תוכן שיווקי
לקראת אירוע Veeam on Tour ב-9 בספטמבר

שיתוף פעולה בין EMC ל-Veeam יקנה לגירסה 9.0 החדשה של Veeam Availability Suite מהירות הגבוהה פי 20 ממתחריה

24/06/2015 13:07
Veeam

Veeam, המספקת זמינות (Availability) עבור מרכז הנתונים המודרני (Modern Data Center), מכריזה היום על שיתוף פעולה עם EMC, שיבוא לידי ביטוי באינטגרציה עם מערך פתרונות האחסון ההיברידיים שלה: EMC VNX ו-VNXe. שילוב זה יגולם בגירסה 9.0 החדשה של פתרון ה-Availability של Veeam, שיושק לקראת אוקטובר.

כתוצאה מן האינטגרציה של Veeam עם פתרונות האחסון EMC VNX ו-VNXe, ארגוני IT יוכלו להשתמש בפתרון ה-Availability של Veeam ליצירת גיבויים, במהירות הגבוהה פי 20 בהשוואה לפתרונות מתחרים. בנוסף, יוכלו גופי ה-IT לחלץ ולשחזר פריט בודד מתוך ה-Storage Snapshot בתוך דקות, באמצעות  Veeam ExplorerTM, ללא כל צורך בשלבי ביניים.

שיתוף הפעולה בין שתי החברות יעניק למשתמשים יכולות התאוששות מהירות וטובות בהרבה מן המקובל כיום, עם השפעה מינימלית על השרתים הוירטואליים. "Veeam מחויבת לספק Availability למרכז הנתונים המודרני. עבורנו, המשמעות של מחויבות זו מתורגמת ליכולות התאוששות ושחזור של 15 דקות או פחות", אמר רטמיר טימשייב, מנכ"ל Veeam. "על מנת לספק זמינות מוחלטת, אנו מנצלים בצורה יעילה את הטכנולוגיות המאפיינות את מרכז הנתונים המודרני, כגון: וירטואליזציה, ענן וטכנולוגיות אחסון מתקדמות, קרי – מערך האחסון ההיברידי של EMC, המורכב מ-EMC VNX ו-VNXe. ניצול נכון של טכנולוגיות אלה מאפשר לנו להמשיך ולחזק את הנוכחות שלנו בשוק האנטרפרייז, ומאפשר למשתמשים ליצור גיבויים באמצעות ה-Storage Snapshot  מדי חמש דקות, ולשחזר כל יישום או מידע במהירות גבוהה בהרבה. מכלול האפשרויות האלה תורם במחויבות המרכזית שלנו לקיומו של ה-Always-On BusinessTM".

משפחת פתרונות EMC VNX מספקת חדשנות פורצת דרך ורמות מדורגות של יכולות אחסון במסגרת פתרון פשוט לתפעול. פלטפורמת אחסון זו משלבת בין חומרה גמישה ורבת-עוצמה עם תוכנה מתקדמת שמקנה יכולות ניהול, הגנה וייעול על מנת לפגוש את הצרכים העכשוויים של שוק האנטרפרייז. כל מכלול הפתרונות זמין במגוון מודלים, מפתרונות בסיס במחיר השווה לכל נפש ועד פתרונות עם ביצועים מתקדמים וקיבולת של פטה-ביטים, אשר נועדו לשרת את הדרישות האפליקטיביות הגבוהות ביותר.

אודות כנס Veeam on Tour

ב-9 בספטמבר תקיים Veeam בישראל את כנס הלקוחות והשותפים השנתי שלה, בסימן ההשקה של Veeam Availability Suite v9. הכנס, שיתקיים ב-Ocean שבגני התערוכה, מיועד למנהלי תשתיות ומקבלי החלטות ב-IT מקרב לקוחות החברה, לקוחות פוטנציאליים ושותפים. בכנס יוצגו היכולות החדשות, השיפורים והשדרוגים שמביאה עימה גירסה 9, אשר תושק זמן קצר לאחריו. בין יכולות אלה ניתן למנות את שיתוף הפעולה החדש עם EMC, יכולות רפליקציה וירטואליים, מבוססי ענן ועוד. בין המרצים שיובילו את הכנס ניתן יהיה לפגוש את ריקי וואנובר, מנהל אסטרטגיית מוצר בכיר ב-Veeam העולמית, נועם מנלה, מרצה ישראלי מבוקש, בהרצאתו Upload, ועוד.

לפרטים נוספים אודות Veeam Availability Suite v9 הקליקו כאן.

אירועים קרובים