תוכן שיווקי
לקראת אירוע "חשיפות לסיכוני סייבר בקרב עסקים" שיתקיים ב-17 ביוני

הדבר הבא בתחום אבטחת המידע – ביטוח סייבר

15/06/2015 14:01
Safe-T

אירועי סייבר והשתלטות עוינת על נתונים של ארגונים וחברות תופסים כיום מקומות בולטים במהדורות החדשות ויש האומרים שזהו האיום הגדול ביותר.

חברות רבות "מתמגנות" טכנולוגית בעזרת פתרונות אבטחת מידע שונים, על מנת שלא להיקלע לסיטואציה של מתקפת סייבר היכולה להביא נזק גדול לחברה, הן מההיבט המסחרי והן מההיבט של חיסיון מידע לקוחותיה. בחירת הטכנולוגיה המתאימה לצורכי החברה ולרגולציות להם היא נדרשת לציית הינה שלב חשוב בהתגוננות החברה במהלכי המניעה למקרה של פגיעה ופריצה לנתוני החברה.

כחלק ממערך ההגנה וההיערכות מפני איומי הסייבר נוסף לאחרונה תחום חדש וחשוב מאוד בתחום הביטוח – ביטוח סייבר.

עולם ביטוחי הסייבר הוא עולם חדש, דינמי ומורכב, המצריך מומחיות ביטוחית והבנה טכנולוגית לצד מומחיות משפטית ורגולטורית. הנושא מעלה שאלות פרקטיות רבות, כגון – כיצד חברות יידעו מפני אילו תרחישים עליהן להתגונן ומפני אילו תרחישים הן לא מוגנות, בהתאם לפוליסה שירכשו? כיצד נקבע המיון (גובה הפרמיה)? תחת אילו משטרי רגולציה וסטנדרטים פועלות החברות? וכדומה.

האם יש צורך בביטוח סייבר? מסתבר שבהחלט. כפי שהוכח כבר בהיסטוריה, פעמים רבות קיים צורך באירוע מכונן כדי להגיע להבנה שאכן יש צורך בביטוח כזה או אחר. דוגמה קלאסית לכך היא השריפה הגדולה בלונדון, שהתרחשה ב-1666 והביאה לכלייה של 13 אלף מבנים. שריפה זו היא שהביאה לשינוי התפיסה בנושא הביטוח כצורך הכרחי. באנלוגיה לכך, ניתן לשאול אם גם כיום צריכים נושאי המשרה הבכירים בחברות לחכות ל-"שריפת המידע" הגדולה על מנת להתעורר.

כך או אחרת, נראה כי ביטוח הוא חוליה אחת מתוך שרשרת הכלים – טכנולוגיים, תאגידיים ומשפטיים – המומלצים לכל תאגיד החשוף לסיכוני מערכות המידע שלו. שילוב הכלים הללו, בהתאמה אישית לאופי התאגיד ולסיכונים הרלוונטיים לו, הוא שיסייע לו ולנושאי המשרה בו להפחית את הסיכון לאירוע סייבר, והוא שיתווה את הדרך להתמודדות נכונה עם אירוע כזה.

הרצוג פוקס נאמן

הרצוג פוקס נאמן

בעקבות אירועים שקרו ומתוך מטרה להיערך במלוא תשומת הלב לאיומי הסייבר יזם משרד עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן כנס בנושא: "פוליסות ביטוח סייבר – חשיפות לסיכוני סייבר בקרב עסקים".

במסגרת הכנס, שיתקיים ביום ד' הקרוב, 17 ביוני, ייערך פאנל מומחים בתחום זה והנושא יידון מהיבטים שונים: ביטוחיים, משפטיים, וטכנולוגיים. אחד הדוברים בפאנל, המייצג את התחום הטכנולוגי מהיבט אבטחת המידע, הוא איתן ברמלר, סמנכ”ל שיווק ופיתוח מוצרים ב-Safe-T.

Safe-T הינה חברת אבטחת מידע המספקת פתרון לשיתוף, ניהול והעברת נתונים באופן מאובטח ומנוהל. העברת נתונים היא ליבו של כל עסק כיום. הצרכים ודפוסי השיתוף רק הולכים ומתפתחים ושיתוף דרך האינטרנט נעשה יותר ויותר מקובל. Safe-T Box נמצאת בעמדה חזקה טכנולוגית על מנת לספק פתרון לאתגר זה תוך עמידה מלאה בכללי הרגולציות השונות כמו HIPPA ,PDI ,DSS ,SOX ,FISMA ,GLBA ועוד.

"הפתרון של סייפטי הינו פתרון חדשני הנותן ללקוחות שלנו חיזוק וגיבוש של כל תבניות העברת הנתונים שלהם באמצעות פתרון אחד ויחיד, המבטל את הצורך להשקיע זמן וכסף בפתרונות מרובים שמציעים ספקים שונים תוך חשיבה והתאמה לרגולציה הנידרשת מאותה חברה", אמר שחר דניאל, מנכ"ל Safe-T.

באחרונה הוכרזה Safe-T כאחת מהחברות הישראליות שזכו בתואר המכובד Cool Vendor של חברת האנליסטים המובילה גרטנר (Gartner).

החברות הנבחרות הן חברות "קוליות" וייחודיות. השנה, רבות מן החברות היו מתחום הסייבר וסייפטי נכללה ביניהן וזכתה בתואר Cool Vendor in Mobile & Wireless.

להרשמה לכנס הקליקו כאן

אירועים קרובים