תוכן שיווקי
לקראת אירוע WPC 2015

סלע מכריזה על פתרון ענן מקצה לקצה

09/07/2015 14:05
ישי רם, VP Global Sela

לאור ההצלחה חסרת התקדים של סלע באספקת פתרונות AZURE ללקוחותיה וההכרה הבינלאומית המרשימה לה זכתה ממיקרוסופט (Microsoft), הוכרזה החברה כגוף מתמחה MSP  (ר"ת Managed Service Provider).

עם הכרזתה של סלע  על היותה שותף MSP של מיקרוסופט, הופכת סלע למקום המוביל והבכיר בארץ שמספק פתרונות ענן מקצה לקצה.

שוחחנו עם ישי רם, VP Global של הקבוצה, על הערך המוסף לארגונים שיעברו לתוכנית ה-MSP המיוחדת של סלע. רם סיפר כי התוכנית נבנתה בעקבות בקשות חוזרות של לקוחות לקבל פתרון שלם במקום אחד.

סלע הובילה בעשור האחרון את שוק הפתרונות ב-AZURE החל מארכיטקטורה, ניהול תשתיות, ייעוצים, כח אדם מיומן והדרכות בארץ ובחו"ל. לא בכדי, סלע הינה שותף בדרג הבכיר ביותר של מיקרוסופט העולמית בקטגוריית Gold Cloud Platform והשותף מרכזי של מיקרוסופט לתוכנית Azure Accelerator ברחבי העולם המספקת פתרונות AZURE בכ-30 מדינות ברחבי העולם ובכל היבשות.

משיחתנו עם רם עולה כי ישנם יתרונות עצומים במעבר לתוכנית ה-MSP של סלע; כחלק מחבילת ה-MSP אותה מציעה החברה, הלקוח מקבל עזרה במיגרציה לסביבת הענן, בתכנון בדיקות העומסים של המערכת, בניתוח ופתרון תקלות ביצועים, ובשיפור ביצועים של המערכות שרצות על תשתית Azure. כמו כן, הלקוח מקבל ליווי של מומחים בבניית הארכיטקטורה. בנוסף לכל היתרונות הללו, לקוחות יזכו להטבות כגון תמיכה שוטפת, הדרכות, מערכת לניהול DATA  פרי פיתוח סלע (One Drop) ומחירון חיוב משופר.

הדגש המיוחד הנוסף הינו שסלע תנהל, תפקח, ותתריע באופן שוטף על התנהלות הלקוח בענן, לרבות תכנון עבודה יעיל בענן.

עוד סיפר רם שהתוכנית מתאימה למעשה לכל ארגון החל מארגוני סטארט-אפ ועד לחברות בינוניות וארגוני אנטרפרייז. "מומלץ לכל ארגון ששוקל לעבור לענן או שכבר נמצא בסביבת פיתוח ענן, ליצור קשר עם סלע ולשמוע על התוכנית המהפכנית שלנו לניהול סביבת ענן". אמר רם.

אירועים קרובים