תוכן שיווקי
לקראת אירוע - CLOUD MOBILITY IOT, יום ה' 12 בנובמבר, יס פלאנט

מיקרוסופט ורד-האט יספקו סטנדרט חדש עבור חוויות ענן בארגונים

ספקי פלטפורמות ארגוניות מובילות מספקים ללקוחות בחירה ב- Microsoft Azure ודוט.נט

08/11/2015 09:02
מיקרוסופט ורד האט. משתפות שוב פעולה

מיקרוסופט (Microsoft) ורד-האט (Red Hat)  הודיעו ביום ד' האחרון על שותפות שתסייע ללקוחות לאמץ מחשוב ענן היברידי על ידי מתן מבחר וגמישות גדולים יותר בפריסת פתרונות רד-האט על Microsoft Azure.

כמרכיב עיקרי של ההכרזה, מיקרוסופט מציעה את Red Hat  Enterprise Linux  כבחירה המועדפת עבור עומסי עבודה ארגוניים של Linux על Microsoft Azure. בנוסף, מיקרוסופט ורד-האט גם עובדות יחד כדי לענות לצרכים משותפים של ארגוני אנטרפרייז, ISV ומפתחים, לבנייה, פריסה וניהול של יישומים על תוכנות רד-האט ברחבי עננים פרטיים וציבוריים.

מרכיבים עיקריים של השותפות כוללים את הסעיפים הבאים:

● פתרונות רד-האט זמינים באופן טבעי ללקוחות Microsoft Azure.
● תמיכה משולבת ברמה ארגונית המקיפה סביבות היברידיות.
● ניהול עומסי עבודה מאוחד ברחבי פריסות ענן היברידי.
● שיתוף פעולה ב-.NET עבור דור חדש של יכולות פיתוח יישומים.

"שותפות זו היא ניצחון רב עצמה עבור ארגונים, ספקי תוכנה עצמאיים (ISVs) ומפתחים", אמר סקוט גאתרי, סגן נשיא בכיר בחטיבת ענן וארגוני אנטרפרייז של מיקרוסופט. "עם שותפות זו, אנו מרחיבים את המחויבות שלנו להצעת בחירה וגמישות ללא תחרות בענן היום, תוך פגישת לקוחות היכן שהם נמצאים, כך שיוכלו לעשות יותר עם פריסות הענן ההיברידי שלהם – כל זאת תוך עמידה בדרישות אבטחה ויכולת התרחבות קפדניות אותן דורשים גופי אנטרפרייז".

"הדטה סנטר הוא הטרוגני, והענן הוא היברידי," אמר פול קורמייר, נשיא למוצרים וטכנולוגיות ברד-האט. "כאשר רד-האט והמובילה בעומסי עבודת ענן ארגוניים מאחדים כוחות, לקוחותינו הם הזוכים היום, מאחר שאנו מאחדים פתרונות משותפים כדי לעזור להם לפתור את האתגרים בענן היברידי זה. יחד אנו מציעים את הסכם התמיכה המקיף ביותר לטכנולוגיות המעורבות שלנו כדי לתמוך בלקוחות."

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים