תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - Red Hat Forum

דן טולדנו, רד האט: "השוק עובר לראייה יותר מעמיקה של צורכי המשתמש"

06/10/2015 14:20
דן טולדנו, אחראי לפעילויות רד האט בישראל, יוון וקפריסין

דן טולדנו, האחראי לפעילויות רד האט (Red Hat) בישראל, יוון וקפריסין, מסכם בסיפוק את השנתיים הראשונות שלו בתפקיד: כשרק הגיע לרד האט מאורקל (Oracle) ישראל, היו בצוות כשני עובדים בלבד, ואילו היום – תשעה.

המשרד המקומי מכסה מכירות לפי מגזרים: ניהול שותפים, ניהול פעילות ייעוץ, שיווק, מומחים מקצועיים, ארכיטקטים של Web ותשתיות, כך שהמשרד מלא ופעיל.
נפגשנו עם טולדנו לציון השנתיים הראשונות שלו בתפקיד, ובעקבות אירוע Red Hat Forum הבינלאומי, שהגיע לראשונה לישראל והתקיים במרכז רבין בתל אביב ממש לפני ראש השנה.

איך הצלחתם להגיע לגידול מרשים כזה?
בשנתיים האחרונות חיזקנו את המיצוב הטכנולוגי שלנו  בקרב לקוחות רד האט קיימים – בעיקר ב-Linux, תוך חיזוק השותפים ובפעילות ישירה עם לקוחות אלה.

הגידול בצוות שלנו בא במקביל לגידול במספר חברי קהילת שותפי רד האט בישראל, תוך כיסוי רחב של השוק הודות להתמקצעות והתמחות השותפים בתחומים ספציפיים בעלי אופק גידול מבטיח.

Red Hat Enterprise Linux היא הפלטפורמה המובילה עבור מחשוב בקוד פתוח, ו- 90% מחברות פורצ'ון 500 (Fortune 500) מריצות את רד האט.

למטריקס, המפיצה הראשית של רד האט בישראל, יש תרומה מרכזית להצלחתנו בארץ. אנו גאים בהישג זה, אך הוא כרוך באתגר נוכח תחושת רוויה מסוימת בשוק Linux, ודורש חשיבה מחוץ לקופסה כדי לצמוח ולעמוד ביעדינו.

זה אומר מיקוד בטכנולוגיות מתפתחות בפורטפוליו של רד האט, ומכירת פתרונות מורכבים יותר. בתחום זה בשנתיים האחרונות, התמקדנו במכירת פתרונות פיתוח ממערך Red Hat JBoss Middleware, ויש לנו הישגים יפים בחדירה ללקוחות חדשים. בין הפרויקטים, הטמעות רחבות היקף של JBoss Middleware בחברות היי-טק גדולות, כמו גם בבנקים ובחברות ביטוח.

תחום מיקוד שני שלנו הם פתרונות ענן. כאן החדירה של OpenStack בשוק הישראלי מתחילה להניב פירות בעסקות. לקוחות ארגוניים בישראל מאופיינים בשמרנות מסוימת, אך כבר יש לנו לקוחות מעולם הפיננסים שהחלו בתהליכי בדיקת פלטפורמת Red Hat Enterprise OpenStack, המאפשרת ללקוחות להטמיע ולהרחיב ענן OpenStack פרטי או ציבורי שהינו מאובטח ואמין. לקוח גדול במגזר הציבורי הטמיע פתרון פלטפורמה כשירות (PaaS) בשימוש ב-OpenShift by Red Hat, ופתרונות ה-mobility ו-SDS שלנו מעוררים עניין רב.

בכל חודש מגיעים יותר מ-40 לקוחות ל-meetups בנושאים אלה במשרדי רד האט ברעננה.

איך אתם מסייעים ללקוחות להתכונן עבור עתיד Agile?
מנמ"רים ויחידות IT אצל לקוחות נדרשים להגיב ביתר זריזות וגמישות (agility) לצרכים משתנים בעלי אופי מורכב. לפיכך מתודולוגיות Agile, שהיו עד עתה תיאוריה, הופכות למחויבות המציאות. פיתוח של מיקרו שירותים, שימוש בטכנולוגיות קונטיינרים, ויכולות גידול לכיוון ענן פרטי או ציבורי, הם רכיבי הפתרון שאומץ על ידי  רד האט דרך מוצרים כמו Red Hat Atomic Enterprise Platform, OpenShift by Red Hat ו-Red Hat Enterprise Linux OpenStack Platform. המגמה היא לאמץ כלים ומתודולוגיות אלה לצורך עסקי מוגדר על ידי  בניית אי נתונים טכנולוגי המשמש כחוות התנסות – ברמות הטכנית והארגונית כאחד. דוגמאות לכך הן הקמת בנק דיגיטלי, בניית פלטפורמת מובייל ועוד, והצלחת ניסוי זה גוררת אחריה העברה של יישומים קלאסיים יותר לתשתית זו.

למה החלטתם לקיים את Red Hat Forum Israel?
שמחנו להביא לארץ לראשונה את אירוע Red Hat Forum, אותו מקיימת רד האט בערי בירה ברחבי העולם מדי שנה. באירוע שהתקיים במרכז רבין ברמת אביב ב-10 בספטמבר, הדגשנו את השינוי והמעבר של רד האט מ-Linux לחברת פתרונות בעולמות הפיתוח והענן.

האירוע כינס יחד מנהלים בכירים ברד האט ומומחים טכנולוגיים מהשורה הראשונה, כדי להאיר את הפיתוח ומימוש טכנולוגיות קוד פתוח אצל לקוחות ידועים בעולם.
אירחנו פאנל אנליסטים מחברות המחקר המובילות שפועלות בישראל, אשר דנו במגמות השוק וחזון רד האט ביחס למגמות אלה. בנוסף, השותפים העסקיים שלנו בישראל, נכחו בכנס לכדי לחזק את הקשרים שלהם עם רד האט מול הלקוחות הרבים שהשתתפו בפורום.

אירועים קרובים