תוכן שיווקי

ComGu מציעה שירות משולב להורדת עלויות רישוי ותחזוקה של תוכנות ארגוניות

17/06/2015 14:33
ComGu

ComGu מציעה לארגונים שירות יחודי ומקיף ליעול וחסכון מערך הרישוי והתחזוקה של ספקי התוכנה הארגונית המובילים.

השירות מבוסס על שיתוף פעולה בין ComGu לבין שתי חברות אמריקאיות מובילות בתחומן המיוצגות בארץ באופן בלעדי על ידי ComGu: הראשונה היא Miro Consulting, המובילה העולמית לאופטימיזציית רישוי (חיסכון כספי) של ספקי התוכנה המרכזיים בארגון: Oracle, Microsoft, IBM. לחברה מעל 700 לקוחות ברחבי מעולם מתוכם חלק גדול מה-Fortune 500.

לחברה שירות מובנה וייחודי המרכז המלצות קונקרטיות לאופטימיזצית הרישוי תוך אימות ושמירה על חוקי הרישוי של ספקי התוכנה. המלצות אלו מתורגמות ישירות לחסכון כספי.

מנתונים כלל עולמיים, ממוצע החיסכון ללקוחות החברה עומד על כ-25% מעלויות הרשוי.

החברה השניה היא Spinnaker Support‏, שמספקת שירותי תחזוקה (rd party maintenance‏3) לכלל מוצרי סאפ (SAP) ואורקל (Oracle‏). לחברה מעל 350 לקוחות ברחבי העולם שעבורם היא מעניקה שירותי תחזוקה מסביב לשעון באמצעות חמשת מרכזי התמיכה שהקימה ברחבי העולם. החברה מתחייבת לחסכון של לפחות 50% מעלות התחזוקה השנתית שהארגונים משלמים לסאפ ולאורקל.

השירות המשולב המסופק על ידי ComGu יושם על ידי מספר רב של ארגונים מובילים בישראל והוכח באופן חד משמעי כבעל חסכון פוטנציאלי רב. השילוב בין החיסכון בעלויות הרישוי מחד עם חסכון משמעותי של עלויות התחזוקה מאידך הוכח כמפתח להתייעלות ארגונית.

ComGu נוסדה בתחילת 2013 על ידי איתן אידלסון ואמיר שטרן במטרה להעניק לארגונים בישראל מוצרים ושירותים ייחודייםהמאפשרים יעילות תפעולית לצד חדשנותבתחומי מערכות המידע והטלקום. הערך המוסף של ComGu הינו בייחודיות המוצרים והשירותים המוצעים על ידה לארגונים השונים והליווי והשירות האישי הניתן לכל ארגון.

לאחר עבודה רבת שנים בחברות בינלאומיות למדנו להכיר מקרוב את שיטות העבודה של החברות המובילות בעולם, יתרונותיהן וחסרונותיהן. ניסיון זה, יחד עם ההיכרות מעמיקה עם השוק הישראלי, מאפשרים לנו ליצור ממשק הדוק בין החברות אותן אנו מייצגים לבין קהל לקוחותינו בישראל.

השירות מתאים לכל ארגון המעונין ליעל לרמה המקסימאלית את רישוי התוכנות הארגוניות העיקריות שברשותו ו/או מחפש דרכים להורדה משמעותית של עלויות התחזוקה השנתית של Oracle & SAP על ידי שימוש במודל של 3rd party maintenance כאלטרנטיבה.

לאתר של comgu הקליקו כאן.

אירועים קרובים