תוכן שיווקי

פורטינט חושפת סביבת אבטחת מידע ייחודית להגנה על הענן ומרכזי נתונים הפועלים ברשתות SDN

29/09/2015 11:03
פורטינט

פורטינט (Fortinet) מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר עתירי ביצועים, הכריזה על סביבת אבטחה לרשתות SDN (ר"ת Software Defined Networks) – הראשונה מסוגה בתעשייה, אשר נועדה לספק הגנה מתקדמת מפני איומים באמצעות שילוב רכיב אבטחה בסביבות מרכזי נתונים חדשניות. Fortinet SDN Security מתבססת על חזון ברור וצעדים מעשיים להפעלת אבטחה מקיפה במרכזי הנתונים, עם אינטגרציה מלאה לתשתיות של שותפים טכנולוגיים, בהם HP, Ixia, PLUMgrid, Pluribus Networks, Extreme Networks ו- NTT.

אבטחת רשתות ה-SDN מגדירה מחדש את תחום אבטחת הסייבר בעולם בו מתחולל שינוי מתמשך במרכזי נתונים עם מגמות של אימוץ וירטואליזציה, מחשוב ענן, וכעת גם רשתות מוגדרות תוכנה – SDN.

"אבטחת מידע של תשתיות היא קשיחה וסטטית מדי מכדי לתמוך בשינויים המהירים בדרישות של עסקים דיגיטליים להגנה יעילה מפני אופק איומים משתנה", אמר ניל מקדונלד, סגן נשיא ואנליסט ראשי בגרטנר (Gartner). "יותר ספקי אבטחה מוציאים את ניהול המדיניות מרכיבי חומרה ספציפיים אל מישור של ניהול מבוסס תוכנה, כדי לקבל גמישות בהגדרת מדיניות אבטחה, ללא קשר למיקום".

סביבת ה-Fortinet SDN Security מדגימה את החדשנות של פורטינט בכל השכבות המרכזיות של ארכיטקטורת הרשת. בשכבת הנתונים נארזים מנועי אבטחה בתוך קופסאות חומרה ומשתלבים עם אובייקטים לוגיים, כך שניתן להפיץ את מרכיבי האבטחה בצורה רחבה בשכבת המיתוג הוירטואלית של הרשת ובזרימת הנתונים הוירטואלית. הסביבה של של פורטינט מספקת יכולות שליטה באמצעות תיאום ואוטומטיזציה של מדיניות האבטחה, הפעלת עומסי עבודה גמישים כדי לחסל פערים באבטחה והתאמה לרגולציה בסביבות זריזות ודינמיות. בשכבת הניהול מקבלים המשתמשים נקודת מבט אחידה עבור מדיניות אבטחה וניהול אירועים לרוחב ההתקנים הפיזיים, הוירטואליים, עננים פרטיים וציבוריים ולרוחב תשתית מאוחדת כדי להבטיח עמידה אחידה ורציפה בתקנים ורגולציה.

"כנראה שאין פלטפורמת SDN אחת שכל הארגונים וספקי השירותים יכולים ועומדים להתכנס אליה", אמר ג'ון מדיסון, סגן נשיא לשיווק בפורטינט. "זו הסיבה שאנו מפתחים סביבה כוללת לתמיכה בפלטפורמות SDN שונות באמצעות API ייעודי ופתוח. המפתח לכך הוא מודולים סקאלביליים של אבטחה שניתן לכנותם 'על פי דרישה', ברמת השליטה והתיאום".

"המאמצים של פורטינט בתחום ה-Software Defined החלו לפני יותר מחמש שנים, עם התקן ה-FortiGate-VM הווירטואלי הראשון שתוכנן על מנת לענות על הגידול במרכזי נתונים וירטואליים ומאוחדים. מאמצים אלה התרחבו אל מול השינוי המתמשך במרכזי הנתונים, כולל נקודות ציון חשובות אחרונות, כגון: התקן פורטינט חדש לתמיכה ב-Microsoft Azure, חברות בתוכנית AllianceOne של HP לאספקת אבטחה תואמת למערך ה-SDN של החברה, אינטגרציה עם תשתית ממוקדת אפליקציות (ACI) של סיסקו, ומאמצי אבטחת רשת עבור לקוחות VMware vSphere ו-SDDC, ציין יוני חצ'ניוק, מנהל טכני פורטינט ישראל.

אירועים קרובים