תוכן שיווקי
לקראת אירוע NESSPRO-CA ב-2 ביולי

NessPRO: מפגש ראשון למנהלי מחשוב לאחר הקמת חטיבת CA ישראל

המפגש עסק באפליקציות Mobile ל-Mainframe בעידן הכלכלה הדיגיטלית

24/06/2015 14:13
NessPRO

חטיבת CA ישראל  ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל, ערכה מפגש למנהלי מיחשוב בארגונים, זמן קצר לאחר ההכרזה על קליטתן של פעילויות המכירה, התמיכה והיישום של CA בישראל כחטיבה ב-NessPRO. המפגש עסק באפליקציות מובייל למיינפריים בעידן הכלכלה הדיגיטלית.

בפתח המפגש ציין דדי דבורסקי, מנהל NessPRO, כי בעבר ייצגה NessPRO את CA, עד להקמתה של שלוחת CA בארץ ב-1988. "אנחנו שמחים ש-CA חזרה להיות תחת כנפי NessPRO. זוהי פעילות אסטרטגית עבורנו", אמר. "יש להתגאות במה שעשתה CA בישראל בשנים האחרונות ואנחנו מתכננים להמשיך בפעילות מבורכת זו, ואף להרחיבה, תוך שילובם של עובדי CA ב-NessPRO". דבורסקי שיבח את פעילותה של חברת לוג און, שותפה עסקית של CA.

אנדי אסקיו, סגן נשיא ביחידת עסקי המיינפריים של CA באירופה, ציין כי שוק תוכנת המיינפריים נאמד ב-10 מיליארד דולר, כאשר חלקה של CA בשוק זה הינו כ-2.39 מיליארד. "CA היא ספקית תוכנת המיינפריים המובילה בעולם ובעלת סל המוצרים הנרחב ביותר", אמר אסקיו. "ל-CA מחויבות רבה לתחום זה והיא משקיעה רבות במחקר ופיתוח, מכשירה אנשי מיינפריים ב-CA Mainframe Academy ועל סדר היום שלה נמצאים חדשנות ופתרונות חדשים".

גיל מיגדן, מנכ"ל משותף של לוג און, ציין כי תחום המיינפריים הוא התחום הוותיק והמסורתי של החברה מיום הקמתה ב-1983. "שיתוף הפעולה עם CA משלים ומרחיב את היצע הפתרונות שלנו ללקוחותינו המסורתיים, ומאפשר להם ולנו להתמודד עם האתגרים החדשים בסביבת התפעול של המיינפריים ובסביבות אחרות", אמר מיגדן "שיתוף הפעולה עם CA יימשך תוך השתלבות במתכונת שנבנתה בין CA לנס".

פטריק בוג'קו, מנהל בכיר ביחידת ה-Mainframes Presales של CA באירופה, המזרח התיכון ואפריקה, סקר את הכלים השונים של CA המסייעים למפתחי אפליקציות. "אנו חיים כיום בעידן כלכלת האפליקציות ו-CA מסייעת לעסקים בתחום זה בהאצת פיתוחן של אפליקציות בין המובייל למיינפריים, באופטימיזציה של אפליקציות חדשות, בגישה פשוטה וקלה לנתוני אפליקציות ובניהול ביצועיהן".

אחד הכלים שאותם סקר בוג'קו היה CA Application Lifecycle Conductor, המסייע לארגונים להתחרות בצורה יעילה בכלכלת האפליקציות. הכלי החדשני מנהל בצורה אוטומטית את מחזור החיים של פיתוח התוכנה בסביבת Mobile-to-mainframe. כלי נוסף אותו סקר בוג'קו הינו CA App Services Orchestrator, המאפשר, באמצעות מימשק אינטואיטיבי, לאתר וללמוד על שירותים זמינים שונים, ללא קשר למקום שבו הם נמצאים. הכלי מדריך את המשתמש ומאפשר לו לבנות, לשלב ולשפר שירותים קיימים במטרה לעצב מימשקים רבי עוצמה לתכנות אפליקציות.

"ארגונים זקוקים כיום לאוטומציה בתחומים מגוונים, כולל פריסת אפליקציות, מיכון תהליכים החוזרים על עצמם, בקרה ותגובה לאירועים, ניהול SLA ועוד", אמר בוג'קו. הוא ציין כי בתחום זה מתכננת כיום CA מוצר בשם Workload Automation Lite, לצורך אוטומציה מהירה יותר, זולה יותר ונרחבת יותר בארגונים.

"בכלכלת האפליקציות, גם הבאת הנתונים לאפליקציות חייבת להיות מהירה וקלה יותר", אמר בוג'קו. "יש צורך לפשט את התשתיות של נתונים מורכבים, לקבל את הנתונים במהירות, מכל מקום שבו הם נמצאים, ולהגן על נתונים קריטיים בכל רחבי תשתית ה-IT. כמו כן יש צורך בגישה אחידה לניהול יעיל של סביבות Big Data הטרוגניות". בוג'קו ציין כי בתחום ניהול ה-Big Data צפויים מוצרים חדשים – Big Data Control Center ו-Data Content Discovery.

"יש צורך בניהול יעיל של כל תשתיות ה-IT העוסקות בקשר שבין המובייל למיינפריים ובין המיינפריים לענן", הוסיף בוג'קו. "הניהול היעיל מתבצע באמצעות אינטגרציה, אוטומציה וחיזוי אנליטי, ודברים אלה מאפשרים נקודת מבט הוליסטית על תשתיות ה–IT".

עדיאל רמתי, מנהל תחום שותפים ב-CA ישראל, מסר לאחר הכנס כי נתקבלו תגובות חיוביות ביותר מהמשתתפים לגבי האסטרטגיה וכיווני ההתפתחות של פתרונות CA, המספקים מענה לאתגרים שאתם הם מתמודדים.

אירועים קרובים