תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס השותפים של ג'וניפר נטוורקס, יום ג' 24 בנובמבר, מלון דן אכדיה

ג'וניפר נטוורקס מציגה את ארכיטקטורת Unite – פתרון רשת ואבטחה לארגון מוכוון ענן

08/11/2015 11:07
ג'וניפר נטוורקס

ארגונים רבים השואפים לעבור לתצורת ענן, חלקית או מלאה, בכדי לטייב את ניהול הנתונים והגישה אליהם, מזהים בבירור את הצורך הקריטי בפתרונות שיגשרו על הפער בין הסביבה הקיימת שלהם לבין חזון הענן המציג רשת גמישה ומהירה ליישום. בקמפוס ודטה סנטר טיפוסיים של היום, הרשתות בנויות משכבות היררכיות של מתגים (Core / Aggregation / Access), הפרדות מבוססות VLAN, ומוצרי אבטחה שנוספו באזורים שונים בתפיסת Overlay.

עקב המורכבות התפעולית הגבוהה, שכבות אלו מנוהלות באופן ידני, ותחת מערכות ניהול שונות ללא קשר ביניהן, באופן שמגביר את הפוטנציאל לטעויות אנוש שעלולות לשבש שירותים וליצור פערי אבטחת מידע, ומקשה על השקה מהירה של שירותים ושינויים ברשת. אתגרים אלה בתצורת הרשת הקיימת מהווים פעמים רבות חסם כאשר ארגון מנסה לאמץ טכנולוגיות ענן כמודל התפעול העיקרי שלו.

בכדי להתגבר על הקשיים שתוארו, הכריזה ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks) על ארכיטקטורת התייחסות חדשה בשם Unite, המספקת לארגונים פתרונות תשתית רשת פשוטים ומאובטחים למרכזי המידע, רשתות הקמפוס והסניפים כדי לאפשר השקת שירותי ענן. הפתרון מבוסס על חידושי התוכנה, החומרה והאבטחה מהדור האחרון, המאופיינים בריבוי תכונות המספקות את רמת הגמישות והאבטחה הנחוצים לארגונים המעוניינים לפרוס במהירות יישומי ושירותי ענן על גבי פלטפורמה אחידה, וקלה לניהול.

ארכיטקטורת Unite

ארכיטקטורת Unite

תחת ארכיטקטורת Unite מתכנסים כל קווי המוצרים של ג'וניפר, ובכללם גם ההכרזות החדשות בעולמות הניתוב, המיתוג והאבטחה, על מנת לסייע לארגונים להפוך באופן הדרגתי למבוססי ענן בהתבסס על העקרונות הבאים:

● תשתית רשת גמישה של אמצעי מיתוג, ניתוב, ואבטחה, היכולה לשמש את הארגון בתצורות שונות בכדי לעמוד לאורך שנים בדרישות של משתמשים ויישומי ענן. לדוגמא, כל אחד ממתגי ג'וניפר יכול לשמש כמתג עצמאי עם מלוא התכונות הקיימות, או כמתג חבר (Line card) בטכנולוגיה של Fabric המאגדת מספר מתגים, על מנת לייצר פשטות וקלות תפעולית. דוגמא נוספת היא מערכת הניהול Junos Space המספקת יכולת מימוש קלה בטכנולוגיית Zero touch וממשק ניהול מודרני התורם משמעותית להורדת עלויות התפעול הכרוכות ברשתות הארגוניות המורכבות של היום.

● אבטחה ארגונית מקיפה המספקת נראות לתוך הרשת ויכולת התגוננות מפני איומים בזמן אמת באמצעות מספר רב של מנגנוני אבטחה, והזנת הרשת במידע מודיעין סייבר של ג'וניפר או מידע ממקור אחר בזמן אמת. לדוגמא, מנוע האבטחה החדש של ג'וניפר Sky Advanced Threat Prevention, כולל רצף טכנולוגיות לזיהוי קוד זדוני המיושם כשירות של ג'וניפר בענן, ומתחבר לקו מוצרי ה-Next Gen FW מסוג SRX באתר הלקוח. שילוב המנועים בענן עם יכולת האכיפה המקומית של SRX ברשת הלקוח מאפשר התמודדות טובה יותר עם מתקפות יום אפס וקוד זדוני מתוחכם המתחמק מגילוי (Evasive).

● תמיכה רחבה של ממשקי תוכנה (APIs) הן ברמת המוצר הבודד והן במערכת הניהול, המאפשרים את תאימות הרשת הקיימת לעידן ה-SDN. בנוסף, ג'וניפר מקפידה לשמור על פתיחות הפתרון וחופש הבחירה ללקוח (הימנעות מ-Vendor Lock In) על ידי אפשרות שילוב של יצרנים וטכנולוגיות נוספים על ידי OCF (ר"ת Open Convergence Framework).

לקבלת מידע נוסף בקרו בדף הפתרון Cloud Enabled Enterprise.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים