תוכן שיווקי
לקראת אירוע - UC Conf TLV 2015, יום רביעי, 15 ביולי, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

העולם החדש של תקשורת אחודה ופתוחה – על עובדים ותרבות ארגונית שקבעו את מגמות העל בתקשורת, ומהו מתג התוכנה שאי אפשר היום בלעדיו?

תקשורת אחודה מתקדמת (Unified Communications & Collaborations) היא המפתח ליצירת סביבת עבודה נוחה המאפשרת למצות את המירב מהעובדים והיא המפתח לשדרוג מתמשך של סביבת עבודה, בהתאמה להתפתחויות בטכנולוגיה ובהרגלי שימוש

14/07/2015 13:01
שחר דורון , CTO תדיראן טלקום

כתב: שחר דורון , CTO תדיראן טלקום

העולם החדש של תקשורת אחודה ופתוחה המושפע מאוד מהשימוש המתרחב בתקשורת ניידת משנה את פני התקשורת הארגונית. עובדי הארגון משתמשים ברכיבים ניידים מתוחכמים ופרטיים המייבאים את הרגלי השימוש והכישורים לסביבה הארגונית, ומערכת התקשורת האחודה חייבת לאפשר זאת. ארגונים נדרשים בשילוב פתרונות לשליטה באמצעים הניידים להתאים את עצמם למגמות העדכניות (שאותן נפרט בהמשך),BYOD & BYOW (בהתאמה, Device & Work).

הנטייה לשימוש בהתקנים ניידים אישיים ויישומים מותאמים לצרכים הייחודיים של כל עובד משנה את פני ה-IT הארגוני, ומחייבת את מנהליו לעמוד בקצב החדשנות הטכנולוגית מחד, ומאידך לספק מענה הולם לאתגרי אבטחת המידע המתעדכנים באופן תדיר ומאיימים על משך העבודה התקין בארגוניהם.

מגמות העל המאפיינות את התקשורת הארגונית המודרנית נוצרו תוך חיקוי ההרגלים שהעובדים רכשו בתקשורת האישית שלהם:

• ניידות (Mobile) – התקשורת הארגונית החדשה מספקת חוויה רציפה (Seamless) ועובדים משתמשים בתקשורת הארגונית כשהם ניידים, בחצרי הארגון או מחוצה להם.

• תקשורת חברתית (Social Media) – התקשורת הארגונית החדשה מאפשרת תקשורת יעילה בין אנשים, בדיבור, בחוזי (Video), בשִׂיחוּחַ (Chat), במסרים ומדיה מסוגים שונים. בנוסף, התפתחות מתמדת של הרשתות החברתיות כגון ,טוויטר (Twitter), פייסבוק (Facebook) ו-WhatsApp מספקת חוויית 360 מעלות הן למשתמש הקצה והן לארגון לשמור על קשר עם לקוחותיו.

• פלטפורמות ענן (Cloud) המפשטות את עולם ה-IT הארגוני, מרחיבות את כיסוי המערכות ומספקות גמישות במענה לצרכים המשתנים של הארגון.

•  BYOD (ר"ת Bring Your Own Device) ו-BYOW (ר"ת Bring Your Own Workplace) – העובדים משתמשים בהתקנים ויישומים לפי בחירתם ונוחיותם, ובנוסף, מביאים את סביבת העבודה הנוחה להם אל תוך התרבות הארגונית המשתנה והמתפתחת.

יישום מערכות תקשורת ארגוניות העונות למגמות אלה מביא לשיפור האינטראקציה בין העובדים ולשיפור האינטראקציה בין העובדים לבין המידע בארגון, והכי חשוב – שיפור האינטראקציה בין הארגון ללקוחות הקצה.

תדיראן טלקום

תדיראן טלקום

העובדים הם הכוח המניע של השינוי

העובדים של המאה ה-21, המתוחכמים שנולדו עם הסמארטפון ביד, הם הכוח המניע במהפכת התקשורת הארגונית, וכדי לענות לצרכיהם ולנצל את יכולתם וכישוריהם, ארגונים עוברים להשתמש במערכות תקשורת אחודה (Unified Communications and Collaboration – UC&C) המשלבות בין שירותי תקשורת נייחים וניידים, מספקות כלים לעבודה שיתופית ומקדמות תהליכים עסקיים חוצי ארגון כדי לשפר את יעילות כוח העבודה ושביעות הרצון של הלקוחות.

ליבת התקשורת האחודה: מתג התוכנה (Soft-switch)

מערכת התקשורת האחודה מספקת שירותי תקשורת מוכללים בזמן-אמת, כולל טלפוניה, מסרים מידיים (Instant Messaging), שִׂיחוּחַ (Chat), נוכחות (Presence), ועידות (Conferencing), ושיתוף מידע עם יישומים ארגוניים אחרים.

מתג התוכנה (Soft-switch) הוא הפלטפורמה העיקרית המספקת שירותי תקשורת ארגונית ללא מתג פיזי, כפי שהיה מקובל בעולם ההיסטורי. מתג תוכנה "טהור" מודרני הוא יישום תוכנה ואף אפליקציה ברשת הארגונית.

ככל שטכנולוגית הענן מתפתחת היישומים הארגוניים עוברים לענן כולל היישומים הקריטיים של CRM ו- ERP. הדבר מחייב להעביר לענן גם את יישום התקשורת האחודה, שבבסיסה מתג התוכנה.

איוניקס (Aeonix): דוגמה למתג תוכנה מודרני ומתקדם

איוניקס (Aeonix), ספינת הדגל של תדיראן טלקום, הוא דוגמה מובילה למתג תוכנה מתקדם ומודרני, ממוקד במשתמש ובצרכיו, המשלב מגוון פתרונות תקשורת אחודה ומוקד שירות בפלטפורמה אחת, ביישום אחד (All in One). איוניקס הוא יישום תוכנה מבוסס מערכת הפעלה Linux המיועד להתקנה בסביבת וירטואליזציה סטנדרטית (על בסיס VMware / Hyper V/ Microsoft Azure) ותומך במגוון רחב של פרוטוקולי טלפוניה (כמו SIP, MGCP ו-CSTA) ו-Web RTC. ניתן להתקין את יישום האיוניקס במגוון תצורות רחב, כולל במרכז מחשוב באתר הלקוח, על שרת סטנדרטי או על שרת וירטואלי, בענן פרטי או בענן ציבורי או בשילוב של כל אלה (Hybrid Cloud, לטובת יתירות ושרידות מלאה). ניתן להתקין את המערכת בתצורה מקומית התומכת במאות משתמשים או בתצורה מבוזרת התומכת בעשרות אלפי משתמשים.

יישום האיוניקס הוא פיתוח ישראלי, כחול-לבן. פיתוח המוצר החל בשנת 2011, עם רכישת תדיראן טלקום בידי אפקון מקבוצת שלמה. המוצר הושק לראשונה בשלהי 2013, ומאז הוא זוכה מדי כמה חודשים לשדרוגים ותכונות חדשות. המוצר איננו מוצר היסטורי שעבר הסבה והתאמה, אלא מוצר מודרני וחדשני שנבנה מראש בארכיטקטורה מתקדמת שנועדה לספק אמינות וזמינות של מערכת טלפוניה ואבטחת סייבר מתקדמת בסביבה של וירטואליזציה וענן, וזה ייחודו. החדשנות והאיכות של המוצר מאפשרים לו להצליח בתחרות הגלובלית, בעיקר בארצות הברית ובסין, בתחרות מול ענקי התעשייה.

T48G, טלפון SIP שולחני מודרני עם מסך מגע צבעוני, שמע באיכות גבוהה (HD), לחצנים מתוכנתים ועוד

T48G, טלפון SIP שולחני מודרני עם מסך מגע צבעוני, שמע באיכות גבוהה (HD), לחצנים מתוכנתים ועוד

 

Aeonix Touch, יישום תקשורת אחודה מתקדם לטלפונים ניידים וטאבלטים

Aeonix Touch, יישום תקשורת אחודה מתקדם לטלפונים ניידים וטאבלטים

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

לאתר תדיראן טלקום

אירועים קרובים