תוכן שיווקי

הפתרון החדש VSPEX Blue מבית EMC ו-VMware

09/06/2015 11:24
EMC

אחד האתגרים הקיימים בשוק המחשוב הוא הצורך ביצירת פלטפורמת אחודה עם יכולת גדילה לינארית – הן בתשתית הווירטואלית והן בתשתית האחסון – על מנת לפשט את עבודת צוותי ה-IT.

צורך זה יצר אתגר ושיתופי פעולה פוריים בין EMC ו-VMware והוליד פתרון הוליסטי הכולל יכולות אחסון, וירטואליזציה וניהול המידע תחת מערכת אחת בעלת יכולת גדילה לינארית – הן בכוח המחשוב ובנפח האחסון והן ביכולות ניהול המידע בצורה אופטימלית ויעילה.

EMC, בשיתוף פעולה עם VMware, השיקה את ה-VSPEX Blue, פתרון hyper converged המשלב יכולות מחשוב, אחסון, תקשורת, הגנה וניהול המופעל על בסיס תשתית התוכנה EVO Rail מבית VMware, המאפשרת את ניהול המערך, תוכנת ה-vSAN, המנהלת את תשתית האחסון, עם שילוב מנצח עם תשתית חומרה ותוכנה מבית EMC המאפשר, בין היתר את ההגנה על המידע וניטור המערך הפיזי.

הפתרון מתאים לארגונים קטנים וגדולים כאחד, זאת הודות למבנה של הפתרון המושתת על Appliance המורכב מארבעה שרתים, ויכול לגדול בשלב זה עד ארבעה Appliances, קרי 16 שרתים. מדובר בפתרון All-In-One המספק מענה יעיל, קל ונוח לצרכי ה-IT.

VSPEX BLUE מפשט את המושג Software Define IT, ומאפשר בפחות מ-15 דקות מרגע הדלקת המערכת, להקצות ולהגדיר מכונה וירטואלית – דבר המאפשר חיסכון משמעותי בהקמת התשתית הווירטואלית ביחס לפתרונות תשתית אחרות.
בנוסף, בגלל יכולות הגדילה הלינארית (Scale Out) הפתרון מאפשר לארגונים להתחיל מקטן ולגדול לפי צרכי הארגון, מה שמייתר את הצורך לחזות מראש את צורכי המחשוב העתידיים של כל המשתמשים.

אופציה נוספת הקיימת כחלק מהמערכת היא היכולת להרחיב את האחסון לענן ציבורי או פרטי בעזרת תוכנת  EMC CloudArray, הכוללת יכולת המאפשרת לארגונים לייצר סביבת ענן היברידי, כדי לייצא מידע לענן וכדומה.

ישי שריר, יועץ טכנולוגי בחברת Arrow, מסביר לאיזה סוגי ארגונים פתרון זה יכול להתאים: "הפתרון מתאים לכל ארגון המעוניין להקים דאטה סנטר על בסיס VMware או לקוח המעוניין לאחד תשתיות, לסביבת דאטה סנטר אחת כולל הגנה על המידע ורפליקציה לאתר גיבוי ושחזור. כמו כן, הפתרון מתאים לארגונים מרובי סניפים, ארגונים המעוניינים ליישם פתרון שולחנות עבודה וירטואליים, ארגונים המחפשים פתרון יעיל קל ונוח להקמת סביבות עבודה מרובות דוגמת Test\Dev או מעבדות, ובקיצור כל ארגון המעוניין בסביבת מחשוב הדורשת זמינות גבוהה, ביצועים, וירטואליזציה, אחסון והגנה מרבית על המידע".

היתרונות המרכזיים של המוצר החדש:
•    VSPEX Blue מספק יכולת הטמעה מהירה ופשוטה, כ-15 דקות מרגע הדלקת המערכת עד מצב עבודה של מכונה וירטואלית בצורה מלאה, ולצד זה ניהול קל ונוח של הסביבה הן ברמת הקונפיגורציה, והן ברמת ניטור ובקרה של הסביבה.

•    VSPEX Blue מספק הגנה מרבית על הסביבה הווירטואלית בעזרת יכולות גיבוי ושחזור מובנות במערכת, ועם ברמת רפליקציה ועמידה בדרישות SLA ובזמינות המערכת.

•    הפתרון החדש מבית EMC ו VMware מפשט את הקונפיגורציה, הניהול ותחזוקת מערך המחשוב הארגוני ומתאים לארגונים קטנים וגדולים באחד.

•    VSPEX Blue הינו פתרון Hyper Converged המספק יתרונות רבים ומגוונים לסביבה ולצרכי ה-IT בארגון, ומאפשר דינמיות וקלות ניהול של סביבת המחשוב בארגון.

•    VSPEX Blue נועד להגיב במהירות לשינויים ב-IT ובדרישות המשתנות של הארגון ומצמצם את הצורך לחזות מראש את צרכי הארגון העתידים.

אירועים קרובים