תוכן שיווקי

וודאפון גרמניה מציעה גלישה בטוחה ברשת בעזרת שירות Allot WebSafe Personal

השירות של אלוט תקשורת מציע פתרון SECaaS לאבטחת ולהעצמת חוויית הגלישה למשתמשי הקצה ולארגונים

14/07/2015 12:12
אלוט תקשורת

אלוט תקשורת, ספקית בינלאומית מובילה של פתרונות תקשורת חכמים לאופטימיזציה של פס הרחב ופתרונות עבור מפעילי תקשורת קווית וסלולרית, הודיעה היום (ג') שוודאפון גרמניה בחרה ב-Allot WebSafe Personal לספק שרותי גלישה בטוחים, באמצעות שירות ה-Secure Net, פתרון האבטחה בשירות מרחוק (SECaaS) עבור משתמשים סלולריים.

השילוב של פלטפורמת Allot Service Gateway ושירות Allot WebSafe Personal יספק לוודאפון אפשרות להציע שירותי אבטחת גלישה, לרבות שירותי אנטי וירוס ופיקוח הורי, שיעודדו שימור לקוחות ויאפשרו מקור הכנסות משמעותי נוסף עבור החברה. לקוחותיה העסקיים של וודאפון גרמניה, החל מעסקים קטנים ובינוניים ועד לארגונים גדולים, יזכו אף הם ליהנות משירותי פתרון ה-SECaaS של אלוט תקשורת, המגנים על משתמשי הקצה ומגבירים את רמת הפרודוקטיביות של העסקים.

לדברי פרנק וולדיק, מנהל שירות הלקוחות בוודאפון גרמניה, "האיומים הדיגיטליים בתקשורת הסלולרית גדלו בהיקפם ובמידת התחכום שלהם. שירות ה-Secure Net שאנו מציעים באמצעות הפתרון של אלוט תקשורת יאפשר ללקוחותינו לגלוש בבטחה וביעילות באמצעות סינון והסרת תוכן פוגעני ווירוסים, ומבלי שישפיעו על ביצועי המכשירים או אורך חיי הסוללה". הוא הוסיף כי "לכל מכשיר נייד שלנו יש גישה לשירות ה-Secure Net, שמעניק שקט נפשי לכל הורה המודאג מפעילות הגלישה של ילדיו, וכן למשתמשים החוששים מפני וירוסים או גניבת נתונים אישיים בעודם גולשים ברשת".

שירות ה-Allot WebSafe Personal מתאים לכל מפעיל תקשורת, בין אם במצב של "ריבוי משתמשים", בו מתאפשר למשתמשי הקצה להתאים באופן אישי את הגדרות האבטחה המתאימות להם, ובין אם במצב של "משתמש יחיד", הכולל הגדרות אבטחה סטנדרטיות וקבועות. השירות כולל גם דו"חות לפי דרישה המותאמים אישית על ידי משתמשי הקצה ומציגים את נתוני הגלישה על גבי גרפים באופן פשוט וקריא.

לדבריו של גרי דרוטין, סמנכ"ל לקוחות בכיר באלוט תקשורת, "וודאפון גרמניה בחרה באלוט תקשורת בשל היותה מובילה בתחום שירותי אבטחת הרשתות מרחוק, המתאפיינים בקלות השימוש ברמה הגבוהה ביותר". הוא הוסיף כי "בעקבות רכישת Optenet, אלוט תקשורת מחויבת להציע פתרונות מתקדמים לגלישה סלולרית בטוחה לכל משתמשי הרשתות הסלולריות ברחבי העולם".

אירועים קרובים