תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Aman FormIT, יום ג' 24 בנובמבר, סטוקו

"הגדולה של FormIT נובעת מכך שהיא כל הזמן מתפתחת בהתאם לצרכי הלקוחות"

22/10/2015 12:59

לקראת הכנס השנתי של FormIT שייערך ביום ג', 24 בנובמבר, באולם האירועים סטוקו בתל אביב, שוחחנו עם איגור אוקסמן, מהנדס FormIT בכיר בקבוצת אמן.

בתור איש צוות שמכיר את המערכת כמעט מלידתה, איך היית מגדיר את FormIT?
"FormIT היא מערכת מודולארית שמאפשרת לארגונים ליצור, לערוך ולהפיץ פלטים ומידע ארגוני כגון: חשבוניות, מכתבי לקוחות, טפסים, דפי פירוט, קבלות ומסמכים שיווקיים. המערכת מאפשרת לארגונים לאסוף מידע מהמערכות הפנימיות באמצעות מנוע אינטגרציה, ללא כתיבת קוד וליצור מהם מסמכים מוכווני-לקוח, תוך העברתם ללקוח בצורה דיגיטלית ללא צורך בבתי דפוס ובהפקה חיצונית".


"הגדולה של FormIT היא שזוהי מערכת שכל הזמן מתפתחת. למשל לאחרונה השקנו את גרסה 5.9, וכבר אנחנו עובדים על גרסה 6.0. יש למערכת יכולות דינאמיות שכל הזמן סופגות רעיונות חדשים מהשטח, מצרכי הלקוחות. החוזקה שלנו כצוות, היא שאנו יודעים לשלב משהו קיים ולהוסיף לו משהו חדש. כיוון שכל הפיתוח של המערכת נעשה בישראל אנו יכולים להתאים לכל לקוח את הפתרון המיטבי לצרכים שלו בצורה המהירה ביותר".

כיצד אתה רואה את תפקידך עם פתרון FormIT?
"כאמור, אני מלווה את פיתוח המערכת כמעט מתחילת הדרך. אני זה שיושב עם המערכת הקיימת, ממציא פתרונות ומודולים חדשים מתוך האפשרויות של FormIT. אני בודק מה אפשר לעשות מהשילובים של המודולים הקיימים, ומתאים פתרונות לצרכי הלקוחות. היו מקרים בהם לקוח שלנו לא חשב בכלל לפנות ל-FormIT כדי לקבל מענה לצורך שיש לו, ואנחנו זיהינו את היכולת של המערכת לתת פתרון. במקרים רבים, הפתרון שיצרנו הוא הרבה יותר נעים ונוח מהמצב הקיים ויש לנו את היכולת ליישם אותו תוך חודשים ספורים".

בתור אחד שחי את השטח, אתה מרגיש שינוי בצרכי הלקוחות בשנים האחרונות?
"בוודאי. אני רואה שני שינויים משמעותיים: ראשית, יש המון רצון אצל לקוחות להעביר כמה שיותר שירותים למודל של Self-Service, כלומר באופן דיגיטלי ואוטומטי, באמצעות האינטרנט או המובייל מבלי להזדקק לנציג שירות. למשל, לאפשר ללקוחות לשנות חבילות, להחליף מסלולים ובאופן כללי לתת הרבה חופש ללקוחות הקצה לעשות שינויים לבד. כל הפעולות האלו דורשות טכנולוגיה מתאימה ברקע ואנחנו יודעים לתת מענה עם ה-FormIT והמודולים השונים שלו".

"דוגמאות ליכולות FormIT הן היכולת להציג היסטוריית חיובים באתר הלקוח, או להפוך חשבונית לנתונים גרפיים. מגמה נוספת שאני מזהה בשנים האחרונות היא מעבר למסמכים אינטראקטיביים. מדובר בטפסים שמופיעים בגוף המייל ומאפשרים ללקוחות לקבל מבצעים והטבות הישר מן הטפסים. החלק המורכב כאן הוא היכולת ליצור הזדהות ללקוח הקצה כאשר הוא פונה לקבל את ההטבה או המבצע. אנו פותרים את הנושא הזה על ידי האחדה בין ההזדהות במייל להזדהות בהטבה וכך מקלים על המערכת, ומאפשרים ללקוח להזמין מוצרים ושירותים חדשים בכמה קליקים בודדים".

האם קבוצת אמן מספקת את FormIT במודל ענן?
"בהחלט. אנו מספקים  אירוח בענן של שירותי ה-FormIT באמצעות הדטה סנטר של קבוצת אמן. אלו שירותים שאנחנו מספקים בעיקר לארגונים קטנים שרוצים לארח אצלנו את הדטה סנטר שלהם. יש גם ארגונים גדולים שמעדיפים להוציא את פעילות הפקת הדיוורים והפלטים שלהם לענן של אמן. אנו כמובן לא שומרים מידע של הלקוח אצלנו בענן. מגיע אלינו מידע גולמי, FormIT מפיקה ממנו מסמך שנשלח בחזרה ללקוח, או ללקוחות הקצה שלו ישירות, והמידע הגולמי נמחק".

איגור אוקסמן, מהנדס FormIT בכיר בקבוצת אמן, ושאר צוות FormIT יציגו את הפתרונות החדשים ביותר בתחומי הפקה, ניהול והפצת פלטים ארגוניים במסגרת כנס "OUTPUT MANAGEMENT BY FORMIT", שייערך ביום ג', 24.11.2015, בסטוקו ג'וניור (שטרית 2, תל אביב) , החל משעה 09:00.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים