תוכן שיווקי

וראסיטי מקבוצת א.מ.ת מחשוב מפיצה את פתרונות ה-BI של Yellowfin בישראל

16/08/2015 15:48
וראסיטי

וראסיטי מקבוצת א.מ.ת מחשוב, מחברות האינטגרציה הבולטות בישראל בתחומי הדטה ותשתיות התוכנה, ספקית מובילה של שירותי מומחה מנוהלים ויועצים בתחומי בסיסי הנתונים, ה-Big Data וה-BI, חתמה על הסכם שיתוף עם Yellowfin.

במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות תפיץ וראסיטי את מוצרי Yellowfin וכן תציע שירותי ערך מוסף של יישום המוצרים וההדרכה.

לדברי רועי פסטרנק, מנהל תחום BI ב-וראסיטי, השותפות עם Yellowfin תחזק את שירותי האנליטיקה וה-Big Data שהחברה מספקת כיום. "הודות לאיזון בין יכולות ה-Data Discovery החדשניות שהמוצר מספק, ובין היותו מוצר מובנה שיכול להתאים גם לארגוני אנטרפרייז יחד עם ממשק משתמש גמיש ואינטואיטיבי, נוכל לספק ללקוחותינו פתרונות אנליטיים איכותיים בזמני פיתוח מהירים", אמר.

"Yellowfin הינו פתרון BI מודרני שמאפשר מחד למשתמשי הקצה גמישות רבה ואפשרות לבצע ניתוחים עסקיים בצורה פשוטה ואינטואיטיבית, ומאידך מספק לגוף ה-IT יכולות שליטה, בקרה, אבטחת מידע ואפשרות גדילה (Scalability) מרחיקי לכת", הוסיף פסטרנק. "Yellowfin מאפשרת ניתוח ודיווח מעל מקורות מידע מסורתיים לצד אפשרות ניתוחים מורכבים בעולם המתפתח של Big Data (לרבות Amazon Redshift ,Google Big Query ,Hadoop ועוד). המערכת מספקת יכולות ויזואליזציה מתקדמות, יכולות Self Service ויכולות קולאבורציה ייחודיות".


אייל אפרת, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-וראסיטי, אמר כי הפלטפורמה מספקת פתרון אינטרנטי מקצה לקצה, ללא צורך במוצרים נוספים ובהתקנות מקומיות, ומאפשרת לתרגם מידע גולמי לדשבורד ויזואלי שיספק תובנות עסקיות במהירות ובפשטות.

"כספק מוביל של שירותים מקצועיים בתחומי ה-DB, Big Data וה-BI אנו קשובים  לצרכים של לקוחותינו. השותפות עם Yellowfin תאפשר לנו לספק ללקוחותינו פתרון אנליטי איכותי מקצה לקצה, לצד ניהול יעיל של מקורות מידע ועד לניתוחים אנליטיים ויכולות Data Discovery".

פיטר בקסטר, מנהל אזור EMEA ב-Yellowfin, ציין כי השותפות עם וראסיטי תאפשר ל-Yellowfin להרחיב את נוכחותה בישראל.

"ל-וראסיטי יש היכרות עמוקה עם שוק האנליטיקה בישראל", אמר בקסטר. "היכרות זו, יחד עם היכולת לספק פתרון אנליטי באופן איכותי ובעלות-תועלת מיטביים, יאפשרו לוראסיטי להתמודד עם הדרישות האנליטיות  הייחודיות לארגונים בישראל. המוניטין שצברה וראסיטי, תאפשר ל-Yellowfin להרחיב את נוכחותה בישראל ולהיות ספק מוביל של תוכנה אנליטית".

Yellowfin היא ספק בינלאומי של תוכנה אנליטית ומוצרי BI, שממוקדת באספקת פתרונות BI פשוטים למימוש. החברה נוסדה ב-2003. Yellowfin הינו מוצר אינטואיטיבי וגמיש המבוסס 100% על טכנולוגיית אינטרנט. Yellowfin מובילה בתחומי המובייל, בעלת יכולות קולאבורציה ואפשרות להטמעה של  רכיבי המוצר בכל תוכנה (Embedded) וכן בניתוח גיאוגרפי וויזואליזציה מתקדמת.

למוצר כ-10,000 התקנות ויותר ממיליון משתמשים ב-70 מדינות שונות.

למידע נוסף על החברה לחצו כאן.

אירועים קרובים