הוא לתמוך בחבילת MS Office 365 ב-9-12 החודשים הבאים, וזאת לצד פתרונות גיבוי לארגונים המשתמשים ב-Google Apps וב-Salesforce. זה אמור להוסיף, לכל הפחות, תמיכה בלוחות שנה, ב-OneDrive ובאנשי קשר. אנו גם ממשיכים להוסיף מאפיינים לכל המוצרים שהופכים אותנו לפתרון הגיבוי הטוב ביותר בשוק לארגונים המשתמשים ב-Google Apps, Salesforce או MS Office 365. המאפיינים האלה כוללים למשל יכולות ניהול וניטור נוספות, יכולת להוסיף מדיניות שמירת נתונים ושיפור היכולת שלנו להתרחב על מנת לספק מענה לארגונים גדולים מאוד".

האם השקתם פתרונות או כלים חדשים לאחרונה?
"ביוני השקנו את Spanning Backup for Office 365 ולא מזמן השקנו את מרכז הנתונים הראשון שלנו באזור EMEA הנקרא –  Spanning Backup for Salesforce. המוצר הראשון פותח בפנינו שוק עצום ואילו השני מאפשר לנו לשרת לקוחות אירופיים ביתר יעילות בכך שאנו שומרים את הנתונים שלהם באיחוד האירופי".

האם יש לכם תחזיות לגבי קצב האימוץ של טכנולוגיית Spanning בשוק הישראלי?
"הלוואי והייתי מכיר את השוק הישראלי טוב יותר, אבל זו בדיוק הסיבה לביקור המתוכנן שלי בנובמבר כאורח של יעל. אני מקווה ללמוד רבות על השוק. מה שאני כן יודע הוא שחברות ישראליות מאמצות יישומי ענן במהירות רבה, בדומה לשאר העולם, ויש לנו כבר כמה לקוחות ישראליים. משתמשי יישומי ענן מוטרדים מביטחון הנתונים שלהם, ואני מצפה ש-Spanning Backup  יתקבל יפה בשוק הישראלי".

אירועים קרובים