תוכן שיווקי

על שירות Cloud Test Lab Google – מעבדת מכשירי מובייל בענן

קיצור זמני פיתוח של יישומי מובייל ושיפור האיכות שלהם, לצד חסכון משמעותי בהוצאות

10/06/2015 13:41
אמיר רוזן סמנכ"ל מערכות מידע בקבוצת אירני

כתב: אמיר רוזן, סמנכ"ל מוצרים, Emind מקבוצת AllCloud

אלפי מפתחים מכל העולם הגיעו באחרונה לסן פרנסיסקו על מנת להשתתף בכנס Google I/O השנתי. גם נציגי Emind היו שם.

בכנס הכריזה גוגל (Google) על מספר חידושים מהפכניים, ביניהם Cloud Test Lab שיהיה זמין כחלק משירותי Google Cloud Platform ממש בקרוב.

השירות החדש יאפשר למפתחים לקבל מעבדת מכשירי מובייל מתקדמת כשירות ולבדוק את היישום שכתבו על מגוון רחב של מכשירים, וירטואליים ופיסיים, לפני השקתו לקהל המשתמשים שלהם, וכל זאת בענן. במסגרת השירות יוכלו המפתחים לבצע בין השאר בדיקות אוטומטיות ובחינת עומסים, ובכך לקצר את זמן הפיתוח, לשפר את איכות היישום, ולחסוך בהוצאות של רכש מכשירים ושעות אדם.

שיטת הבדיקות של יישומי מובייל כיום ברובה ידנית, מוגבלת ולא מספקת, ולכן הרבה באגים מתגלים דווקא אחרי השקת היישום ללקוחות, ובכך הלכה למעשה פוגעים בשימושיות ובדירוג שלו, ובסיכויי שלו להצליח. גוגל מציעה לשנות את כללי המשחק ולהנגיש מעבדת מכשירי מובייל בענן.

בדרך זו יוכלו המפתחים לבדוק את היישומים שלהם על גבי מכשירי מובייל מסוגים שונים ובגרסאות שונות, ולדמות תנאים אמיתיים של צריכת סוללה, רשת וכד', להפעיל בדיקות אוטומטיות על ידי רובוטים, וכן בדיקות עומסים על מספר רב של מכשירים בא זמנית. כל זאת ללא צורך ברכישת ציוד, אלא במחיר אטרקטיבי ולפי שימוש.

המפתחים יוכלו לעשות שימוש במעבדת מובייל גדולה בהשקעה מינימלית, להשתמש בכלי בדיקות אוטומטיים שיאפשרו הפעלת תרחישים רבים, שבדיקות ידניות לא בהכרח היו מכסות, לקבל ניתוח ותוצאות של הבדיקות, ולצפות בהשלכות נוספות של היישום על המכשירים השונים, כמו מצב הסוללה, ולא לבדוק רק את הפונקציונליות של היישום עצמו.

מדובר במכפיל כוח לחברות ומפתחים של יישומי מובייל. הפלטפורמה תאפשר איתור מוקדם ומהיר של באגים, ובכך תשפר משמעותית את איכות התוצר וסיכויי הצלחתו. היא תאפשר לחסוך במשאבי בדיקות מחד על ידי הפעלה של כלים אוטומטיים, ומאידך לחסוך ברכש של ציוד ומכשירים. זאת תוך סימולציה כמעט מושלמת של מצב אמיתי בסוגי מכשירים ובגרסאות וכמות משתמשים.

השירות מתאים לכל ספקטרום המפתחים, החל בסטודנטים, פרילנסרים, חברות סטארטאפ, גיימינג  והייטק, וכלה בחברות אנטרפרייז.

כך שאם איכות היישום חשובה לכם, אם אתם מעוניינים בפיתוח מהיר ללא צורך במעבדות יקרות, רוצים לבצע בדיקות רחבות ומעמיקות ולא רק תסריטים ובדיקות ידניות; הרי Google Cloud Test Lab הוא השירות האולטימטיבי עבורכם.

Emind הינה שותפה בכירה של גוגל.

אירועים קרובים