תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Aman FormIT, יום ג' 24 בנובמבר, סטוקו

"באמצעות FormIT אנו מציעים ללקוח מוצר נגיש, בשפה פשוטה וקל לתפעול"

09/11/2015 11:08
גיל אלוני, מנהל תחום יישום מערכות בסלקום

לקראת הכנס השנתי Output Management By FormIT, שוחחנו עם גיל אלוני, מנהל תחום יישום מערכות בסלקום, על יישום FormIT בחברה.

תוכל לספר לנו, מה היו הצרכים ליצירת המערכת החדשה ומה פיתחתם?
"כיום, מרבית בתי האב בישראל הם בעלי מחשב, אינטרנט וכתובת מייל והרעיון היה ליצור עבור הלקוח מוצר שיהיה נגיש עבורו בכל זמן נתון, בשפה פשוטה וברורה וקל לתפעול. הפתרון נולד מתוך המחוייבות שלנו לספק את השירות הטוב ביותר עבור לקוחותינו. לשם כך, פיתחנו ביחד עם קבוצת אמן, מוצר ייחודי ללקוחות העסקיים בשם "חשבונית בדיסק" המתבסס על מערכת ה-FormIT ומודול ה-SendIT".

"המוצר שקיים רק בסלקום. מאפשר ללקוח העסקי המחזיק קווי טלפון רבים לקבל את החשבונית החודשית בדיסק בפורמט ידידותי. כך, יכול הלקוח לשלוח באמצעות המייל את החלק הרלוונטי והשימוש שעשה כל מנוי במכשיר, דרך מעבר על מאות ואלפי דפים ולהשוות את החיוב בפועל להסכם אשר הלקוח חתם, תוך הצפת פערים אפשריים. עבור הלקוחות הפרטיים, פיתחנו את המוצר "חשבונית במייל",  אשר מאפשר לשלוח לכל לקוח את החשבונית בשפת האם שלו, ואף לקבל את החשבונית החודשית זמן קצר לאחר מועד ההפקה".

"בזכות המערכות החדשות אנו יודעים להבין את צרכי הלקוח וכך להעניק ללקוח שירות מתאים ואיכותי יותר. המטרה הייתה לייעל את המערכת הן ברמה התפעולית והן ברמה התקציבית, תוך שיפור השירות שאנו מעניקים ללקוח הקצה והתאמת פתרונות המכבדים את צרכיהם".

"צורך נוסף, הגיע מהלקוחות העסקיים, אשר דרשו מוצר פשוט, שיאפשר לאיש הקשר לנהל את תקציב הארגון בצורה היעילה ביותר. בעזרת המוצר החכם של קבוצת אמן ומערכת ה-FormIT ומודול ה-SendIT, נחסך ללקוח הצורך לעבור על כל דפי החשבננית, והלקוח יכול  בטווח של שעה לבחון  את החשבונית החודשית ולהציף נושאים המחייבים התייחסות".

אילו תועלות עסקיות השגתם בעזרת הפרויקט? והאם זה שיפר את העבודה בארגון?
"הפרויקט עשה מהפכה ביחס לשירות ללקוחות העסקיים. בזכות הפרויקט והטמעת המערכת החדשה לקוחות עסקיים שמקבלים את החשבונית בדיסק יכולים לעבור עליהן בתוך שעה בלבד. המערכת הגבירה את שקיפות החיוב ונוחות השימוש בחשבונית".

"בדומה ללקוחות העסקיים, גם ביחס ללקוחות הפרטיים, נהנים הלקוחות מהמערכת החדשה –חשבונית במייל, המאפשרת קבלת חשבונית למכשיר הטלפון או המייל ויכולת בירור מיידית מול נציג במידת הצורך. אם בעבר המוצרים פותחו בהתאמה ליכולות שהיו קיימות בעיקר בבית הדפוס, היום השימוש בטכנולוגיה מאפשר בניית שפה חדשה מול הלקוח, בכדי להעניק מוצר ידידותי למשתמש, שירות יעיל יותר ואיכותי".

גיל אלוני, מנהל תחום יישום מערכות בחברת התקשורת סלקום, ושאר צוותFormIT יציגו את הפתרונות החדשים ביותר בתחומי הפקה, ניהול והפצת פלטים ארגוניים במסגרת כנס "Output Management By FormIT", שייערך ביום ג', 24 בנובמבר, בסטוקו (שטרית 2, ת"א), החל משעה 09:00.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים