תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - השקת מינוי CMS כמפיץ מורשה של אינטל בישראל

CMS ואינטל משיקות שיתוף פעולה אסטרטגי; הציגו תוכנית הטבות חדשה למשווקים

02/08/2015 11:08
ברוח החג. CMS

CMS ואינטל (Intel) הכריזו על שיתוף פעולה אסטרטגי ביניהן, במהלך אירוע משותף ראשון לשתי החברות. האירוע המשותף בא בעקבות המינוי של CMS כמפיצת מוצרי אינטל בישראל לשוק הביתי, העסקי, והארגוני. במסגרת הסכם ההפצה תפיץ CMS את כל פורטפוליו המוצרים של אינטל לתחומי המחשבים, התקשורת והתוכנה: מעבדים, מוצרי תקשורת קווית ואלחוטית, שרתים, כונני SSD, מחשבי מיני PC – כולל NUC, ומחשבי Compute Stick. באירוע, שהתקיים במתחם האירועים סטוקו בתל אביב, השתתפו כ-100 משווקים ואינטגרטורים של פתרונות מחשוב מקרב שותפיה העסקיים של CMS.

כן השיקו החברות באירוע תוכנית הטבות מיוחדת בה משווקי CMS, שימכרו מוצרים של דל (Dell) או לנובו (Lenovo), משולבי מעבדים של אינטל, יהיו זכאים להטבות ייעודיות במסגרת תכנית השותפים של אינטל. החברות משיקות את תכנית ההטבות החדשה לרגל השקת שיתוף הפעולה ביניהן בתחומי הפצת פתרונות אינטל בישראל.

את האירוע פתח יוסי כהן, מנכ"ל CMS, שציין כי "אנו מודים לאינטל על האמון שנתנה בנו במינוי להפצת מוצריה בישראל. ללא ספק, שיתוף הפעולה הרחב והפורה שאנו מקיימים עם רשת עניפה של משווקים ושותפים סייע לנו בתהליך הבחירה שאינטל ביצעה. אנחנו רואים את שינוי התפיסה האסטרטגי שאינטל עושה לאיחוד כוחות עם חברות ה-multi national, ובראייה הזו ל-CMS, המשמשת מפיצה של החברות לנובו ודל, יש יתרון תחרותי משמעותי בשוק ההפצה בארץ".

יוסי כהן, מנכ"ל CMS

יוסי כהן, מנכ"ל CMS

אילן תורג'מן, מנהל ערוץ ההפצה באינטל ישראל, ציין באירוע כי "עבור אינטל בחירה של מפיץ אינה דבר של מה בכך, ולראיה הפעם האחרונה בה מינינו מפיץ בישראל הייתה לפני 19 שנים. התהליך בו אנו בוחרים מפיץ כולל בדיקת עומק קפדנית של המפיץ הפוטנציאלי, ובסיומו אני יכול לומר בצורה מובהקת שמצאנו ב-CMS שותף בעל יכולות מוכחות, אסטרטגיה עסקית, וניסיון רב שנים בייצוג והפצה של מותגים טכנולוגיים מובילים. אנחנו מאמינים שאינטל ו-CMS יצעדו יחד דרך ארוכה, הן במינוף ההצלחות במוצרי אינטל הקיימים, והן בפיתוח תחומים חדשים והגדלת פעילות אינטל בערוצי ההפצה בישראל". תורג'מן הוסיף כי "אינטל יוצאת עם פתרונות המתאימים לאינטגרציה ולתחומי האינטרנט של הדברים. כוח העיבוד שאינטל הביאה היווה את הבסיס למהפכת האינטרנט והמובייל, וזה יהיה גם המפתח לשלב הבא של המהפכה הטכנולוגית. בשנת 2020 יהיו 50 מיליארד מכשירי קצה המחוברים לאינטרנט, וזה מצריך יכולת עיבוד חזקה של המידע העצום הזה, כולל מעבדים רבי עוצמה".

יובל גבעתי, מנהל חטיבת אינטל ורכיבים ב-CMS, ציין כי "המינוי של אינטל נוגע לכל טווח פורטפוליו המוצרים, החל מתחום המעבדים המסורתי שלה, וכלה בתחומי השרתים, כרטיסי התקשורת ופתרונות התוכנה – בדגש על פתרונות מקאפי שאינטל רכשה לאחרונה". גבעתי הוסיף כי "אינטל נכנסת לעידן המיני PC, דוגמת מכשירי ה-NUC. אנחנו רואים פרויקטים רבים במגזר הארגוני דוגמת מערכת הביטחון והבנקים – שמכירים ביתרונות של המיני PC ומיישמים מאות תחנות עבודה. מערכות אלו חוסכות מקום, חוסכות חשמל, ומספקות יתרונות תפעוליים רבים".

אילן מרקוס, מנהל המפיצים באינטל ישראל, הציג את מפת הדרכים של קו מוצרי ה-NUC וה-Compute Stick של אינטל. עוד הציגו עמית גולני, מנהל תחום SSD ושרתים באינטל ישראל, את קו פתרונות ה-SSD של אינטל, ואורנה בורק, מנהלת פיתוח ערוצים באינטל, הציגה את תכנית השותפים של אינטל ואת תכניות הבונוס למשווקי המוצרים שלה. את האירוע נעל הג'ודוקא אריק זאבי, בהרצאה על טיפים להתמודדות עם הצלחה וכישלון, זאת מניסיונו כספורטאי אולימפי.

אירועים קרובים