תוכן שיווקי
לקראת אירוע - DIGITAL MARKETING CUSTOMER JOURNEY, יום ד' 28 באוקטובר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קריית שדה התעופה

Salesforce העניקה ל-ServiceWise שותפות פלטינום

19/10/2015 15:35
עינת צור-שיין, מייסדת ומנכ"לית משותפת של ServiceWise. צילום: יח"צ

ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום ה-CRM ובפיתוח פתרונות עסקיים מבוססי פלטפורמת Force.com, שותפה עסקית של Salesforce, ו-Pardot בישראל, ומפיצה בלעדית של מוצרי Marketing Cloud, קיבלה מעמד של שותף פלטינום מטעם חברת הענק הבינלאומית, Salesforce.

עינת צור שיין, מנכ"לית משותפת ב-ServiceWise, אמרה כי "לאחר שנה מוצלחת שבה סגרנו עסקות גדולות מול לקוחות גדולים, המשכנו לשמר שביעות רצון גבוהה מאוד מצד לקוחותינו, הגדלנו משמעותית את מספר הפרויקטים, כמו גם את כמות המוסמכים, העניקה לנו Salesforce שותפות פלטינום. השדרוג של השותפות נובע מעמידה בקריטריונים המחמירים שהגדירה החברה לדירוג השותפים העסקיים שלה בעולם, ובהן עמדה ServiceWise בשוק הישראלי".

"ServiceWise, אשר חווה צמיחה משמעותית, הן במספר הלקוחות והפרויקטים והן במספר העובדים, גאה בשדרוג השותפות מול Salesforce ורואה בכך אות להערכה ולהוקרה ביכולת המקצועית שלה בשוק הישראלי. בהזדמנות זאת אני מבקשת להודות ללקוחות שנותנים בנו אמון מעל שבע שנים ברציפות", מוסיפה צור שיין.

בין לקוחותיה של ServiceWise, חברות מתחומים מגוונים במשק, לרבות חברות תעשייתיות, חברות היי-טק, כמו גם ארגונים  ללא כוונת רווח.

המערכת של Salesforce.com שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסה לניירות ערך בניו יורק, הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת על ידי מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות, ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 125,000 לקוחות ברחבי העולם.

לאתר הבית של ServiceWise לחצו כאן.
לאתר הבית של SalesForce לחצו כאן.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים